Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

Megújult A Netbank Felületünk

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az esetleges visszaélések elkerülése érdekébena továbbiakban csak fiókjainkban van lehetőség új Internet Banking jelszó igénylésére. Telefonos azonosítást követően ugyanakkor a továbbiakban is kérhető a letiltott fiók hibapontjainak törlése, amellyel újabb három alkalommal kísérelhető meg a belépés.

Szeretnénk felhívni továbbá a figyelmüket arra, hogy az Internet Banking/Home Banking fiókok minél nagyobb biztonsága érdekében belépés után – a jelszó erősségétől függően - szükség lehet a jelszó módosítására.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

Üdvözlettel:

Dél TAKARÉK

Belépéshez válasszon az alábbiak közül:

MTB ZRT. ÉS DÉL TAKARÉK NETBANK

ELECTRA INTERNET BANKING BEMUTATÓ VIDEÓK

Tájékoztatók:

Tisztelt Ügyfelünk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2015/2366 irányelvének erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó szabályozása értelmében a MBH Bank Csoport kizárólag kétfaktoros ügyfél-azonosításután teszi lehetővé Ügyfelei számára a MBH Bank Netbankbatörténő belépést, mely az Ön elektronikus pénzügyei intézésének még biztonságosabbá tételét szolgálja.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az eddig megszokott felhasználó név és jelszó beírása utána bejelentkezés gombra kattintva egy újabb szövegdoboz jelenik meg. A mezőt az Ön által megadott telefonszámra küldött SMS-ben található 8 számjegyből álló belépési kóddalkell kitölteni. Az Ön belépési kódja 10 percig érvényes. Amennyiben lejár, újra be kell jelentkeznie. Ismételt bejelentkezés esetén az újonnan kapott számsort alkalmazza. A kitöltést követően a bejelentkezés gombra kattintva a MBH Bank Netbank nyitóoldalára érkezik.

Amennyiben Ön korábban nem adott meg mobiltelefon számot vagy bármilyen problémája merül fel a belépéssel kapcsolatban, kérjük forduljon fióki kollégáinkhoz, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi telefonszámon:

Dél MBH Bank Szövetkezet:

06 21 24 24 508

Erős ügyfél-hitelesítés: a hitelesítés legalább két olyan, az ismeret (csak a szolgáltatást igénybe vevő által ismert információ pl: belépésre szolgáló SMS jelszó), birtoklás (csak a szolgáltatást igénybe vevő által birtokolt dolog pl: mobiltelefon) és biológiai tulajdonság (a szolgáltatást igénybe vevő jellemzője pl: ujjlenyomat) kategóriába sorolható elem felhasználása alapján történhet, melyek egymástól függetlenek annyiban, hogy az egyik feltörése nem befolyásolja a többi megbízhatóságát, és az eljárás kialakítása révén az azonosítási adatok bizalmassága biztosított.

Üdvözlettel: MBH Bank Csoport

    További információ: