Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Mobilfizetés

Fizessen Android készülékével az MKB Mobilalkalmazás segítségével

Érintéses fizetés egyszerűen, kényelmesen és biztonságosan

Díjmentes kártya regisztráció és használat

Mire van szüksége a Mobilfizetési funkció használatához?

  • MKB Mastercard főkártyára, mely lehet betéti kártya, vagy hitelkártya, ami magánszemélyekrészére szól,
  • NFC képes Android készülékre, mely legalább 6.0vagy annál újabb verzióval rendelkezik,
  • MKB Mobilalkalmazásra, melynek feltétele az aktív NetBANKárszolgáltatás.

Hogyan használhatja a Mobilfizetési funkciót?

1. Digitalizálja MKB Mastercard betéti- vagy hitelkártyáját:

  • Indítsa el a folyamatot az MKB Mobilalkalmazás Főoldalán a „Bankkártyák” panelről vagy a „Bankkártyák”/”Kártya részletek” menüpontjából.
  • Válassza ki a digitalizálni kívánt kártyát és nyomjon a „Hozzáadás a Mobiflizetéshez” gombra.
  • Várja meg a visszajelzést a sikeres digitalizálásról.

2. Állítsa be az MKB Mobilalkalmazást alapértelmezett fizető alkalamzásnak.

3. A fizetések előtt mindig győződjön meg róla, hogy készülékén be van kapcsolva az NFC-funkció (A készülék beállításait a Beállítások/Kapcsolatok/NFC és fizetés, illetve Érintéses fizetés menüpontokban ellenőrizheti.), valamint, hogy be van állítva képernyőzár!

Hogyan használja fizetésre?

  • Készülék feloldása

    Oldja fel a telefon- készülékén a képernyőzárat!

  • Fizetés

    Érintse a készüléket a terminálhoz!

  • Visszajelzés

    Várja meg a visszajelzést!

További hasznos információk a mobilfizetéshez

  • Az alkalmazásban több kártyát is digitalizálhat, de fizetésre mindig csak a mobilfizetésre kijelölt kártyát használhatja.
  • A mobilfizetésre kijelölt kártyát bármikor módosíthatja másikra a „Kijelölöm Mobilfizetésre” gomb segítségével.
  • Digitalizált kártyáit bármikor törölheti az adott készülékről („Mobilfizetésből eltávolítás”).
  • Vásárláskor mindig legyen bekapcsolva készülékén az NFC, valamint legyen beállítva képernyőzár!
  • Állítsa be alapértelmezett fizető alkalmazásnak az MKB Mobilalkalmazást.
  • Aktív internetkapcsolat nélkül 10 alkalommal fizethet mobilkészülékével. Az applikáció felugró üzenetben jelzi, ha már csak 2 fizetési lehetősége maradt, illetve ha már mind elfogyott. Ha készülékével csatlakozik az internethez, a 10 alkalom újra feltöltődik.
  • Ugyanazt a bankkártyát legfeljebb 10 másik Andorid készüléken digitalizálhatja.
  • A digitalizált kártyák limitjei megegyeznek a fizikai kártyák limitjeivel.

MKB Mobilalkalmazás

  • Töltse le az MKB Mobilalkalmazást

    Applikációnkkal könnyedén, bármikor intézheti pénzügyeit, akár útközben is.

    Részletek

Gyakran ismételt kérdések

Használható a Mobilfizetési funkció iOS készülék esetén?

Az MKB Mobilalkalmazás Mobilfizetési funkciója kizárólag NFC képes Andorid készülékekkel használható, melyeken legalább 6.0-s operációs rendszer fut.

iOS készülékkel rendelkező ügyfeleinknek Apple Pay szolgáltatásunkkeretén belül érhető el a mobilfizetés.

Milyen típusú bankkártya digitalizálható?

Kezdetben csak a lakossági főkártyák digitalizációja lehetséges, mely funkció az MKB Mastercard betéti és hitelkártyák aktiválását követően válik elérhetővé.

Hány fizikai kártya digitalizálható az alkalmazásban?

Valamennyi saját névre szóló fizikai kártya, amennyiben azok státusza aktív, de fizetésre mindig csak a mobilfizetésre kijelölt kártya használható.

Egy fizikai kártya hány Android készüléken digitalizálható?

Ugyanaz a fizikai bankkártya legfeljebb 10 Android készüléken digitalizálható.

A digitalizációt követően van további teendő?

Digitalizáció után be kell állítani az MKB Mobilalkalmazástalapértelmezett mobilfizetési alkalmazásnak, illetve a fizetések előtt mindig szükséges meggyőződni arról, hogy készülékén be van kapcsolva az NFC-funkció. Ezt követen már fizethet is okostelefonjával érintéssel azokon a helyeken, ahol a bankkártyás érintéses fizetés is elérhető.

Hogyan állítható be az MKB Mobilalkalmazás alapértelmezett fizető alkalmazásnak?

A készüléken a Beállítások/Kapcsolatok/NFC és fizetés/Érintéses fizetés lehetőségnél az MKB Mobilalkalmazás ikonra tapintva.

Hogyan használható a mobilkészülék érintéses mobilfizetésre?

Sikeres digitalizációt követően fizetéskor a képernyőzár feloldása után, bekapcsolt NFC funkcióval a POS terminálhoz kell érinteni a készüléket. A képernyő feloldását követően 60 másodperc áll rendelkezésre a fizetésre.

Internetkapcsolat nélkül is használható fizetésre a mobilkészülék?

Igen, internetelérés nélkül legfeljebb 10 alkalommal használhatja fizetésre okostelefonját. Ha készülékével csatlakozik az internethez, a 10 alkalom automatikusan feltöltődik. Az alkalmazás figyelmezteti Önt, ha már csak 2 fizetési lehetősége maradt, és akkor is, ha mind elfogyott.

El kell indítanom az alkalmazást fizetéskor?

Nem, amennyiben a szükséges beállításokat elvégezte, a készülék feloldását követően él a fizetési funkció.

Kapcsolódó anyagok

Letölthető dokumentumok