Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Ügyféltájékoztató

Bankkártya Üzemszünet Tájékoztató.

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatásul közöljük, hogy rendszer karbantartás miatt,

2015. szeptember 20. (vasárnap) 00:00 és 03:00 óra és szeptember 21. (hétfő) 00:00 és 01:30 óra között, előre láthatólag 45 – 45 percig a teljes kártyaforgalom szünetelni fog.

Ezen időszakok alatt a MBH Bank által kibocsátott bankkártyák nem lesznek használhatók sem saját, sem idegen ATM-eken és kereskedői terminálokon. Ezen kívül más hitelintézetek által kibocsátott kártyák sem fognak működni a MBH Bankhoz bekötött ATM-eken és kereskedői terminálokon.

Ezen időszakon belül a kártyabirtokosok részére küldött SMS üzenetek késve érkeznek.

A leállás miatt szíves elnézésüket kérjük.


Gyömrő, 2015. szeptember 14.

Üdvözlettel:

PÁTRIA MBH Bankszövetkezet