Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Panaszkezelés

Elveszítette vagy ellopták bankkártyáját?

Bankkártyáját letilthatja az MTB Zrt. munkatársainak segítségével:

0-24 óráig a (06 1) 212 02 02 vagy a (06 1) 202-6407 telefonszámok valamelyikén, illetve személyesen munkaidőben aszámlavezető MBH Banknál!

Panaszkezelés, reklamáció

A bejelentés csatornái:

szóban:

  • a személyesen: a Társaság székhelyén (4026 Debrecen, Bethlen u.10-12. A. lph. I/6), nyitvatartási időben, valamint a Panaszkezelési Tájékoztató 4. számú mellékletében (TISZÁNTÚLI TAKARÉK ügyfélszolgálati egységeinek elérhetősége, nyitvatartása)közzétett ügyfélfogadási helyein, annak nyitvatartási idejében
  • telefonon: a 06-21-242-4606telefonszámon, folyamatosan minden nap 0-24 óráig

írásban:

  • személyesen vagy más által átadott irat útján
  • postai úton a Társaság székhelyére címezve (4026 Debrecen, Bethlen u.10-12. A. lph. I/6)
  • a Társaság telefaxszámán: 06-52-500-850
  • elektronikus levélben folyamatosan minden nap 0-24 óráig, a panaszkezeles@tiszantulitakarek.hu e-mail címen fogadja

MNB fogyasztóvédelmi oldalai


    Kapcsolódó dokumentumok: