Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Nem aktivált bankkártyás ügyfeleink tájékoztatása

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy megtisztelt minket bizalmával és igénybe veszi bankkártya szolgáltatásunkat!

Nyilvántartásunk szerint 2021. decemberben kipostázott bankkártyáját mostanáig nem aktiválta. Kérjük, mielőbb tegye ezt meg, mert az eddig használt bankkártyáját a bank kivezeti rendszereiből, így az 2022. február 28-át követően már nem lesz használható.

Új bankkártyáját a következő módokon aktiválhatja:

  • Bármely MBH Bank által üzemeltetett ATM-en ( https://takarekbank.hu/atm-fiok ) az első – helyes PIN kód megadásával kezdeményezett – készpénz felvétel vagy egyenleg lekérdezés tranzakcióval.
  • Bármely POS terminálon – helyes PIN kód megadásával – sikeresen végrehajtott chipes vásárlási tranzakcióval.
  • MBH Bank Netbank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink a Netbank erre alkalmas menüpontjában.

A bankkártya aktiválását megelőzően kérjük, mindig ellenőrizze, hogy a bankkártyán szereplő adatok – különös tekintettel a bankkártya számára és érvényességére – megegyeznek-e a MBH Bank Netbankban található, aktiválni kívánt bankkártya adataival! Kizárólag abban az esetben aktiválja a bankkártyát, ha ezek az adatok megegyeznek!

  • Amennyiben rendelkezik TeleBank szolgáltatással, telefonon a +36 1 311 3110 számon a hét minden napján a nap 24 órájában, vagy +36 1 212 0202-es telefonszámon, az elhangzó utasításokat követve.
  • A MBH Bank Zrt. fiókjaiban ( https://takarekbank.hu/atm-fiok ) kollégáink segítségével.

Az új bankkártyája PIN kódja megegyezik az előző kártyája PIN kódjával!

Amennyiben új bankkártyáját nem kapta meg, vagy az aktiválással kapcsolatban kérdése lenne, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján a nap 24 órájában elérhető +36 1 311 3110, vagy a +36 1 212 0202 telefonszámokon vagy írjon nekünk a kozpont@takarek.hu e-mailcímre.

A bankkártyacserék hátteréről részletes tájékoztatást a kártyakísérő levélben vagy honlapunkon ( https://www.takarekbank.hu/maganszemelyek/bankkartyak ) talál.

Bízunk benne, hogy elégedett lesz új bankkártyájával!

Üdvözlettel:

MTB Magyar MBH Bankszövetkezeti Bank Zrt.

MBH Bank Zrt.