Figyelmeztetés

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatunk, hogy a NAV Online Számla rendszerében kapcsolódási problémák és lassulás tapasztalhatók, ami hatással lehet a számlaadatok rögzítésénél és lekérdezésénél a BUPA rendszerében is.

További információkért, látogass el az alábbi oldalra.

Megértésedet köszönjük!
A BUPA csapat

Segítünk kiigazodni a számlák között!
A BUPA segítségével könnyedén összepárosíthatod a számlákat a tranzakcióiddal.

izetettnek jelőlés illusztráció

Átlátható státuszok

Egyszerűen áttekintheted, hogy kimenő számlád milyen fizetettségi státuszban van. Azt is jelezzük, ha a partnered még nem, vagy csak részben fizetett ki egy számlát.

Értesítés tranzakciókról

Értesítünk a bankszámládra érkező utalásokról. Pár kattintással összepárosíthatod a tranzakciót* a számláddal, ezzel is segítve a könyvelőd munkáját.

* Jelenleg az MBH Bank által vezetett, kizárólag 101-es GIRO jelzőszámmal rendelkező, korábbi Budapest Bankos, vállalati pénzforgalmi számlával, illetve 103-as GIRO jelzőszámmal kezdődő fizetési számlával rendelkező ügyfeleknek érhető el.

Számlák küldése a partnereknek illusztráció
NAV kompatibilitás illusztráció

Lejárt, kifizetetlen számlák

Emlékeztetőt küldünk, ha lejárt valamelyik számlád fizetési határideje, de még nem érkezett meg az összeg a bankszámládra.

Könyvelő vagy?

  • Egy helyen megtalálod az összes számlát és a tranzakciót*.
  • Ellenőrizheted, hogy melyik tranzakcióval történt meg a számlák kiegyenlítése.

*jelenleg az MBH Bank által vezetett, kizárólag a 101-es és 103-as GIRO jelzőszámmal kezdődő fizetési számlával rendelkező ügyfeleknek érhető el.

Hogyan éred el?

1. Regisztrálj pár lépésben!

2. Állítsd be a banki kapcsolatod!

3. Hívd meg munkatársaid vagy a könyvelőd!

opcionális

Összekapcsolható bankok a BUPA-val

MBH (korábban MKB) Netbank

Elérhető

MBH (korábban MKB vagy BB)
Vállalati Netbank

Elérhető

MBH (korábban Takarék) Netbank

Elérhető

Hogyan párosítsd össze a számlákat a tranzakciókkal?

Fizetettnek jelölhető számla
  1. A BUPA értesítést küld, ha a bankszámládon megjelenik, hogy kifizették valamelyik számládat.

  1. A Kimenő számla listában „Nem fizetett státuszt” kapnak a kifizetetlen számlák. A lejárt és kifizetetlen számlákról értesítést is küldünk.

  2. Automatikus javaslatokat adunk arra, hogy melyik számlához melyik tranzakció* tartozhat. Ha összepárosítanál egy számlát egy tranzakcióval*, kattints a Plusz gombra.

* jelenleg az MBH Bank által vezetett, kizárólag a vállalati 101-es és 103-as GIRO jelzőszámmal kezdődő fizetési számlával rendelkező ügyfeleknek érhető el

Kimenő számla lista
Kimenő számla lista
  1. A kiválasztott tételeket bármikor eltávolíthatod, vagy hozzáadhatsz újakat.

  2. Kattints a Fizetettnek jelöl gombra.

  1. Ezután a számla státusza Fizetett állapotra változik.

Fizetett státusz

Kérdések és válaszok

Ha nem találod meg a számodra releváns kérdést vagy választ, küldj nekünk üzenetet.

  • A BUPA rendszere lehetőséget biztosít arra, hogy a számlák fizetettnek jelölését személyesen el tudd végezni. Ezt a folyamatot a bankszámlatörténetből egy tranzakció hozzárendelésével, illetve egy másik bizonylat/számla hozzárendelésével vagy egy, abban a pillanatban kézzel berögzített tétellel teheted meg.

  • A rendszer figyeli a tranzakciókat és az alábbi értékek alapján mutat egy ajánlott találati listát, amiből lehetőséged van kijelölni azt a tranzakciót, ami az adott számla kiegyenlítéséhez kapcsolódik. Az egyes értékek, amelyek alapján a rendszer ajánl, a következők:
    • arrow-right Tranzakció dátuma
    • arrow-right Bankszámlaszám
    • arrow-right Partner neve
    • arrow-right Megjegyzés → Pontosabban leírva a tranzakció közleménye
    • arrow-right Összeg, devizanemmel
  • Ha a felajánlott tranzakciók között nem találod meg a megfelelőt, lehetőséged van néhány hónapra visszamenőlegesen létrehozott összes tranzakciót megtekinteni és azok között gyorsított vagy részletes keresést futtatni.

