Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Ügyféltájékoztató

SEPA átutalási rendszer indulásáról.

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az EUR átutalások és beszedések technikai és üzleti követelményeinek megállapításáról és a 924/2009/EK rendelet módosításáról szóló, az Európai Parlament és a Tanács által kiadott 260/2012/EU rendelet (SEPA Vég-dátum rendelet: VDR) alapjánMBH Bankszövetkezetünknél is lehetőségük van 2016. december 12. napjától papír alapon SEPA deviza átutalást indítani.

A papíralapon leadott deviza átutalási megbízásokat az Egységes Euró Fizetési Övezetre („Single Euro Payments Area”, továbbiakban: SEPA) vonatkozó egységes nemzetközi szabványok alkalmazásával, úgynevezett SEPA SCT (SEPA Credit Transfer) átutalásként teljesíti MBH Bankszövetkezetünk, amennyiben a deviza átutalási megbízás:

  • normál prioritású,
  • devizaneme: EUR,
  • kedvezményezett bankjaEGT tagállamon belüliésSEPA átutalás fogadására alkalmas,
  • tartalmazza a kedvezményezett helyesIBAN számát (nemzetközi bankszámlaszámát),
  • SWIFT másolat illetve SWIFT igazolás igényt nem tartalmaz (SEPA SCT típusú feldolgozás esetén SWIFT másolat illetve SWIFT igazolás nem igényelhető).

A SEPA SCT átutalásként teljesített megbízásokSHA költségviselésalkalmazásával kerülnek teljesítésre, ahol a megbízó fél fizeti a pénzforgalmi szolgáltatójánál felmerült költségeket, a többi bank költségét a kedvezményezett viseli.

Amennyiben az Ügyfél által leadott deviza átutalási megbízás a fenti feltételeknek

  • megfelel, úgy a MBH Bankszövetkezet a megbízást automatikusan SEPA SCT eljárásrenddel kezeli; vagyisaz aznapi teljesítésre befogadott SEPA megbízások még azon a napon a kedvezményezett számláján jóváírásra kerülnek.
  • nem felel meg, úgy a MBH Bankszövetkezet a megbízást automatikusan SWIFT elszámolási csatornán dolgozza fel.

A SEPA átutalásként teljesített megbízások díjkondíciói, továbbá azok befogadására vonatkozó határidők megegyeznek a nem SEPA típusú deviza átutalási megbízások kondícióival. Részletesebb feltételek a vonatkozó Hirdetményekben találhatóak.

Kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal! A számlavezető fiók munkatársai készséggel állnak rendelkezésére. Köszönjük, hogy megtiszteli az PÁTRIA MBH Bankszövetkezetet bizalmával és igénybe veszi szolgáltatásainkat.

Gyömrő, 2016. december 13.

PÁTRIA MBH Bankszövetkezet
Ügyvezető Testülete