Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Ugrás a tartalomhoz
VideoBank Fiókok és ATM-ekKérj időpontot! TeleBank06 80 350 350 Írj nekünk! Árfolyamok

ViCA hitelesítő alkalmazás

⁣Ügyfelünkként lehetőséged van ujjlenyomattal vagy (iOS esetén) arcfelismeréssel bejelentkezni és a tranzakciókat jóváhagyni az MBH Netbank (korábban Takarék) és az MBH Vállalati App (exTakarék) applikációban és internetes bankkártyás vásárlásokat engedélyezni a ViCA (Virtuális Chipkártya Alkalmazás) szolgáltatáson keresztül.

⁣Ha MBH Netbank (korábban Takarék) bejelentkezési jelszavadat az elmúlt 90 napban nem változtattad meg, akkor kérjük, hogy a ViCA regisztráció megkezdése előtt változtasd meg az MBH Netbank (korábban Takarék) / MBH Vállalati App (exTakarék) rendszerben a Beállítások – Bejelentkezési jelszó módosítása menüpontban.

⁣Mi változik az MBH Netbank (korábban Takarék) / MBH Vállalati App (exTakarék) szolgáltatásban használt jelenlegi belépéshez, jóváhagyáshoz képest?

Az új alkalmazás használatával lehetőséged lesz az eddig használt SMS-ben érkező bejelentkező és aláíró kódok helyett a ViCA alkalmazás segítségével biometrikus (ujjlenyomat, iOS esetén Face ID) azonosítással belépni / tranzakciókat jóváhagyni, amennyiben a mobilkészüléked támogatja a biometrikus azonosítást. A biometrikus azonosítást nem támogató mobileszköz esetén is van lehetőséged a ViCA használatára (ViCA jelszó).

⁣A ViCA alkalmazást kizárólag az MBH Netbank (korábban Takarék) és MBH Vállalati App (exTakarék) bejelentkezéshez és tranzakciók jóváhagyásához és internetes bankkártyás vásárlásokhoz használhatod. Telepített ügyfélprogramhoz MBH Direct Bank (korábban Takarék E-Bank) a ViCA alkalmazás nem használható

Mit érdemes tudni a ViCA-ról?

A ViCA egy új, innovatív személyi hitelesítő alkalmazás, melynek segítségével:

  • bejelentkezhetsz az MBH Netbank (korábban Takarék) szolgáltatásba és MBH Vállalati App (exTakarék) applikációba, valamint aláírhatod a megbízásaidat, tranzakcióidat,
  • jóváhagyhatod internetes vásárlásaidat,
  • tovább csökkentheted a visszaélések/adathalászat kockázatát.

⁣Függetlenül attól, hogy esetleg már rendelkezel ViCA alkalmazással más pénzintézet vonatkozásában, regisztrálnod kell MBH Bank felhasználó nevedet is az MBH Netbank (korábban Takarék) és MBH Vállalati App (exTakarék) szolgáltatások igénybevételéhez

A szolgáltatás igénybevételének feltételei:

  • Biometria képes mobiltelefon készülék, melyre a bank, ha szükséges SMS-t is tud küldeni (Banknál regisztrált telefonszám)
  • Regisztrált MBH Netbank (korábban Takarék) hozzáférés
  • Mobiltelefonra telepített és regisztrált Vica applikáció

ViCA - Biometrikus vagy jelszavas azonosítás beállításának lépései

  1. Töltsd le a ViCA alkalmazást mobiltelefonodra. Android készülék esetén a Google Play, iPhone esetén pedig az AppStore áruházból.
  2. ⁣A letöltést követően lépj be az MBH Netbank (korábban Takarék) vagy MBH Vállalati App (exTakarék) alkalmazásba és a Beállítások / Hitelesítési eszköz beállítása menüpontban található megbízást küld be. Ezzel a megbízással kapcsolod be a szolgáltatást a banki rendszereken.
    A megbízás beküldésével, a ViCA bekapcsolásra kerül! Az SMS hitelesítésre történő visszaállítást kizárólag az MBH Bank munkatársai tudják elvégezni telefonos Ügyfélszolgálatunkon (06 80 350 350), az MBH Videobank (korábban Takarék) ⁣ szolgáltatáson keresztül, illetve bankfiókjainkban (ATM és fiókkereső )!
  3. A megbízás beküldése után indítsd el a ViCA alkalmazást és végezd el a szükséges regisztrációt a VICA Felhasználói kézikönyv alapján.
  4. FONTOS! Amennyiben nem rendelkezel aláírás jogosultsággal, akkor nincs lehetőséged a ViCA alkalmazás önadminisztrációs folyamatának végrehajtására, mivel a Hitelesítési Eszköz beállítás menüpont nem jelenik meg a Beállítások menüpontban. Ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot a bank telefonos ügyfélszolgálatával (06 80 350 350).

A lent található linken elérhető VICA Felhasználói kézikönyv részletesen bemutatja a ViCA alkalmazás használatát.

Kérdések esetén: