Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Tájékoztató!

2017. november 1-től módosul a bankkártya ügyfélszolgálat elérhetősége!

Tisztelt Ügyfeleink!

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket a MBH Bank bankkártya ügyfélszolgálat működésének változásáról:

2017. november 1-től a bankkártya ügyfélszolgálatot a szövetkezeti hitelintézeti integráció központi Call Center területe látja le.

A bankkártyák hátoldalán lévő 06-1-212-0202 telefonszámon a hét minden napján, 0-24 óráig a központi Call Centert érhetik el!

A Call Centeren keresztül az alábbi szolgáltatásokat vehetik igénybe:

• Szóbeli bankkártya letiltás, • POS kereskedői hibabejelentés, • Bankkártya tranzakciókhoz, bankkártya használathoz kapcsolódó általános információk, • Panasz bejelentés.

M7 MBH Bank Szövetkezet