Tisztelt Ügyfelünk! Rendkívüli karbantartás miatt 2024.03.04. 22:00 és 2024.03.05. 00:00 óra között kétszer 10 perces kiesést tapasztalhat a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásaiban, amennyiben a korábbi Budapest Bank által kibocsátott kártyával kezdeményez tranzakciót. A Fiók és ATM kereső (mbhbank.hu) oldal Lista nézetében tájékozódhat a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek címéről. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az ügyfélkiszolgálás egyes fiókjainkban átmenetileg ma hosszabb időt vehet igénybe. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! 2024.03.13 óta az MBH Bank által kezelt online áruhitel igényléseknél az átfutási idő hosszabbodhat. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban BB) felületünk működésében jelenleg fennakadásokat tapasztalhat. Munkatársaink már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban BB) felületünk és a Mobilapp működésében jelenleg fennakadásokat tapasztalhat. Munkatársaink már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban BB) felületünk és a Mobilapp működésében jelenleg fennakadásokat tapasztalhat. Munkatársaink már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! 2024.03.23-án az MBH Bank által kezelt online áruhitel igényléseknél az átfutási idő hosszabbodhat. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban MKB) felületünkön jelenleg egyes esetekben bejelentkezési hibát, lassulást tapasztalhat. A hiba kivizsgálását megkezdtük, elhárításáig szíves türelmét és megértését kérjük. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! 2024.03.27-én az MBH Bank által kezelt online áruhitel és online számlanyitás igényléseknél a videóhívás azonosítás átmenetileg nem elérhető. A szolgáltatás helyreállításáig kérjük válassza a visszahívás kérés lehetőséget a felületeken. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024.04.18. 22:00 és 04.19. 00:00 óra között az MBH Netbank (korábban MKB), az MBH Bank App (korábban MKB), valamint az MBH Bank App 103-as banki azonosító profiljában a szolgáltatásaink nem lesznek elérhetőek. További információért hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg a kimenő és beérkező SEPA-átutalásokban, valamint a Viber forint és deviza átutalási megbízások feldolgozásában, könyvelésében késést tapasztalhat. A hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük! Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2024.04.19-én az MBH Bank által kezelt online áruhitel igényléseknél az átfutási idő hosszabbodhat. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Ha a Direct Bank (korábban MKB) rendszert használja, kérjük lépjen be és a programon belül létesítsen kapcsolatot a bank központjával. Üdvözlettel: MBH Bank.

Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben a Direct Bank (korábban MKB) ügyfélprogram használatakor a banki központi programhoz történő kapcsolódás során hibát tapasztal, kérjük, hívja a Telebankot a 06 80 350 350-es telefonszámon vagy tekintse meg az alábbi linken található bővebb leírást

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Netbank (korábban BB Netbank) szolgáltatásai közül az élő chat funkció jelenleg technikai okok miatt nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető az azonnali fizetési rendszer (AFR) és az MBH Netbank (korábban Takarék) szolgáltatásai. Kollégáink már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2024.05.16 19:30 óra és 2024.05.16 23:59 óra között az MBH Netbank (korábban Takarék) és az MBH Bank App (korábban Takarék) szolgáltatásunk nem lesz elérhető. További információért hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.Türelmét és megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MBH Bank tájékoztatja, hogy telefonos SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatunk telekommunikációs okból átmenetileg nem elérhető, ezért kérjük, kérdés esetén szíveskedjen Kártyaközpontunkat hívni a 06-1-238-0361, vagy a 06-1-238-0362-es telefonszámokon, ahol 8.00 és 20.00 között Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. Aktuális hirdetményeinkről bővebben tájékoztatást talál a www.mbhszepkartya.hu , valamint a www.mbhbank.hu oldalon. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmét és megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Külső technikai okokból egyes, a korábbi Budapest Bank által kibocsátott MasterCard bankkártyákkal történő online kártyás tranzakciók sikertelenek lehetnek. Türelmét és megértését köszönjük a hiba elhárulásáig! Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Külső technikai hiba miatt az Apple alkalmazásboltja június 26-án délután egyes ügyfeleink bankkártyáit tévesen megterhelte. Kollégáink jelezték a problémát az Apple felé és megtették a szükséges lépéseket, a téves tranzakciók jóváírásáról később tájékoztatjuk ügyfeleinket. Köszönjük ügyfeleink türelmét. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Az Apple által tévesen terhelt tranzakciók visszatérítése teljeskörűen megtörtént, érintett ügyfeleink számlaegyenlegében rendeztük ezeket a tételeket. Ezúton is köszönjük türelmét! Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben ön az MBH Befektetési Banknál vezet értékpapír számlát, felhívjuk szíves figyelmét, hogy az MBH Befektetési Bank előre nem látható technikai okok miatt, átmenetileg fizetési tranzakciókat – azaz ügyfeleink fizetési számlái és a Bank által vezetett ügyfélszámlák közötti forint és deviza utalást, ügyfélszámlára történő be- és kifizetést - nem tud végrehajtani sem bankfiókban, sem online csatornákon (MBH Netbank, MBH Bank App, MBH Netbroker , MBH Mobilbroker ). Nem érinti a probléma az ügyfélszámlán lévő fedezet terhére és javára történő értékpapírok és más pénzügyi eszközök vételét és eladását, pozíciók nyitását és zárását. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Befektetési Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben Ön korábbi Budapest Bank ügyfél, és 2024. 07.12-én 19:00 és 0:00 óra között bejövő utalása volt, akkor az összeg számlaegyenlegében látszik, de kártyával és utalással jelenleg nem tudja elkölteni. A technikai hiba várhatóan 2024.07.14-re kerül javításra. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank

 Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben Ön korábbi Takarékbank ügyfél, tájékoztatjuk, hogy egyes, 2024.07.02-án és 07.03-án végzett bankkártyás tranzakciók 2024.07.18-án kerültek utólagos terhelésre – ezek a tranzakciók 2024.07.18. előtt nem terhelték az ügyfél elérhető egyenlegét. Amennyiben egyenlegében eltérést tapasztal, kérjük, ellenőrizze számlatörténetét. Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt elektronikus csatornáink (mobil bank, netbank) elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt elektronikus csatornáink elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2024.10.26 13:00 és 2024.10.27. 19:00 között tervezett karbantartás miatt a 101-es banki azonosítóval rendelkező Ügyfeleinknek a tranzakciós SMS szolgáltatás nem lesz elérhető. További információért kérjük, hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! Üdvözlettel, MBH Bank

Duplikált Apple tranzakciók kezelésén dolgoznak a bankok - az MNB és a kártyatársaságok együttműködésével. Részletes információk a Magyar Nemzeti Bank közleményében olvashatók:
Újabb Apple ügy: Az MNB és a Bankszövetség is szorosan figyelemmel kíséri az eseményeket | MNB.hu
Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024.10.04-én 22:00 óra és 10.05-én 06:00 óra között az MBH Bank App nem lesz elérhető. Kérjük, hogy az ügyintézést a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhető legyen a szolgáltatás. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy jelenleg az online kártyás tranzakciók utáni jóváhagyó SMS üzenetek technikai hiba miatt, egyes esetekben nem kerülnek kiküldésre. A szolgáltatás helyreállításán dolgozunk. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2024.10.22-én 22:00 óra és 2024.10.23-án 04:00 óra között az alábbi szolgáltatásinkban leállást tapasztalhat:
• Az MBH Netbank (korábban BB) és az MBH Bank App nem lesz elérhető.
• A felsorolt csatornákon a belépéshez és aláírási hitelesítéshez szükséges SMS jelszó, valamint a kártyatranzakciós tájékoztató SMS nem kerül kiküldésre.
• A korábbi Budapest Bank ügyfelek részére az online kártyás tranzakciók esetén az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő SMS kód (3DS) és a PUSH üzenet nem kerül kiküldésre.
Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt átmenetileg lassulást tapasztalhat az MBH Netbank (korábban Takarék) és az MBH Bank App (korábban Takarék) használatában. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az MBH Bank App elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat, Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az MBH Bank App és az MBH Netbank (korábban BB) elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! ⁣ 

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt a korábbi MKB ügyfelek és a korábbi Budapest Bank vállalati ügyfelek esetében jelenleg a bejövő utalások - csoportos beszedések, hatósági átutalások (IG1) valamint értéknapos utalások (IG2) – késve kerülhetnek könyvelésre. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy átmeneti technikai hiba okán a korábbi MKB Bank ügyfelek és a korábbi Budapest Bank vállalati ügyfelek egyes bankon kívülre menő forint átutalásai sikertelenek lehetnek. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy külső szolgáltatói hiba miatt a Bankunk által küldött SMS értesítések (többek között MBH Netbank belépés, MBH Netbank jelszó, egyenlegközlő, 3DS hitelesítés) érkezésében átmeneti lassulást tapasztalthat. A hiba elhárítása folyamatban van. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük! Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.

⁣Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy átmeneti technikai hiba okán a korábbi MKB Bank ügyfelek és a korábbi Budapest Bank vállalati ügyfelek egyes bankon kívülre menő csoportos forint átutalásai sikertelenek lehetnek. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy technikai hiba miatt egyes ügyfeleink esetében 2025.01.28. napon hibás kivonatok kerültek az MBH Vállalati Netbank (korábban MKB), MBH Direct Bank (korábban MKB) és MBH Vállalati App rendszerekben feltöltésre. Kollégáink jelenleg is dolgoznak a technikai hiba elhárításán, illetve azon, hogy a helyes adatokat tartalmazó kivonatokat mielőbb rendelkezésére tudjuk bocsátani. Az okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük. Amennyiben bármilyen kérdése van, vagy további információra van szüksége, kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank

⁣Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy átmeneti technikai hiba miatt az MBH Netbank (korábban MKB) esetén a belépési valamint tranzakció jóváhagyási SMS-ek/push értesítések nem érkeznek meg. A hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük! További kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető TeleBankot a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.

⁣Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Bank App 103-as banki azonosító profilja átmenetileg nem elérhető. Kérjük, hogy ez idő alatt ügyintézéshez használja az „MBH Netbank (korábban MKB)” csatornát, ahol push helyett átmenetileg SMS-sel hitelesítheti a belépést és a tranzakciók jóváhagyását. A hiba teljeskörű elhárításáig szíves türelmét kérjük! További kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető TeleBankot a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.

⁣Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Vállalati App (ex-Takarék) rendszerben átmenetileg lassulás tapasztalható. A hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük! További kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető TeleBankot a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás ás az online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhetőek legyenek a szolgáltatások. Az átmeneti időben kérjük, számlanyitásért és áruhitel kapcsán keresse fel az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat (https://www.mbhbank.hu/fiokkereso). Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy rendszerújraindítás miatt 2025. 03.26-án 20:00 és 20:15 között 15-20 perces kiesés várható az MBH Bank App 504-es banki azonosító profiljában és az MBH Vállalati App (ex-Takarék) működésében. Megértését és türelmét köszönjük. További kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető TeleBankot a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Bank App 504-es banki azonosító profiljának működésében lassulás tapasztalható. Megértését és türelmét köszönjük. További kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető TeleBankot a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhető legyen a szolgáltatás. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

