Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Ugrás a tartalomhoz

Hiányzó funkciók és várható fejlesztések MBH Bank Netbank (Electra Internet Banking) és MBH Bank e-Bank (telepített Electra) szolgáltatások esetén

Tisztelt Ügyfelünk!

Mint korábban tájékoztattuk róla, a 2019. október 31-i egyesülés informatikai átállásának eredményeképpen a MBH Bank Kereskedelmi Bank Zrt. ügyfeleként jelenleg használt Netb@nk helyett, várhatóan 2019 novemberétől a MBH Bankban használt MBH Bank Netbank (Electra Internet Banking) szolgáltatást használhatja Ön is. A MBH Bank E-Bank (telepített Electra Banking) szolgáltatást ügyfeleink a továbbiakban is használhatják.

Az állományok migrációja, az új MBH Bank Zrt. informatikai hálózatainak átállása az egységes számítástechnikai rendszerre a hazai piacon példátlan léptékű, rendkívül bonyolult és összetett feladat, emiatt a korábban használt Netb@ank funkciók közül lesznek november 1-jét követően átmenetileg nem elérhető funkciók.

Az alábbi dokumentumban találja a november 1-jétől Ön által is elérhető MBH Bank Netbank/MBH Bank e-Bank tekintetében a jelenleg használt szolgáltatásokhoz képest az eltéréseket, hiányzó funkciókat.

Törekszünk arra, hogy minél előbb újra teljes körűvé tegyük az elektronikus bankolás során használható funkciókat. A változásokról folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önöket. Addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: MBH Bank Csoport


    Kapcsolódó dokumentumok: