Vásárlás MBH Bank Mobilapp vagy ViCA jóváhagyással

Vásárlásitranzakciók jóváhagyása MBH Bank Mobilapp és ViCA alkalmazásban

A kereskedő oldalán történő fizetési és bankkártyaadatok megadását követően átirányításra kerül egy hitelesítési oldalra, ahol azellenőrző felület utasításait kell követni.

Mobil készülékére a MBH Bank Mobilapp vagy a ViCA alkalmazáspush értesítést küld a tranzakció jóváhagyás szükségességéről.

1. ViCA alkalmazásban érkezik push értesítés mobilkészülékére

Az értesítésre kattintva egy felugró ablakban tájékozódhat a jóváhagyandó tranzakció részleteiről, illetve szintén ezen a képernyőn hagyhatja jóvá vagy utasíthatja el (Mégse) azt.

IOS esetén

Android esetén

IOS esetén

Android esetén

A Jóváhagyás / Rendben gombra kattintva az applikáció bekéri a biometrikus azonosítót, mely segítségével hitelesítheti a tranzakciót.

Android – ujjlenyomat

iOS – FaceID

Android – ujjlenyomat

iOS – FaceID

2. Takarák Mobilapp alkalmazásban érkezik pushértesítés mobil készülékére

Az értesítésre kattintva egy felugró ablakbantájékozódhat a jóváhagyandó tranzakció részleteiről, illetve szintén ezen aképernyőn hagyhatja jóvá vagy utasíthatja el (Mégse) azt.

IOSesetén Androidesetén
IOSesetén
Androidesetén

A Jóváhagyás / Rendben gombra kattintva azapplikáció bekéri a biometrikus azonosítót, mely segítségével hitelesítheti atranzakciót.

iOS –FaceID iOS –FaceID Android – ujjlenyomat
iOS –FaceID
iOS –FaceID
Android – ujjlenyomat

Amennyibennem sikerült 3 perc alatt a jóváhagyást elvégezni, a MBH Bank Mobilapp vagy aViCA üzenet megérkezését követően, úgy a folyamat automatikusan visszaáll akorábban használatos 2 faktoros (SMS jelszó + iPIN) azonosításra.

A böngészőjében Ön újra átirányításra kerül egy oldalra, amin a SMS-ben kapott egyszeri jelszót, majd az internetes PIN \ iPIN kódját megadhatja

Ez a hitelesítési eljárás amellett, hogy törvényi kötelezettség,nagyban növeli az Ön által végzett online tranzakciók biztonságát és csökkenti a visszaélések esélyét.

Azoninternetes bankkártyás vásárlásokat, aholnincs erős ügyfél-hitelesítés, mert az EU-n belüli elfogadó nem hitelesített rendszert használ, a jogszabály által a kis összegű műveletek esetében alkalmazható kivétel szerint

  • 9.000 Ft-ig egy összegben és
  • 30.000 Ft-ig egymást követően engedélyezzük maximum.

Ezen összegek elérése esetén az online vásárlási tranzakciók elutasításra kerülnek.

AzEU-n kívüli internetes bankkártyás vásárlásoknálvannak olyan szolgáltatók, akikkérnek erős ügyfél-hitelesítést, de előfordulhat az is, hogy Ön a korábban megszokott módon, tehát hitelesítés nélkül vásárolhat az interneten bankkártyával.

Arról, hogy egy kereskedőmegfelelő hitelesítési rendszert használ-e, a Mastercard és a VISA elnevezései(Visa Secure, Verified by Visa, Mastercard ID check, Mastercard Secure Code és az ezeket tartalmazó logók) nyújtanak előzetes információt. Amennyiben ezek az oldalon megtalálhatóak, a kereskedő várhatóan támogatja technikailag a hitelesítést.

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdése merülne fel, érdeklődjön bankfiókjainkban vagy hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 3113 110-es telefonszámon.