Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Elektronikus csatornáink használatához szükséges telefonos jelszóigénylési folyamat változása

Tájékoztatjuk, hogy telefonos Ügyfélszolgálatunkonkeresztül 2021. május 1-et követőenelektronikus csatornáinkon(MBH Bank Netbank/Mobilapp/e-Bank) történő belépéshez új jelszótaz alábbiak szerint fog tudni igényelni.

Új jelszót telefonos Ügyfélszolgálatunk (+36 1311 3110)6-os menüpontjának, 8-as (Netbank jelszó pótlás PIN kóddal) almenüpontjában

  • TeleBank azonosítója és
  • SMS-ben kiküldésre kerülő TPIN kódjamegadásával kérhet majd.

A telefonos Ügyfélszolgálat aktuális menütérképét itt találja.

TeleBank szerződéssel nem rendelkező ügyfeleinketTeleBank azonosítójukról Netbank/e-Bank postaládájukban tájékoztatjuk. Kérjük, figyelje rendszeresenpostaládájába küldött üzeneteinket.

A menüpont kiválasztását követően automata rendszerünk segítségével, kérjük, billentyűzze be először a TeleBank azonosítóját, majd a TPIN kódját. Sikeres azonosítást követően kérjük, várjon munkatársunk kapcsolásáig.

Felhívjuk figyelmét, hogy 2021. május 1-et követően már kizárólag TeleBank azonosítója és TPIN kódja segítségévelfog tudni új jelszót igényelni, a korábban megszokott módon erre már nem lesz lehetősége!

Mit kell tudnia a TeleBank azonosítóról és TPIN kódról?

  • Amennyiben Ön rendelkezik bankunknál TeleBank szerződéssel, úgy a TeleBank szerződés megkötésekor kapott TeleBank azonosítót és TPIN kódot tudja használni.
  • Amennyiben Ön nem rendelkezik TeleBank szerződéssel, úgy az egyelőre csak telefonon keresztüli Netbank/e-Bankhoz szükséges jelszó igénylésére használható

o TeleBank azonosítójáta MBH Bank Netbank/e-Bank postaládájába fogja megkapni,

o TPIN kódjátpedig az elektronikus csatornáihoz használt mobilszámárafogjuk kiküldeni.

Kérjük, jegyezze meg TeleBank azonosítóját és TPIN kódját, hogy a későbbiekben is zavartalanul tudja használni telefonos jelszóigénylési szolgáltatásunkat!

Amennyiben Ön nem kapott TeleBank azonosítót és/vagy TPIN kódot, esetleg ezekkel nem tudja beazonosítani magát telefonos Ügyfélszolgálatunknál, vagy elfelejtette őket, kérjük, fáradjon be bármely bankfiókunkba (postán bankszámlát nyitó ügyfeleink a kijelölt postahelyekre) ezek pótlásáért. 2021. május 1-et követően ezek hiányában csak bankfiókjainkban/postahelyeken személyesen fog tudni új jelszót igényelni.

Kérdések esetén kérjük, hívja telefonos Ügyfélszolgálatunkat (+36 1311 3110), írjon nekünk a kozpont@takarek.hu e-mailcímre vagy keresse bankfiókjainkat (postán bankszámlát nyitó ügyfeleink a kijelölt postahelyeket). Bankfiókjaink listáját megtalálja ATM és fiókkeresőnkben .

Üdvözlettel:

MBH Bank Zrt.