Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Netbank

Tisztelt Ügyfelünk!

A Pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló, 2017. évi LIII. törvény alapján, MBH Bankszövetkezetünknek 2019. október 31-ig ismét át kell világítani minden meglévő ügyfeléta rögzítendő adatok körének bővülése, az okiratok másolási kötelezettsége miatt.

Az Ön személyes közreműködése szükséges az előírások teljesítéséhez.

A fenti határidőt követően a hiányos adatokkal rendelkező ügyfeleknél MBH Bankszövetkezetünkköteles a kezdeményezett ügyletek, ügyleti megbízások teljesítését megtagadni!

Kérjük, kísérje figyelemmel honlapunkon az ügyfél-átvilágítási kötelezettséggel kapcsolatos tájékoztatót és keresse fel fiókjainkat.

Netbank Belépés:

MTB Zrt. és Korona MBH Bank Netbank

ELECTRA INTERNET BANKING BEMUTATÓ VIDEÓK

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy NETBANK rendszerünk 7*24 órában elérhető. Amennyiben valamilyen oknál fogva ebben változás történik, akkor arról itt, és/vagy a NETBANK felületen adunk előzetes tájékoztatást! Megbízások beküldésre minden esetben van lehetőség, de naponta lehetnek olyan rövid időszakok (esti órák), amikor számláiról egyenleg információkat a felület jelenleg még nem tud megmutatni a háttér rendszerekben történő automatikus feladatok futtatása miatt.

A NETBANK rendszert kérjük Internet Explorer, vagy Mozilla Firefox böngészővel használja a hibamentes működés érdekében.

Megértésüket köszönjük!

KORONA MBH Bank

NETBANK rendszerrel kapcsolatban kérdéssel, vagy hiba esetén kérjük az Ön számlavezető kirendeltségéhez forduljon elsősorban, melyeknek elérhetőségei ITT találhatók meg, vagy hívja a 7*24 órában elérhető KORONA MBH Bank által üzemeltetett 06 (21) 24-24-551központi ügyfélszolgálati telefonszámot, és ezen belül az 2/1 menüpontonkeresztül tud segítséget kérni.

Tisztelt Ügyfelünk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2015/2366 irányelvének erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó szabályozása értelmében a MBH Bank Csoport kizárólag kétfaktoros ügyfél-azonosításután teszi lehetővé Ügyfelei számára a MBH Bank Netbankbatörténő belépést, mely az Ön elektronikus pénzügyei intézésének még biztonságosabbá tételét szolgálja.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az eddig megszokott felhasználó név és jelszó beírása utána bejelentkezés gombra kattintva egy újabb szövegdoboz jelenik meg. A mezőt az Ön által megadott telefonszámra küldött SMS-ben található 8 számjegyből álló belépési kóddalkell kitölteni. Az Ön belépési kódja 10 percig érvényes. Amennyiben lejár, újra be kell jelentkeznie. Ismételt bejelentkezés esetén az újonnan kapott számsort alkalmazza. A kitöltést követően a bejelentkezés gombra kattintva a MBH Bank Netbank nyitóoldalára érkezik.

Amennyiben Ön korábban nem adott meg mobiltelefon számot vagy bármilyen problémája merül fel a belépéssel kapcsolatban, kérjük forduljon fióki kollégáinkhoz, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi telefonszámon:

Korona MBH Bank Szövetkezet:

06 21 24 24 551

Erős ügyfél-hitelesítés: a hitelesítés legalább két olyan, az ismeret (csak a szolgáltatást igénybe vevő által ismert információ pl: belépésre szolgáló SMS jelszó), birtoklás (csak a szolgáltatást igénybe vevő által birtokolt dolog pl: mobiltelefon) és biológiai tulajdonság (a szolgáltatást igénybe vevő jellemzője pl: ujjlenyomat) kategóriába sorolható elem felhasználása alapján történhet, melyek egymástól függetlenek annyiban, hogy az egyik feltörése nem befolyásolja a többi megbízhatóságát, és az eljárás kialakítása révén az azonosítási adatok bizalmassága biztosított.

Üdvözlettel: MBH Bank Csoport

    További információ: