Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy online számlanyitás kezdeményezhető, de átmeneti technikai probléma miatt késedelem fordulhat elő a teljesülésében. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból az Online számlanyitás és az Online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem működik. Kérjük, próbálja meg az ügyintézést később. Dolgozunk a hiba elhárításán, amennyiben személyes ügyintézésre van szüksége, kérjük, látogasson el bankfiókjainkba: https://www.mbhbank.hu/fiokkereso⁣. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz
VideoBank Fiókok és ATM-ekKérj időpontot! Telebank06 80 350 350 Írj nekünk! Árfolyamok

Hitelkártya szerződésmódosítás tájékoztató

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy az MBH Bank Nyrt. jogelődjének minősülő MKB Bank Nyrt. (a továbbiakban: Bank) által kibocsátott hitelkártyát (a továbbiakban: hitelkártya) választotta és kártyáját mind a mai napig használja.

Tájékoztatjuk, hogy az MBH Bank a hitelkártya portfóliójának egységesítése érdekében megkezdte a hitelkártyaszámlák racionalizálását. Tekintettel arra, hogy a portfólió egységesítése miatt a továbbiakban a hitelkártyához tartozó díj kondíciókat és kedvezményt változatlan tartalommal nem tudja nyújtani, és arra sincs lehetősége, hogy a⁣ portfólió egységesítés folytán szükséges módosításokat a díj kondíciókra és kedvezményre vonatkozó szabályokon egyoldalúan végrehajtsa, ezért a Bank a hitelkártya szerződések felmondására kényszerült.⁣ Amennyiben Ön már megkapta tájékoztatólevelünket és a tájékoztatással egy borítékban található „Rendes felmondás” tárgyú felmondó levelét, úgy a tájékoztatás alapján Bank a levélben megjelölt dámumon felmondja hitelszámláját.

⁣Felmondásig a Bank a hitelkártya használatot az eddig megszokottaknak megfelelően változatlanul biztosítja.

⁣Felhívjuk figyelmét, hogy

  • felmondást követően hitelkártyáját sem online, sem fizikai elfogadóhelyeken nem fogja tudni használni, valamint a korábban megadott rendszeres bankkártyás fizetések sem fognak a hitelkártya blokkolását követően teljesülni.
  • Amennyiben számlájához csoportos beszedési megbízás van rögzítve, úgy kérjük, hogy időben gondoskodjon a terhelendő számlaszám módosításáról annak érdekében, hogy a hitelszámla megszűnését követően a befizetései problémamentesen teljesüljenek.

Utasbiztosításhoz kapcsolódó speciális információk:

  • Amennyiben hitelkártyája automatikus (beépített) utasbiztosítást tartalmaz, az a vonatkozó Biztosítási Feltételek szerint, a kártyaszerződés megszűnésének napján 24 órakor megszűnik.
  • Ha kártyájához korábban opcionális utasbiztosítást vett igénybe, a vonatkozó csoportos utasbiztosítás a Biztosítási Feltételekben foglaltak szerint szűnik meg a biztosítás fordulónapján.

Ezzel együtt Bank szeretne lehetőséget biztosít arra, hogy ügyfeleink jelenlegi hitelkerete továbbra is fennmaradjon és a hitelkártyaszolgáltatást továbbra is igénybe tudják venni. Azonban ehhez a hitelkártyaszerződésének módosítása szükséges. Ha megkapta átszerződési ajánlatunkat és Ön a levelünkkel együtt megküldött dokumentumokban rögzítettek alapján az új hitelkártyájához kapcsolódó új díj kondíciókat és kedvezményeket elfogadhatónak tartja, úgy kérjük, hogy legkésőbb a felmondólevélben található határidőt megelőző 5 munkanapig szerződésmódosítás keretében járuljon hozzá a szóban forgó díj kondíciók és kedvezmények módosításához.

Bankunk a rendszerben szereplő telefonszámán megpróbálja felvenni Önnel a kapcsolatot. Amennyiben elérhetőségi adatai időközben megváltoztak, kérjük, vegye fel Bankkal a kapcsolatot a 06 80 350 350-es telefonszámon.

A szerződésmódosítás történhet hívás keretében telefonon, valamint személyesen, bármely bankfiókunkban.

FONTOS! A szerződésmódosítást csak abban az esetben tudjuk végrehajtani, ha a módosítandó hitelkártya szerződés a felmondás időpontjában még él.

FONTOS!  Ha a felmondólevélben szereplő dátumig nincs sikeres szerződésmódosítása, úgy a hitelkártyaszerződése a felmondólevélben megtalálhatóak szerint megszűnik, és az ahhoz tartozó hitelszámlán esetlegesen fennálló tartozása egyösszegben válik esedékessé. Ezután már csak új hitelkártya igénylés benyújtásával, új hitelbírálat keretében juthat hitelkártyához!  

Ha a megkeresés alapján él a szerződés módosítás lehetőségével, akkor a felmondólevélben található határidővel elindul a jelenleg használatos hitelkártyájának és társhitelkártyá(k)nak a megszüntetése és kiküldésre kerül egy zárókivonat a fennálló Hitelszámla egyenlegéről, azonban ez az egyenleg átvezetésre kerül majd a szerződés módosítás kapcsán kibocsátott új hitelkártyájához tartozó hitelszámlájára. Kérjük, hogy a felmondási határidő után már csak az új (101 el kezdődő) hitelszámlájára fizessen be!

A szerződésmódosítás során a hitelkártya szerződéshez tartozó hitelkerete nem módosul. Azonban a hitelkártya kamat és díj kondíciói, a kártyaszám, a hitelkártyához tartozó PIN kód, valamint a kártyához tartozó kiegészítő szolgáltatások a módosítás folytán az alábbiak szerint fognak változni:

Általános változások:

  • PIN kód megadás: Bankunk az új hitelkártyájához nem küld postai úton PIN kódot. A Hitelkártya PIN kódot az aktiválással egyidőben vagy azt követően tudja beazonosítást követően megadni Telebankon keresztül. A későbbiekben ugyanígy tudja majd módosítani is.
  • Kamatmentes időszak akár 53 nap vásárlási tranzakciók esetén, a fizetési határidő a kivonat készítését követő hónap 23-a.1
  • Átszerződést követően az MBH Netbank (korábban BB) és MBH Bank APP-ban láthatja hitelkártyáját nem azonos az MBH Netbank (korábban MKB)-al.2
    Amennyiben rendelkezik már a 101 es toronyban a szolgáltatással, abban az esetben is a módosításkor igényelnie kell a szolgáltatást. Az MBH Netbank egy díjmentes kényelmi szolgáltatás, melynek segítségével egyszerűen és gyorsan módosíthatja a készpénzfelvételi vagy vásárlási limitét, lekérdezheti aktuális egyenlegedet, megtekintheted számlakivonatát, számlatörténetét, letilthatja és aktiválhatja új vagy régi hitelkártyáját. MBH Netbank (korábban BB) mellé töltse le mobiltelefonjára az MBH Bank App-ot.
  • MBH Info (korábban MKB SMS)3 szolgáltatásunk igénybevétele esetén a vásárlást követően azonnal, rövid szöveges üzenet (SMS) formájában értesítjük a hitelkártyájával végzett tranzakciókról. Továbbá a fizetési határidőt megelőzően a minimum, illetve a teljes visszafizetendő összegről is tájékoztatjuk.
  • Mobilfizetéshez4 hitelkártyáját bármikor percek alatt digitalizálhatja Google Pay vagy Apple Pay szolgáltatással. Okoseszközzel egy érintéssel, a fizikai hitelkártya használata nélkül fizethet és még a pénztárcáját sem kell előkeresni hozzá.
  • Kivonatküldésnél a papíralapú számlakivonat helyett kérhet elektronikusat, melyet, ha megadja email címét, az MBH Netbankja (korábban BB) mellett email címére is megküldünk.
  • Hitelfedezeti biztosítás esetén, a korábbi díjmentesen beépített haláleseti biztosítás helyett, a szerződésmódosításkor vagy akár utólag is lehetősége van Hitelfedezeti Biztosítás Plusz szolgáltatást igényelni. A szolgáltatás igénylése esetén a Biztosító keresőképtelenség és munkanélküliség esetén megtéríti hitelkártyatartozását, nem várt élethelyzetben pedig segítséget nyújt az örökösöknek a fennálló hiteltartozás kifizetésében. A biztosításról a részletes tájékoztatást megtalálja Bankunk honlapján a https://www.mbhbank.hu/lakossagi/biztositasok/hitelkartya-hitelfedezeti-biztositas-plusz címen. Az ajánlattal kapcsolatos részeletes tájékoztatást megtalálja honlapunkon a Hitelkártya Kedvezmény Szabályzatban, valamit jelenlegi levelünk mellékletében.
  • Társhitelkártya az átszerződést követően igényelhető.

