Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Kapcsolat

Információs vonal: 06-76/900-190

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
Elérhetőség 08:00-17:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-16:00 08:00-13:00
Elérhetőség
Hétfő
08:00-17:00
Kedd
08:00-16:00
Szerda
08:00-16:00
Csütörtök
08:00-16:00
Péntek
08:00-13:00

Székhely:

1122 Budapest, Pethényi köz 10.

Központi ügyintézés helye:

6133 Jászszentlászló, Alkotmány u. 2/a Tel: 06-77/492-076 Fax: 06-77/492-082 E-mail: kozpont@fokusztakarek.hu

Telefonos menütérkép tájékoztató:

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019.május 13. hétfőtől minden publikus (Interneten, nyilvános telefonkönyvben, hirdetményekben megjelenített) vezetékes telefonvonalunkra beérkezett hívást egy automatizált központi rendszer vesz fel és egy menüstruktúrát kínál a hívó félnek. Amennyiben a hívó nem a felkínált menüpontokból szeretne választani, hanem az általa hívott központi vagy fióki hívószám mögött lévő ügyintézővel szeretne beszélni, a 9-es gomb megnyomásával elérheti azt.

Tájékoztatjuk, hogy a beszélgetéseket a Fókusz MBH Bankszövetkezet rögzíti a legtöbb esetben, de erről a rendszer mindig tájékoztatást ad a hívó félnek. Hozzájárulása esetén hangfelvétel készül az elhangzottak dokumentálása céljából, amelyet 5 évig megőrzünk. Amennyiben nem járul hozzá a hangfelvétel készítéséhez, úgy kérjük, hívását szakítsa meg. Amennyiben a hívását folytatja, úgy Ön kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a beszélgetést rögzítsük és kezeljük az Általános Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint.

A hangfelvétel megismerhetőségének módjáról és annak kezelése során az Önt megillető jogokról a Fókusz MBH Bank weboldalán, illetve fiókhálózatában elérhető Általános Adatkezelési Tájékoztatóban olvashat részletesen.

A rögzített hívások visszakereshetőségét biztosítjuk Önnek, a hívások megkezdése előtt elhangzó azonosítószám alapján.

Telefonos menütérkép:

1. Bankkártya letiltása

2. Szolgáltatásainkról és pénzügyi termékeinkről szóló tájékoztató, igénylésük módja, feltételek.

3. InternetBank, HomeBank és Mobilalkalmazás helpdesk

4. POS terminál helpdesk

5. A központ és a fiókhálózat adatai

6. Követeléskezelés

7. Panaszkezelés

8. Ügyintéző kapcsolása