Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Online számlanyitás részletek

Bankszámlanyitás már VideoBankon keresztül is!

A MBH Bank VideoBank segítségével személyes jelenlét nélkül, okostelefonja vagy számítógépe segítségével élő videóhívással nyithatja meg új lakossági bankszámláját és igényelheti meg hozzá bankkártyáját.

Számlanyitás gyors ügyintézéssel és papírmentes* igényléssel bankfióki nyitvatartási időben.

Az igénylés feltételei:

  • magyar állampolgárság,
  • magyar nyelv ismerete,
  • érvényes okmányok (személyi azonosító igazolvány vagy vezetői engedély és lakcímkártya),
  • magyarországi lakcím,
  • betöltött 18. életév, saját nevében eljáró személy,
  • nem kiemelt közszereplői státusz,
  • nem rendelkezik MBH Banknál vezetett lakossági bankszámlával
  • kért adatok megadása, nyilatkozatok elfogadása
  • technikai feltételeknek való megfelelés

A bankszámlanyitás lépései:

1. Csomagválasztó

o Számlacsomag és a hozzá tartozó bankkártya kiválasztása. Segítünk a választásban, a

számlacsomagokról és bankkártyákról részletes leírásokat talál a Csomagválasztó pontban.

2. Adatok megadása

o Személyes adatok megadása

o Elérhetőségek megadása

o Érvényes okmányok megadása

o Nyilatkozatok kitöltése és elfogadása

3. Adatok ellenőrzése

o A megadott adatok ellenőrzése, módosítási lehetősége

o Adatok jóváhagyása

4. Videóhívás előkészítése

o Technikai feltételek ellenőrzése

o Amennyiben ügyintézőnk 5 percen belül nem tudja fogadni hívását, kezdeményezheti, hogy

a számlanyitás folyamatát később kívánja folytatni.

* A szerződések, illetve a vonatkozó dokumentumok a Netbank fiókjába kerülnek feltöltésre, azonban ügyintézőnktől kérheti, hogy postai úton küldjük meg Önnek a vonatkozó dokumentációt.