⁣Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt egyes 2025.04.07-i kártyatranzakciók duplikáltan jelenhettek meg a számlaegyenlegében. A hiba elhárításán dolgoznak a kollégáink. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.09.07. (csütörtök) 20:00 és 20:30 között az MBH Info (korábban MKB SMS) szolgáltatás nem lesz elérhető. A kiesés időtartama alatt végzett tranzakciókról a tranzakciós üzenetek a kiesési időszak után kerülnek kiküldésre. Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon! Üdvözlettel: MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai hiba miatt az MBH Bank App 103-as banki azonosító profiljában, az MBH Netbank (korábban MKB), az MBH Vállalati Netbank (korábban MKB), az MBH Direct Bank (korábban MKB) és az MBH Vállalati App csatornákon a 2025.04.01-i (havi és napi) kivonatok PDF formátumban átmenetileg nem elérhetőek. A vállalati ügyfelek XML formátumban megtekinthetik a tranzakcióikat az MBH Vállalati Netbank (korábban MKB), az MBH Direct Bank (korábban MKB) és az MBH Vállalati App felületeken. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető TeleBankot a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai hiba miatt az MBH Netbank (korábban MKB), az MBH Vállalati Netbank (korábban MKB), az MBH Direct Bank (korábban MKB), valamint az MBH Bank App 103-as banki azonosító profilja és az MBH Vállalati App csatornákon bizonyos esetekben a belépéshez és a tranzakciók indításához szükséges SMS-ek, valamint a kártyatranzakciós tájékoztató SMS-ek nem kerülnek kiküldésre. SMS helyett a biometriával történő jóváhagyást javasoljuk. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-estelefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az iOS operációs rendszerű eszközökön a 3.5.1 verziójú MBH Bank App esetén nem lehet biometrikus azonosítással belépni az alkalmazásba. Az mPIN használatával továbbra is sikeres a belépés, ezért átmenetileg annak a használatát javasoljuk. Amennyiben az MBH Bank App regisztrációja során nem tudja Netbank jelszavát, akkor Telebankon új jelszó kérhető, amennyiben ismeri felhasználónevét vagy felhasználói azonosítóját.
Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Direct Bank (korábban MKB) és a Vállalati Netbank (korábban MKB) szolgáltatások új verzió kiadása miatt 2023. 09. 28. (csütörtök) 20:00 és 21:00 között nem lesznek elérhetőek. További információért kérjük, keresse kapcsolattartóját, vagy hívja a Telebankot a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Az átállás kapcsán felhívjuk figyelmét, hogy megnőhet az adathalász kísérletek száma. További hasznos információkért és tanácsokért, kérjük, látogasson el a bank honlapjára.

A fúzióval 2023. május 1-jén létrejött MBH Bank Nyrt. egyesülési folyamatának következő lépése a jogelőd Budapest Bank vállalati ügyfelei teljes portfóliójának átemelése (továbbiakban: Átállás) a volt Budapest Bank informatikai rendszeréből az MKB Bank informatikai rendszerébe. Az Átállás tervezetten 2023. szeptember 29. (péntek) 12:30 és október 3. (kedd) 12:00 óra között fog zajlani.Részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy amennyiben Ön korábbi Budapest Bankos vállalati ügyfél, úgy az Ön új elektronikus csatornája az MBH Vállalati Netbank (korábban BB és MKB), amelybe az alábbi elérhetőségen tud belépni: https://vallalatinetbank.mbhbank.hu/

További információért hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon

Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy rendszerkarbantartás miatt a 2023.10.13.-án 00:00 és 01:00 között a weboldalon található űrlapokról küldött kérések korlátozottan érkeznek be a rendszereinkbe.

Tisztelt Ügyfelünk!Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.11.11. (szombat) 22:30 és 23:59 között az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatás PUSH értesítési funkciója nem lesz elérhető.Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon!Üdvözlettel:MBH Bank

Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.11.25. (szombat) 22:00 és 23:59 között az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatás PUSH értesítési funkciója nem lesz elérhető. Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2023.12.03-án és 2023.12.04-én 03:00 és 04:00 között a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai Mastercard kártyákkal nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más pénzintézet ATM szolgáltatásait ebben az időben is használni tudják. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy 2023.11.11-én 19:00 és 22:00 óra között a rendszereinkben rendkívüli karbantartást végzünk. A karbantartás ideje alatt a bank MBH OpenAPI (korábban BB) szolgáltatásaiban esetenként kieséseket tapasztalhatnak. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2023.11.12-én és 2023.11.13-án 03:00 és 04:00 között a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más pénzintézet ATM szolgáltatásait ebben az időben is használni tudják. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Figyelmeztetés adathalász kísérletre! Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az MBH Bank Nyrt. nevében küldött, felhasználói fiókok zárolásáról szóló adathalász e-mailekkel támadnak ismételten csalók. Kattintson a részletekért!

Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy egyes ügyfeleink hibát tapasztalhatnak az MBH Vállalati App-ba történő bejelentkezéskor, valamint az alkalmazásban történő bejelentkezési jóváhagyáskor. Amennyiben Ön a biometrikus azonosítási módot használja és hibát tapasztal, kérjük, hogy legyen szíves hívni az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2024.01.03-án 22:30 és 23:00 között a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai Mastercard bankkártyákkal nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más hitelintézet ATM szolgáltatásait ebben az időben is tudják használni. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

VideoBank Fiókok és ATM-ekKérj időpontot! Telebank06 80 350 350 Írj nekünk! Árfolyamok

2025. június 30-tól és 2025. július 31-től érvényes változások

Ez a tájékoztatás csak akkor szól neked, amennyiben „Tájékoztatás informatikai fejlesztések, valamint termékmodernizáció miatt 2025. június 30. és 2025. július 31.” tárggyal levelet kaptak tőlünk. Az alábbiakban részletes tájékoztatást adunk a 2025.06.30-től és 2025.07.31-től bekövetkező szerződéses és funkcióbeli változásokról.

Betéti kártyák

Betétek

Treasury szolgáltatás

Bankszámlák

Elektronikus csatornák

Telebank

Betéti kártyák

2025. június 30-át követő bankkártyákat érintő változások

  • Internetes vásárlásokhoz használt iPIN új elnevezése: Online PIN-kód.
  • Amennyiben a bankkártyádhoz kapcsolódó utolsó Online PIN-kód módosítást ATM-en végezted el, akkor szükséges most ezt újból módosítanod. Ezt az alábbi helyeken teheted meg:
    Saját internetbanki felületeden: „MBH Netbank (korábban Takarék)” felületre belépve /Betéti kártyák/Beállítások/iPIN módosítás
    2025. június 30-át követően az MBH Bank honlapjának Online PIN-kód karbantartó felületén: ⁣onlinepinbeallitasok.mbhbank.hu
  • Javasoljuk, hogy 2025. június 30-át követően kérdezd le, és módosítsd az MBH Bank honlapjának Online PIN-kód karbantartó felületén Online PIN-kódodat, melyhez a bankkártya adataidra lesz szükséged. Az ATM-en keresztüli Online PIN-kód kezelés 2025. június 30-át követően megszűnik. 2025. június 30-át követő Online PIN-kód módosítás esetén a beállított új kód a Kártyabirtokos valamennyi bankkártyájára egyidejűleg érvényes lesz. Amennyiben az Online PIN-kód sorozatos tévesztése esetén az Online PIN-kód blokkolásra kerül, akkor az Online PIN-kód 2025. június 30-át követően egyszerűen feloldható lesz az onlinepinbeallitasok.mbhbank.hu weboldalon.
  • Változik az internetes vásárlások hitelesítési folyamata, az elsődlegesen MBH Bank App-on keresztüli hitelesítés esetén is lehetőséged lesz kezdeményezni, hogy egyszer használatos kóddal (a továbbiakban Internetes biztonsági kód) és Online PIN-kóddal hitelesítsd a tranzakciót az MBH Bank App helyett.
  • Külön internetes limit megadására nem lesz lehetőség, kizárólag a vásárlási limit állítható be, amely magába foglalja az internetes vásárlásokat is.
  • A továbbiakban az inaktív bankkártyák is megújításra kerülnek.
  • Postai átvételi mód esetén magánszemélyeknél a bankkártyákat és PIN-kódokat a Kártyabirtokos levelezési címére, vállalati kártyák esetén a vállalkozások levelezési címére küldjük ki.
  • Az Internetes biztonsági kód kiküldésére szolgáló telefonszámra küldjük ki a Wallet alkalmazáson keresztüli bankkártya-digitalizáció hitelesítéséhez szükséges SMS-t. Amennyiben a továbbiakban meg szeretnéd változtatni a bankkártya-digitalizáció hitelesítéséhez használt telefonszámodat, akkor az Internetes biztonsági kód kiküldésére használt telefonszámot szükséges módosíttatnod. Amennyiben nincs megadva telefonszáma az Internetes biztonsági kód kiküldéséhez, a Wallet alkalmazáson keresztüli bankkártya-digitalizáció hitelesítése érdekében kérjük, add meg telefonszámodat az Internetes biztonsági kód szolgáltatáshoz bármely MBH bankfiókban vagy Telebankon keresztül!
  • ⁣Az informatikai környezet fejlesztése szükségessé teheti, hogy lecseréljük bankkártyádat. Ebben az esetben az új bankkártya megküldésével értesítünk ennek szükségességéről.
    A részletes feltételeket a Bankkártya Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) és a vonatkozó Hirdetmények tartalmazzák.

2025. július 31-ét követő, bankkártyákat érintő változások

  • Az igényelhető bankkártyák köre és a bankkártya igénylési feltételek módosulnak, ennek részleteiről 2025. május 31-et követően tájékozódhatsz a mindenkor hatályos hirdetményekből a www.mbhbank.hu oldalon.
  • Elérhetővé válik az ATM-en keresztüli készpénzbefizetés az arra alkalmas „Ön egy korábban az MKB Bank által üzemeltetett ATM előtt áll” matricával megjelölt ATM-eken a Bankkártya ÁSZF-ben és Hirdetményekben részletezett feltételekkel.
  • A limitkezelés feltételei megváltoznak, mely részleteiről a Bankkártya ÁSZF-ben tájékozódhatsz:
    új bankkártya igénylés esetén módosulnak az alapértelmezett (továbbiakban standard) limitek, illetve nem adható meg igényléskor a standard limittől eltérő érték,
    darabszámra vonatkozó limit is megadható lesz meglévő bankkártya limitmódosításakor, illetve új bankkártya igénylésekor darabszám limit is be lesz állítva,
    módosul a beállítható limitek maximum értéke, illetve darabszáma is.
  • Változik a Főkártyák és Társkártyák definíciója: a továbbiakban a Számlatulajdonos személy részére kibocsátott bankkártya Főkártya lesz, egyéb személyek számára kibocsátott bankkártya Társkártya lesz. A továbbiakban nem szükséges, hogy Főkártya kapcsolódjon a bankszámlához. Módosul a Számlatulajdonosok és a Társkártyabirtokosok felelősségi és hatásköre is.
  • Változik a PIN-kód pótlásának módja: ebben az esetben a bankkártya újragyártását kell kérni elfelejtett PIN-kód indokkal.
  • A Bank a továbbiakban SMS-ben küld tájékoztatást a bankkártyákkal valamely EGT tagállam devizanemében végzett tranzakciók elszámolása során az Európai Központi Bank (EKB) árfolyamhoz viszonyított, Bank által alkalmazott százalékos árrésre vonatkozóan. A tájékoztatás lemondható bármely MBH bankfiókban, illetve Telebankon keresztül 2025. július 31-től.
  • Változnak a Telebankon, illetve Videobankon keresztüli Főkártya igénylés feltételei.
  • Minden bankkártyára vonatkozóan beállításra kerül egy alapértelmezett hitelesítési mód (MBH Bank App-on keresztül vagy SMS formájában kiküldésre kerülő Biztonsági kód segítségével végzett hitelesítés), mely módosítható bármely MBH bankfiókban, illetve Telebankon keresztül 2025. július 31-től.
  • Módosulnak a bankkártyákhoz kapcsolódó díjak, visszavonásra kerülnek bizonyos díjakra meghirdetett akciók is (Bankfióki átvétel díja, PIN-kód csere MBH Bank ATM-ben, PIN-kód csere idegen bankos ATM-ben, Készpénz befizetése - saját ATM-en keresztül) ennek részleteiről 2025. május 31-et követően tájékozódhat a hatályos Hirdetményekben a www.mbhbank.hu oldalon.

Betétek

A 2025. május 31. napján hatályba lépő Fizetési Számlák és Fizetési Számlához kapcsolódó Lekötött Betétek Általános Szerződési Feltételeivel (továbbiakban: ÁSZF) egységesítjük a fizetési számla keretszerződés feltételeit, és egységesítjük az ÁSZF-ben az egyoldalú szerződésmódosítás szabályait és azon okokat, amelyek alapján a Bank jogosult a betéti szerződések egyoldalú módosítására.

