Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Ugrás a tartalomhoz

Fióki ügyintézés vírushelyzetben

A MBH Bank felelős vállalatként számos megelőző intézkedést tett és tesz a koronavírus további terjedésének megakadályozása érdekében.

Az Egészségügyi Világszervezet által egészségügyi világkockázatnak nyilvánított koronavírusjárvány (COVID-19) miatt a MBH Bank számára kiemelten fontos, hogy a bankfiókba belépő ügyfelek esetében az egészségügyi kockázat csökkenthető legyen.

Ennek érdekében a MBH Bank a következők szerint jár el Ügyfeleink és munkavállalóink érdekében a fertőzésveszély elmúltáig:

  • A vírusterjedés kockázatának csökkentése érdekében az ügyféltérben, csak azon Ügyfelek tartózkodhatnak, akiknek ügyintézőinknél az ügye intézése folyamatban van. Újabb Ügyfél akkor lépjen az ügyféltérbe, amikor ügyintézőnk felszabadul és az ügyét elintéző Ügyfél kilép az ügyféltérből. A MBH Bank erre vonatkozó kérését kérjük, vegyék figyelembe!
  • Kérjük, az ügyféltérben annyi ideig tartózkodjon, amennyi időt az ügyintézés megkövetel!
  • Ha bankfióki látogatása során szájmaszkot visel, kérjük, hogy belépéskor arcát rövid időre tegye szabaddá!Ennek oka, hogy a banki szolgáltatások igénybevétele során a fiókokba érkező Ügyfeleket kamerákkal rögzítjük. Ez bankbiztonsági előírás.

Haaz alábbi állítások közül Önre bármelyik igaz, kérjük, hogy bankfióki szolgáltatásunk helyett elektronikus szolgáltatásainkat vegye igénybe:

  • Az elmúlt 14 naptári napban tartózkodtam külföldön.
  • Láz és/vagy koronavírus fertőzés jeleit érzékelem, vagy érzékeltem magamon az elmúlt 14 naptári napban.
  • Az elmúlt 14 naptári napban érintkeztem fertőzött személlyel.
  • Legjobb tudásom szerint az elmúlt 14 naptári napban érintkeztem olyan személlyel, aki az elmúlt két hétben érkezett Magyarországra.

Bankunk számára a munkavállalók és az ügyfelek egészsége a legfontosabb.

Ha teheti, kerülje a készpénz használatát, fizessen bankkártyával,illetve pénzügyeinek intézésére a bankfiókok helyett használja:

  • a MBH Bank Netbankot ,
  • a MBH Bank Mobilappot ,
  • a MBH Bank e-Bankot, vagy
  • hívjaa minden nap 24 órában elérhető telefonos Ügyfélszolgálatunkata +36 1 311 3110-es számon.

Kérjük megértését és segítő együttműködését. Közös érdekünk a járvány további terjedésének megelőzése.