Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Rólunk

Interjú Unger Györggyel, a Nyugat MBH Bank Szövetkezet elnökével

2017. november elsején öt takarék, a Kisalföld MBH Bank, a Kis-Rába menti, a Lövői, a Rábaközi és a Savaria MBH Bankszövetkezet egyesült. Az új pénzintézet neve: Nyugat MBH Bank Szövetkezet.

Miért volt szükség az egyesülésre?A Győr-Moson-Sopron és Vas megyét lefedő egyesüléssel mindenki jól jár, az ügyfeleinknek, a tulajdonosainknak és a munkavállalóinknak is pozitív hozadékot tartogat. A fúzióval jobban, gyorsabban és hatékonyabban tudjuk kiszolgálni ügyfeleink igényeit, mert komoly szakembergárda koncentrálódik egy helyen, ami szakmai előre lépési lehetőséget is biztosít a kollégáknak. Emellett jelentősen csökkenteni lehet a költségeket az átfedések, párhuzamosságok megszüntetésével, az egységes informatikai rendszer bevezetésével. A szervezet is átalakul, más lesz a szemlélet, a tulajdonosi elvárás, tehát kihívást jelent mindenki számára. Egyes folyamatoknak máshol lesz a helyük, és nagyobb lesz a dolgozók felelőssége, megnő a személyes döntési kompetenciájuk is. Emellett fontos kihangsúlyozni, hogy a MBH Bank a vidék bankja volt és az is marad.

Mire számíthatnak az ügyfelek?Az egyesülés segítségével még szélesebb ügyfélkört tudunk megszólítani, akiket külön-külön, kisebb takarékszövetkezetként nem tudtunk volna kiszolgálni. Fókuszba kerülhetnek a középvállalatok, projektcégek, privát banki ügyfelek, akik eddig nem is gondolkodtak a takarékszövetkezeti szektorban, hiszen nem volt versenyképes informatikai rendszerünk, termékpalettánk, ami kielégíthette volna az igényeiket. Emellett a lakossági, mikro- és kisvállalati ügyfeleket, mezőgazdasági vállalkozásokat továbbra is fő bázisunknak tekintjük, akiket a jövőben egy letisztult, minden igényt kielégítő termékkörrel tudunk kiszolgálni.

Miben tér el a Nyugat takarék által lefedett régió az ország többi részétől?A nyugat-magyarországi régió – Budapest kivételével – gazdaságilag a legerősebb az országban, így a fúzióval nem csak a vidék pénzügyi kiszolgálója leszünk, hanem a városokban is komoly alternatíváját kínáljuk a kereskedelmi bankoknak. Eddig is büszkeséggel töltött el bennünket, ha láttuk, hogy partnereink a mi hiteleink segítségével gyarapodtak vagy valósították meg álmaikat, ha azt tapasztaltuk, hogy olyan pénzügyi terméket tudtunk ajánlani, amivel segítettük ügyfeleink céljainak elérését.

A térség egészére nézve jelent valami újat?Amennyiben a megújult szervezettel olyan eredményeket tudunk elérni, amiből képesek leszünk támogatni a térség civil szervezeteit, az megsokszorozhatja erőnket. A térségbe visszajuttatott adóforintok növelhetik az önkormányzatok mozgásterét. Az a közel 600 munkavállaló, akinek a régiós takarékszövetkezet tud munkát adni, a családok boldogulását szolgálja itthon.

Mik a tervek a jövőre, lesznek új termékek?Továbbra is teljes körű szolgáltatást nyújtunk mind a lakosság, mind a vállalkozások számára. Kiemelten kezeljük a sláger termékeket – egyebek mellett a CSOK és a lakáshitel – de fontosak az önkormányzatoknak, mezőgazdasági vállalkozóknak, vállalkozásoknak nyújtott termékek, szolgáltatások is. Továbbvisszük a devizaszolgáltatásainkat, hiszen a Nyugat-Magyarországon élőknek igényük van ezekre. Sürgető feladatnak tekintjük a digitális ügyfélkiszolgálás mielőbbi bevezetését, hogy a fiatal generációt meg tudjuk szólítani, igényeiket maximálisan ki tudjuk szolgálni!

Itt szeretném megragadni az alkalmat és üdvözölni a Nyugat MBH Bank Szövetkezet égisze alatt egyesülő takarékok ügyfeleit!