Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Ugrás a tartalomhoz

Mi a teendő, ha hitele(i)met tovább kívánom fizetni (kilépek a moratóriumból)?

Ha nem szeretne élni a moratórium lehetőségével, hanem folytatná a törlesztést, akkor az eddig alkalmazott fizetési módok valamelyikének alkalmazásával és írásos nyilatkozat benyújtásával történhet a kilépés. A ráutaló magatartás nem elég a moratóriumból való kilépési szándék jelzésére.

Amennyiben ki akar lépni a moratóriumból (azaz hitelét a továbbiakban törleszteni kívánja), és a banknak adott beszedési felhatalmazással kíván teljesíteni, akkor a beszedés visszaállítása érdekében is nyilatkoznia szükséges.

Felhívjuk a figyelmet, hogy abban az esetben, ha jogosult a 2022. december 31-ig napjáig tartó moratórium igénybevételére (megfelelt a jogosultsági feltételeknek mivel első körben 2021. október 31-ig, majd második körben 2022. július 31-ig megtette erre irányuló nyilatkozatát), akkor moratóriumból történő kilépő nyilatkozat esetében nincs mód újra visszalépni a moratóriumba.

Amennyiben fizetni kívánja a moratórium ideje alatt is a hitelét, úgy, hogy a jogosultsági feltételei továbbra is fennmaradjanak a moratórium jogszabályban meghatározott igénybevételének végső határidejéig, úgy csak az eddig alkalmazott fizetési mód visszaállítását kérje és kilépésről szóló nyilatkozatot ne tegyen.

Nyilatkozatot a következő csatornákon tehet:

  • személyesen bármely bankfiókunk ban.