  • A „Kimenő számlák” menüpontra kattintva a listanézetben kiválaszthatod azt a számlát, aminek a fizetettségi állapotát meg szeretnéd változtatni. A számlára kattintva megnyílik a „Számla részletek” képernyő, ahol a jobb felső sarokban található műveletek közül ki kell választanod a „Fizetettnek jelöl” opciót.
  • Lehetőséged van a kifizetett számlát fizetettnek jelölni: ha számlád készpénzben egyenlítették ki, válaszd a „Kézi bevitel” opciót és add meg a szükséges adatokat, amivel jelezni tudod, hogy a számlát kiegyenlítették. A rögzítést követően a „Hozzáadom a kiadást” gombra kattintva a berögzített tétel megjelenik a képernyő „Összepontozott tételek” blokkjában.
  • Ha a fizetettnek jelöléskor pontosan azt az összeget adod meg, mint ami a számlán is szerepelt, a számla fizetettségi státusza „Fizetve” állapotra vált.

  • A számlára kattintva megnyílik a „Számla részletek” képernyő, ahol a jobb felső sarokban található műveletek közül ki kell választanod a „Fizetettnek jelöl” opciót. Lehetőséged van elvégezni a kifizetett számla összepontozását, melynek következtében a fizetettségi státusza meg fog változni. Az összepontozás esetében, amennyiben nem rendelkezel támogatott bank internetbankjával összekötött bankszámlával, lehetőséged van egy másik bizonylat/számla hozzárendelésével vagy egy abban a pillanatban, kézzel berögzített tétellel összepontozni a számlát.
  • Ha a fizetettnek jelöléskor pontosan azt az összeget adod meg, mint ami a számlán is szerepelt, a számla fizetettségi státusza „Fizetve” állapotra vált.

  • Ebben az esetben a számlára kattintva megnyílik a „Számla részletek” képernyő, ahol a jobb felső sarokban található műveletek közül ki kell választanod a „Fizetettnek jelöl” opciót.
  • Lehetőséged van a kifizetett számlát fizetettnek jelölni: ha számlád átutalással, de egy másik bankszámlára egyenlítették ki, válaszd a „Kézi bevitelt” és add meg a szükséges adatokat, amivel jelezni tudod, hogy a számlát kiegyenlítették. A rögzítést követően a „Hozzáadom a kiadást” gombra kattintva a berögzített tétel megjelenik a képernyő „Összepontozott tételek” blokkjában.
  • Ha a fizetettnek jelöléskor pontosan azt az összeget adod meg, mint ami a számlán is szerepelt, a számla fizetettségi státusza „Fizetve” állapotra vált.

  • Az összepontozást követően naprakészebben látod a még nyitott, valamint a már kifizetett kiadásaid és bevételeid, ezzel pontosabb képet kapsz aktuális pénzügyi helyzetedről, valamint a várható kiadásaidról és bevételeidről.
  • Az „Áttekintő” menüpont „Cashflow” fülén céged pénzforgalmi kimutatását mutatja be a rendszer. A képernyőn megjelenő adatok kalkulált értékek, aminek alapját a következő adatforrások szolgáltatják:
    • arrow-right Kimenő számlák adatai
    • arrow-right Bejövő számlák adatai
    • arrow-right Egyéb kiadások adatai
  • Az összesítő dobozok a pénzforgalmi kimutatás értelmezéséhez nyújtanak segítséget, kintlévőségek és tartozások összesítését tartalmazzák; az adatok a számlák és egyéb kiadások adatai alapján kerülnek összesítésre.

  • Ebben az esetben a számlára kattintva megnyílik a „Számla részletek” képernyő, ahol a jobb felső sarokban található műveletek közül ki kell választanod a „Fizetettnek jelöl” opciót.
  • A megjelenő képernyőn a „Kézi bevitel” fülre kell kattintanod, és a „Leírom a követelést” jelölőnégyzet kijelölését, valamint a „Hozzáadom a kiadást” gombra kattintást követően megtörténik a számlában szereplő követelés leírása. Ezt követően a tétel kikerül a cashflow kimutatásból.

  • Amennyiben a felajánlott tranzakciók között nem találod meg a megfelelőt, lehetőséged van a regisztrációtól számított 3 hónapig, de maximum 12 hónapig visszamenőlegesen létrehozott összes tranzakciót megtekinteni és azok között gyorsított vagy részletes keresést a „Részletes szűrő” linkre kattintást követően futtatni.

  • Ebben az esetben a számlára kattintva megnyílik a „Számla részletek” képernyő, ahol a jobb felső sarokban található műveletek közül ki kell választanod a „Fizetettnek jelöl” opciót.
  • Lehetőséged van a kifizetett számlát fizetettnek jelölni: ha számládat készpénzben egyenlítették ki, válaszd a „Kézi bevitelt” és add meg a szükséges adatokat – valamint azt az összeget, amit kifizettek. A rögzítést követően a „Hozzáadom a kiadást” gombra kattintva a berögzített tétel megjelenik a képernyő „Összepontozott tételek” blokkjában.
  • Ha a fizetettnek jelöléskor nem azt az összeget adod meg, mint ami a számlán is szerepelt, a számla fizetettségi státusza „Részben fizetve” állapotra vált. Így követni tudod azoknak a számláknak is az állapotát, amelyeket még nem egyenlítettek ki teljesen.