Mivel szerződésmódosítás során a hitelkártya szerződéshez tartozó hitelkerete nem módosul, így a hitelkeretének megfelelő hitelkártya termékhez kapcsolódó szerződés módosítási ajánlatot kap.
Például. 500.000 Ft hitelkeret esetén: Go! Hitelkártya ajánlatot. 2.000.000 Ft os hitelkeret esetén lehetősége van választani Go! és GO! Platinum Hitelkártyánk közül, 4.000.000 Ft os hitelkeret esetén pedig GO! Platinum Hitelkártyára lesz lehetősége átszerződni.

⁣Amennyiben már rendelkezik a szerződés módosítási ajánlatban szereplő hitelkártya termékkel, úgy nem áll módunkban Önnek újabb megegyező hitelkártya terméket biztosítani.

Go! Hitelkártya (mbhbank.hu)
Go! Platinum hitelkártya (mbhbank.hu)

Utasbiztosításhoz kapcsolódó speciális információk: Szerződésmódosítás esetén opcionális utasbiztosítása a választott hitelkártya függvényében megváltozott díjfeltételek mellett az új hitelkártyájához beállításra kerül. Díjváltozásról részletes tájékoztatást a https://www.mbhbank.hu/lakossagi/biztositasok/utasbiztositas olvashat.

⁣Jelen tájékoztatás nem teljes körű, nem minősül a Ptk. 6:64. § a szerinti ajánlattételnek. A Bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat alapján nyújtja. További információkat a Go! és Go! Platinum Hitelkártya termék és a szolgáltatásokról, valamint további igénylési feltételeket az MBH Bank Nyrt. vonatkozó hitelkártya Általános Szerződési Feltételek, Hitelkártya hirdetmény, Hitelkártya Kedvezményszabályzat és a Bank Általános Üzletszabályzata tartalmazza, amelyek elérhetőek az MBH Bank Nyrt. bankfiókjaiban és az mbhbank.hu honlapon.

Üdvözlettel:
MBH Bank Nyrt.

1A kamatmentesség csak vásárlási tranzakciókra vonatkozik, amennyiben a teljes tartozás visszafizetése megvalósul esedékességkor. Az 53 napos kamatmentesség arra a vásárlási tranzakció(k)ra vonatkozik, amelye(ke)t a Kártyabirtokos az elszámolási időszak első napján, tehát a hónap első napján hajt végre. Ettől kezdve az 53 napos periódus minden egyes további napon 1 nappal csökken. Készpénzfelvétel, illetve részletfizetés során a hitelszámlát a költések napjától számított hitelkamat terheli. 53 napos kamatmentesség a 23-i fizetési határidős kártyák esetében érhető el.

2Az MBH Bank App szolgáltatás MBH Netbank (korábban BB) szolgáltatással rendelkező ügyfeleknek elérhető, havidíj mentes applikáció. Részletek: mbhbank.hu/digitalis szolgaltatasok/app

3A Bővített MBH Info (korábban MKB SMS) Főkártyához szolgáltatás és az MBH Info (korábban MKB SMS) Társhitelkártyához szolgáltatás első havi díja a szolgáltatás aktiválásának hónapjában terhelődik, függetlenül a hitelkeret kihasználtságától. A Bővített MBH Info (korábban MKB SMS) Főkártyához szolgáltatás nem foglalja magában az MBH Info (korábban MKB SMS) Társhitelkártyához szolgáltatást és annak díjait. Amennyiben a társkártya birtokosa is rövid szöveges üzenetek (SMS) formájában értesülni szeretne saját kártyájával végrehajtott költéseiről, havi díj ellenében az MBH Info (korábban MKB SMS) Társhitelkártyához szolgáltatást kell igényelnie a Főkártya birtokosnak. A szolgáltatás díját a mindenkor hatályos Hirdetmény tartalmazza.

4A mobilfizetési szolgáltatást az Apple Inc. / Google LLC biztosítja az arra alkalmas NFC képes Apple, Android ot /Android 7.0 (Nougat) vagy újabb operációs rendszert/, Wear OS t (Wear OS 2 vagy újabb rendszert) vagy Fitbit OS t futtató eszközökkel rendelkező ügyfelei számára. Kérjük, figyelmesen olvassa el a szolgáltatás részletes leírását és annak feltételeit (különösen a digitalizált kártya használatára, letiltására, törlésére, digitalizált kártyához rendelt készülékre (berendezésre) vonatkozó követelményekre szóló előírásokat), amelyeket a Felhasználási Feltételek az MBH Bank és jogelődjei által kibocsátott betéti bankkártyákkal és hitelkártyákkal használható Apple Pay és Google Pay mobilfizetési szolgáltatásairól dokumentum tartalmaz, amely megtalálható:

Apple Pay: mbhbank.hu/applepay
Google Pay: mbhbank.hu/googlepay