  • A lekötött betétek futamidejét hónapok helyett napokban határozzuk meg.
  • A lekötött betét kezdő-, lejárati, valamint fordulónapja banki munkanapra eshet. Amennyiben a betétlekötés fordulónapja / lejárati napja nem banki munkanapra esne, abban az esetben a lekötés fordulónapja, illetve lejárata a nem banki munkanapot követő első banki munkanapra módosul.
  • Az “MBH Netbank (korábban Takarék)” felületen betéti műveletek (betétlekötés, betétfeltörés) kezdeményezésére nem lesz lehetőség.
  • A betéti megbízások befogadásának határidejét a Fizetési számlák és kapcsolódó szolgáltatások speciális feltételeiről és a fizetési megbízások benyújtásának és teljesítésének rendjéről szóló Hirdetményben határozzuk meg.
  • A Start számlákra vonatkozó szabályokat a Gondoskodó Szolgáltatáscsomagra vonatkozó Kondíciós Lista tartalmazza.
  • A látra szóló és lekötött betétek esetében alkalmazott kamatszámítási képlet (az egyes Hirdetmények eltérő rendelkezése hiányában) egységesen:
    GBP-től eltérő devizanemek esetében: Kamat = tőke x kamat% x naptári napok száma / 360
    GBP devizanem esetében: Kamat = tőke x kamat% x naptári napok száma / 365
  • A látra szóló kamat elszámolására az elszámolási időszak utolsó banki munkanapján kerül sor.

Treasury szolgáltatás

  • Az egyedi devizakonverziós keretszerződés alapján kötött egyedi ügyletek visszaigazolását a korábbi 24 órás határidő helyett a Visszaigazolás kézhezvételétől számított 2 órán belül, de legkésőbb a Visszaigazolás megküldésének napján 18 óráig kell visszaküldened. Visszaküldés hiányában a Bank a Visszaigazolásban foglaltakat elfogadottnak tekinti.
  • A visszaigazolásokat a Bank a továbbiakban nem küldi emailen, illetve faxon. Az elsődleges kommunikációs csatorna az ügyfelek netbankfiókja.

Bankszámlák

Bankszámlák kezelése

  • Az egységesített általános szerződési feltételek alkalmazásának megkezdését követően bővül a nyitható fizetési számlák devizanemeinek köre. Ettől az időponttól az alábbi devizanemben nyitható lakossági fizetési számla: HUF, AUD, BGN, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, JPY, NOK, PLN, RON, SEK, USD.
  • Lakossági fizetési számlák tekintetében a számlakivonatot havonta állítja elő a Bank. Lakossági fizetési számlák kivonatait postai úton, vagy MBH Netbankon (korábban Takarék) keresztül továbbítja a Számlatulajdonos részére.
  • A Banknak a Számlatulajdonossal kötött Keretszerződése (ideértve a bankkártya- és az elektronikus szolgáltatások igénybevételére, a Telebank szolgáltatás igénybevételére valamint a bankkártya-elfogadói szolgáltatások igénybevételére irányuló szerződéseket is) alapján felszámított díjak és költségek a Központi Statisztikai Hivatal által (továbbiakban: KSH), a KSH honlapján közzétett tárgyévet megelőző évre érvényes éves fogyasztói árindex alapján, annak mértékével, évente, a megelőző év december 31-i mértékhez képest automatikusan módosulnak. A módosulás során a százalékos mértékben meghatározott díjak fix minimum és maximum értéke is módosul a KSH honlapján közzétett tárgyévet megelőző évre érvényes éves fogyasztói árindex mértékével. A módosulás a KSH honlapján történt közzétételt követő második hónap első napjától következik be és a Számlatulajdonos ezen naptól kezdődően a módosult díjat köteles megfizetni a Bank részére. A módosult díjak és költségek mértékét a Bank – legkésőbb a tárgyévet megelőző évre érvényes fogyasztói árindexnek a KSH honlapján történő közzétételét követő második hónap első napjáig – Hirdetmény útján közli a Számlatulajdonossal.
  • A kéttulajdonosú Fizetési számlákon a Számlatulajdonosok tulajdoni hányada a mindenkori számlaegyenleg tekintetében egyenlő.
  • Változik az MBH Befektetési Bankban vezetett saját értékpapírszámlára történő átutalás teljesítése, amely bankon kívüli átutalásnak minősül. A fizetési megbízás végrehajtásakor a Bank kiegészítő díjrészt (0,45% max. 20 000 Ft) Bank felszámolja, amit T+3 napon belül ír jóvá a Számlatulajdonos fizetési számláján.

