Hiteltörlesztési moratórium

Naprakész információk lakossági ügyfeleinknek.

A jogszabályok értelmében a moratórium 3. 2022. augusztus 1-től 2022. december 31-ig tartó szakaszát (a továbbiakban: moratórium 3) csak a meghosszabbításra jogosult és nyilatkozatot tett ügyfelekvehették igénybe.

Az ügyfél abban az esetben tehetett hosszabbításra vonatkozó bejelentést, ha 2022. június 17-én moratóriumban volt.Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben Ön nem vesz részt a moratórium 3-ban, és a hiteltörlesztési számlán nem áll rendelkezésre a megfelelő fedezet a törlesztőrészlet megfizetésére, a Bank 2022. augusztus 1-től ismét jogosult alkalmazni a késedelem, illetve a nemfizetés következményeit, tehát késedelmi kamatot számolhat fel, bejelentést tehet a Központi Hitelinformációs Rendszer felé, illetve végeredményben felmondhatja a hitelszerződést.

A részletekről kérjük, érdeklődjön bármely bankfiókunkban.

Kilépne a moratórium 3 2022. december 31-ig tartó szakaszából?

  • Kérjük töltse ki nyilatkozati sablonunkat és küldje el emailben a moratorium2021@mkb.hucímre a Bankunknál bejelentett email címéről.
  • Írjon nekünk a NetBANKár felületen keresztül.
  • Hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat.
  • Töltse ki nyilatkozati sablonunkat és küldje el levelezési címünkre, vagy hozza be személyesen bármelyik bankfiókunkba.

Segíthetünk?

Indítson videóhívást!

Munkanapokon 9:00 és 17:00 között a VideóBANKban is felteheti kérdéseit.

Látogasson el fiókunkba!

Ügyintézőink bármelyik bankfiókunkban segítenek.

Hívjon minket!

Hívja a hét bármely napján 0-24 órában elérhető díjmentes telefonos ügyfélszolgálatunkat.

06 80 333 660