Fizetési megbízások

  • A terhelési nap feltüntetésével kezdeményezett megbízások legkorábban a következő banki munkanapra, illetve – egyéb hirdetményi kikötés hiányában – papír alapon legfeljebb 90 nappal, elektronikus úton 180 napra előre adhatók. Ettől későbbi időpontra előre dátumozott átutalási megbízás nem adható. A rendszerintegráció Számlatulajdonosra történő alkalmazásának időpontjában, a rendszerintegrációt megelőzően benyújtott, a fenti 180 napos határidőt meghaladó esedékességgel rendelkező fizetési megbízások törlésre kerülnek, azokat szükség szerint ismételten be lehet nyújtani a rendszerintegrációt követően.
  • Fizetési megbízásodat akkor teljesíti a Bank, amennyiben a fizetési számlád felhasználható egyenlege a megbízás összegére fedezetet nyújt. A Bank a tranzakció teljesítésével egyidejűleg terheli a kapcsolódó díjakat.
  • Megbízás teljesítésekor a tranzakciós díj összegére is biztosítani kell a fedezetet, azonban fedezetvizsgálat csak a tranzakció összegére terjed ki. Amennyiben a megbízás teljesítésekor annak díjára a fizetési számlaegyenlege nem nyújtasz fedezetet, a díjterhelésben érintett fizetési számlán negatív egyenleg keletkezik.
  • A havonta esedékes díjak elszámolása változik a hónap utolsó naptári napjáról az adott hónap utolsó banki munkanapjára. A Bankszámlavezetési díj, Számlacsomag díj, Telefonos és elektronikus szolgáltatások havi díja, továbbá a gyűjtött, egy összegben esedékes SMS díjak felszámítására minden hónap utolsó Banki munkanapján kerül sor.
  • Az azonnali fizetési megbízást a Bank nem állítja sorba.
  • A fedezet hiányában nem teljesíthető csoportos beszedési megbízásokat a Bank az esedékesség napját követően nem állítja sorba, a megbízás visszautasításra kerül.
  • A sorbaállítás díjának mértéke, a felszámítás módja és gyakorisága változik, részletes információkat a vonatkozó Hirdetmény tartalmazza.
  • A Számlatulajdonos, Rendelkezésre jogosult számára a Bank lehetőséget biztosít a fedezet hiányában nem teljesült – sorban álló – fizetési megbízás töröltetésére, amelyért a Bank a Fizetési számlára vonatkozó Hirdetményben foglalt díjat számítja fel.
  • A Bank a megbízásokat - eltérő jogszabályi rendelkezés hiányában - a beérkezés sorrendjében teljesíti. A jogszabály alapján a hatósági átutalás, átutalási végzés a beérkezési sorrendre tekintet nélkül elsőbbséget élvez.
  • A rendszerintegráció Számlatulajdonosra történő alkalmazásának időpontjától lehetőség lesz devizaszámláról deviza állandó átutalási megbízás megadására, melynek díját a vonatkozó fizetési számla Hirdetménye tartalmazza.
  • A Bank forintban és devizában teljesítendő felhatalmazó levelet, illetve ezen alapuló beszedést is elfogad, és teljesít.
  • Változik egyes fizetésforgalmi megbízások befogadási határideje. A részletes szabályokat a mindenkori hatályos Teljesítési rend tartalmazza.
  • Változik egyes nemzetközi fizetési megbízások esetében a megbízás teljesítési határideje. A megbízások jóváírásának teljesítési határidejét a kedvezményezett pénzforgalmi szolgáltatójának számláján megbízás típusonként tételesen a mindenkori hatályos Teljesítési rend tartalmazza.
  • Az eseti és állandó forint és deviza megbízások fedezetlensége esetén a tranzakciókat a Bank nem utasítja vissza, hanem - külön megállapodás nélkül - mindaddig, amíg a megbízás teljes összegére a fizetési számla felhasználható egyenlege nem áll rendelkezésre a teljesítéshez, legfeljebb 35 napig, sorban tartja azokat. Azonnali fizetési megbízást a Bank nem állítja sorba. A fedezet hiányában nem teljesíthető csoportos beszedési megbízásokat a Bank az esedékesség napját követően nem állítja sorba, a megbízás visszautasításra kerül.
  • A sorbaállítás díjának mértéke, a felszámítás módja és gyakorisága változik, részletes információkat a vonatkozó Hirdetmény tartalmazza.
  • A Számlatulajdonos, Rendelkezésre jogosult számára a Bank lehetőséget biztosít a fedezet hiányában nem teljesült – sorban álló – fizetési megbízás töröltetésére, amelyért a Bank a Fizetési számlára vonatkozó Hirdetményben foglalt díjat számítja fel. Azonnali fizetési megbízást a Bank nem állítja sorba. A fedezet hiányában nem teljesíthető csoportos beszedési megbízásokat a Bank az esedékesség napját követően nem állítja sorba, a megbízás visszautasításra kerül.

Árfolyamok

  • A konverziós megbízások árfolyamjegyzésének, árfolyamalkalmazásának (fixing) változásából adódóan a fedezetvizsgálat nem a teljesítéskori (T), hanem az előző napi árfolyamon történik.
  • A bankon belüli konverziós megbízások teljesítése EGT-n kívüli fizetési műveletek esetében T. nappal történő teljesítésről T+2. napra módosul.
  • Az MBH Banknál vezetett és nem MBH Banknál vezetett számla javára irányuló - bankon belüli és bankon kívüli - papíralapon benyújtott, konverziós megbízások teljesítése tekintetében az árfolyammegállapítás napja a teljesítés napi (T. napi) árfolyamnapról, tárgynap + 1. napra módosul.
  • A deviza megbízások BEN (kedvezményezett általi) költségviseléssel történő benyújtásának lehetősége megszűnik.
  • Új szolgáltatásként lehetőség lesz az MBH hivatalos árfolyamjegyzékében nem szerepelő devizanemekben történő pénzforgalmi megbízások teljesítésére.
  • Lehetőség van a konverziós megbízások soron kívüli teljesítésére, ebben az esetben a megbízás pénztári devizaárfolyamon teljesül.
  • Változnak a fizetésforgalmi megbízások teljesítésekor alkalmazott árfolyamtípusok és azok elnevezései, valamint az árfolyamképzés és az árfolyamhasználat módja.
  • Deviza átutalás tárgynapi teljesítése soron kívüli teljesítés igénylésével lehetséges, amelyet a megbízást benyújtó ügyfélnek jeleznie szükséges a megbízás benyújtásakor.

Árfolyamtípusok

Díjkedvezmények

  • A rendszerintegráció Számlatulajdonosra történő alkalmazásának időpontjától, a Számlatulajdonos tulajdonába álló fizetési számlák díjtételei (a számlavezetési díj kivételével) egységessé válnak. Amennyiben olyan forint fizetési számlákkal rendelkezik, amelyekhez a számlavezetési díjkedvezmény érdekében feltétel (jóváírás és/vagy tranzakció, vagyon), teljesítése szükséges, a feltétel bármelyik fizetési számláján teljesíthető és annak teljesítése esetén, a számlavezetési díjkedvezmény valamennyi forint fizetési számlájára vonatkozni fog. A feltétel nem teljesítése esetén a kedvezményes és a nem kedvezményes számlavezetési díj közötti különbözetet – a fizetési számlák számától függetlenül – havonta egy alkalommal számítja fel a Bank.
  • Kedvezmény(ek) elérése céljából jóváírás és/vagy tranzakciós feltételt is tartalmazó számlacsomagok esetén a jóváírások összegét és a tranzakciók teljesülését a Bank havonta vizsgálja, tárgyhónapot megelőző hónap 20-tól tárgyhónap 19-ig terjedő időszakra (megfigyelési időszak) vonatkozóan.
  • Jóváírásnak az ügyfél Banknál vezetett bármely bankszámláján a 2 legnagyobb összegű jóváírást tekinti a Bank. Nem kerül figyelembevételre a bankszámlán történő kamatjóváírás; az ügyfél Banknál vezetett bank-, betét-, vagy értékpapírszámláiról történő átvezetés.
  • Kedvezmény(ek) elérése céljából megtakarítási feltételt tartalmazó számlacsomagok Megtakarítási állományként a Számlatulajdonos Ügyfélnek a forint és deviza megtakarítási és befektetési állománya kerülnek figyelembe vételre. A vagyon összegének meghatározásakor a megfigyelési időszakban lévő átlagos megtakarítási állományt vesszük figyelembe, a nap végi záró egyenlegek átlaga alapján. Záró egyenleg alatt, a nap végén rendelkezésre álló felhasználható egyenleg és foglalásban lévő tranzakciók(k) együttes összegét értjük. Tehát a záró egyenleg megállapítása során, a foglalásban lévő és még le nem könyvelt tételek is figyelembe vételre kerülnek. Vagyonként figyelembe vesszük a Számlatulajdonos fizetési-, megtakarítási-, elkülönített betét számláit, lekötött betéteit, számla nélküli megtakarításait, tehát minden olyan megtakarítást, amelyek nem hitelből származnak. A deviza állomány forintosítása, az adott nap végén érvényes MNB középárfolyamon történik.

Aláírásminta

  • A jövőben megadott aláírás-minta egységesen a Számlatulajdonos valamennyi tulajdonában álló vagy rendelkezése alatti fizetési számlára vonatkozni fog, és az aláírás-ellenőrzés ez alapján fog megtörténni. A jelenlegi fizetési számlá(ko)n fennálló rendelkezési jogosultságok változatlanul maradnak. Abban az esetben, ha a fizetési számla fölötti rendelkezésre jogosult a 103-mal kezdődő számlaszámú fizetési számlához kapcsolódó aláírásmintával is rendelkezik, a Bank az egységesített általános szerződési feltételek alkalmazásának megkezdésétől, a jogelőd Takarékbank valamennyi fizetési számlája vonatkozásában ezt az aláírásmintát veszi figyelembe.

Haláleseti kedvezményezettek és számlakezelés

  • Az egységesített általános szerződési feltételek alkalmazásának megkezdését követően, amennyiben a Számlatulajdonos a Hitelintézetnél több Fizetési számlával vagy megtakarítási jellegű számlával is rendelkezik, és új haláleseti kedvezményezetti nyilatkozatot tesz, az általa megjelölt Haláleseti kedvezményezett(ek) valamennyi, a Banknál tulajdonában lévő fizetési és/vagy megtakarítási számlára egyaránt vonatkozik(nak). Az egységesített általános szerződési feltételek alkalmazásának megkezdése előtt adott Haláleseti kedvezményezetti nyilatkozatok az első módosításig továbbra is érvényben maradnak.
  • A szerződés megszűnését követően, ide nem értve a számlatulajdonos halálát, az ügyfél Bankkal szemben fennálló követelésének összegét az Ügyfél kérésére a Bank készpénzben, vagy az Ügyfél által megjelölt egyéb számlára történő átutalással teljesíti, az adott termékre vonatkozó Hirdetményben meghatározott díjak felszámítását követően. A Bank a szerződés megszűnését követően, a nyilvántartott összeg kezeléséért és nyilvántartásáért havonta a Hirdetményben foglalt díjat (megbízás nélküli ügyvitel havi díjat, korábban felelős őrzés havi díjat) számítani. Amennyiben az adott fizetési számlájára vonatkozó Hirdetményben korábban feltüntetésre került „Jogalap nélküli birtoklás alapján őrzött összeg díja / Felelős őrzés díja”, annak mértéke változhat. A megbízás nélküli ügyvitel havi díja, akciósan visszavonásig 0 Ft.
  • Az egy tulajdonosú számla Számlatulajdonosának haláláról történő hitelt érdemlő tudomásszerzés napjától a Bank a Számlatulajdonos megbízásait megszűntnek tekinti, és a Fizetési számla egyenlegét a tudomásszerzés napjától Hagyatéki nyilvántartási számlán – a Hirdetményben meghatározott kondíciók mellett – zároltként kezeli. A Hagyatéki nyilvántartási számla díjait az adott fizetés számla hirdetménye tartalmazza Közös tulajdonú, két néven vezetett Lakossági Fizetési számla esetén a Bank, az egyik Számlatulajdonos halála esetén a fizetési számlát a másik Számlatulajdonos nevén vezeti tovább.
  • A közös tulajdonú, két néven vezetett azon Fizetési számlák esetében, amikor a Számlatulajdonosok nem egymás haláleseti kedvezményezettjei, rendszerintegráció Számlatulajdonosra vonatkozó alkalmazásának megkezdésétől a Bank a halálesetről történt tudomásszerzést követően a Fizetési számla haláleset napján fennálló egyenlegének elhunyt tulajdonosra eső hányadát zároltan kezeli.

Készpénzfelvétel és érmeváltás

  • Változik a nagyösszegű készpénzfelvétel bejelentés határideje, összeghatára, melyről pontos információt a Hirdetmény - Fizetési számlák és kapcsolódó szolgáltatások speciális feltételeiről és a fizetési megbízások benyújtásának és teljesítésének rendjéről című dokumentumból kaphatsz.
  • Változnak az érmeváltásra vonatkozó szabályok. A vonatkozó rendelkezéseket a Hirdetmény Forintbankjegy és forintérme cseréről, váltásról tartalmazza.

Elektronikus csatornák

  • ⁣Az “MBH Netbank (korábban Takarék)” felületen betéti műveletek (betétlekötés, betétfeltörés, nyereménybetét lekötés) kezdeményezésére nem lesz lehetőség.
  • A kivonat és díjkimutatás egyes ügyfeleink esetében az eddigi megszokott számlaszintű kivonatok helyett ügyfélszinten egy fájlban lesz elérhető, amiben az összes számla adatai, kimutatásai lesznek. ⁣
  • Az értéknapos tranzakciók értéknapját legfeljebb 180 nappal előre lehet megadni.
  • Az eddigi gyakorisági opciók megváltoznak. Napi, heti havi gyakoriság közül lehet majd választani. A napi minden napit jelent, a heti opció esetében minden 1., 2., 3. héten való utalást lehet beállítani. Havi esetén meg lehet adni, hogy hány havonta (1-12.) és a hónap hanyadik napján. Ezen felül az automatikus átdátumozás segítségével kiküszöbölhető lesz a nem banki napra rögzítés. ⁣
  • A zárolt egyenleg nem jelenik meg külön a felületen, beolvad az egyenlegbe.
  • Az állandó megbízás módosítása esetében csak az összeg és a közlemény lesz módosítható.
  • ⁣A megbízások állapota menüpont táblázatos nézetében megjelenítésre kerül egy státusz oszlop, így már ezen a felületen is nyomon követhetők az adott megbízások vagy csomagok státusza.
  • A csoportos beszedési felhatalmazás megadása esetén átmenetileg nem lehet megadni az értékhatár hozzájárulást a beszedő felé.
  • Devizaátvezetés esetében a SWIFT másolat bejelölése után az eddigi FAX mező helyett Elérhetőség mező lesz használható.
  • Megszűnik a betétlekötés (nyereménybetét esetében is), betétfeltörés lehetősége. Ezek a műveletek a fiókban lesznek a továbbiakban elérhetők. ⁣
  • ⁣Megszűnik a nagyösszegű készpénzfelvétel bejelentése, az ilyen irányú igényeket a továbbiakban csak a fiókban, Telebankon, videobankon keresztül tudod bejelenteni.
  • Napi teljesített tranzakciók menüpont kivezetésre kerül. ⁣
  • Átvezetés funkció esetén az eddigi 32 karakteres közleménymező hossza 140 karakterre nő.
  • A továbbiakban a fizetési kérelmekkel kapcsolatos értesítési beállításokra nem lesz lehetőség elektronikus csatornán keresztül.

Megszűnő E-csatorna menüpontok

  • ⁣Postai kifizetési utalvány
  • Betétkalkulátor
  • ATM és fiókkereső
  • Alapértelmezett számlaszám beállítása
  • Csomag import / export
  • Kézi csomagképzés ⁣
  • Közös területre való helyezés

Telebank

  • Telebankon keresztül utalható limit összeg 3 millió HUF vagy annak megfelelő deviza összegre módosul.
  • Amennyiben mind a jogelődi MKB Bank Nyrt.-nél, mind a jogelődi Takarékbank Zrt.-nél rendelkezel számlával, és mindkét jogelőd esetén rendelkezel Telebank szerződéssel, úgy 2025.05.31-ét követően mindkét érintett számlád felett a jogelődi MKB-nál eddig használt TeleBANKár azonosítóval és az ahhoz tartozó PIN kóddal tudsz rendelkezni Telebankon keresztül.
  • Amennyiben olyan "MBH Netbank (korábban Takarék)" Felhasználó vagy, aki nem rendelkezik Telebank szerződéssel, és aki Netbank jelszó pótlást Call Centeren keresztül kizárólag erre a célra kapott Telebank azonosítóval és TPIN-kóddal tudott kérni, 2025.05.31. után ezt az azonosítót már nem fogod tudni használni.
  • Azon korábbi TakarékBank ügyfelek, akik 2025.05.31 előtt nem rendelkeztek Telebank szerződéssel, 2025.05.31. után határozatlan ideig nem tudnak erre vonatkozó szerződést kötni.
  • Amennyiben jelenleg rendelkezel Telebank szerződéssel, azonban a hozzá tartozó PIN-kódot nem tudod, kérjük, hogy legkésőbb 2025.04.30-ig fáradj be bankfiókunkba és kérj új PIN-kódot. Amennyiben ezt nem teszed, úgy 2025. május 31-től nem tudunk számodra új PIN-kódot biztosítani.

Biztonsági felhívás

Honnan tudom, hogy valóban a bankom írt-e nekem?

Segítünk, hogy felismerd az adathalász, csaló leveleket:

  • ⁣Ha nem vagy ügyfele a banknak, ahonnan kaptad a levelet, nagy valószínűséggel adathalász levéllel állsz szemben.
  • Ellenőrizd az e-mail feladóját úgy is, hogy a feladó nevére húzod a kurzort, és megnézed, milyen e-mail cím van mögötte. Ha nem a bankod hivatalos domainjéről (pl. @mbhbank.hu) küldték, akkor valószínűleg hamis. 
  • Ha a levél nyelvezete magyartalan vagy sok helyesírási hibát tartalmaz, akkor kezdhetsz gyanakodni. 
  • Ha sürgetést vagy fenyegetést fogalmaz meg, pl.: „Megszűnik a bankszámlája, ha nem igazolja magát azonnal!”, az gyanúra ad okot. 
  • Ha sürgetést vagy fenyegetést fogalmaz meg, pl.: „Megszűnik a bankszámlája, ha nem igazolja magát azonnal!”, az gyanúra ad okot. 
  • A bank soha nem kér személyes adatokat, azonosítót, jelszót e-mailben! ⁣
  • Ha egy e-mailt gyanúsnak találsz, akkor hívd fel a Telebankot, hogy ellenőrizd a levél hitelességét!

Általános Szerződési Feltételek és Üzletszabályzatok

Hirdetmények

Jogi információk

Az egyes banki termékekkel kapcsolatos részletszabályok a Bank Általános Üzletszabályzatában, az adott termékre vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben, a Fizetési Számlák és Kapcsolódó Szolgáltatások Speciális Feltételeiről és a Fizetési Megbízások Benyújtásának és Teljesítésének Rendjéről című Hirdetményben és a Bank hirdetményeiben találhatók, melyek a https://www.mbhbank.hu/hirdetmenyek/hirdetmenyek-mbh oldalon érhetőek el.

Vértezd fel magad a kibercsalásokkal szemben, látogass el a KiberPajzs honlapra: ⁣kiberpajzs.hu