VideoBankFiókok és ATM-ekKérj időpontot!Telebank06 80 350 350Írj nekünk!Árfolyamok

Karbantartási információk

2025.04.29-én 20:00-22.00 óra között

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2025.04.29-én 20:00-22.00 óra között az MBH Bank App működésében néhány perces kiesések lehetnek. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük!

2025.04.30-án 23:00 óra és 2025.05.01-jén 03:00 óra között

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2025.04.30-án 23:00 óra és 2025.05.01-jén 03:00 óra között az alábbi szolgáltatások nem lesznek elérhetőek:

  • Amennyiben a kártyaszám 533418, 540719, 540720, 542436, 547425 vagy 547337 számmal kezdődik:
    • Bankkártyával történő készpénzfelvételre a leállás ideje alatt nem lesz lehetőség.
    • A bankkártyával történő vásárlások elutasításra kerülhetnek, sikeres vásárlás és MBH Info szolgáltatás igénybevétele esetén a Bank nem küld SMS/push értesítést.
    • Telebankon keresztül csak kártyatiltást lehet végezni.
  • Az „Ön egy korábban MKB Bank által üzemeltetett ATM előtt áll” matricával ellátott ATM-ek nem lesznek elérhetőek, azokon semmilyen művelet nem lesz végezhető a leállás ideje alatt.
  • Az MBH Bank App 103-as banki azonosító profilja nem lesz elérhető.
  • Az MBH Netbank (korábban MKB) bankkártyás funkciói nem lesznek elérhetőek (aktiválás, blokkolás, limitmódosítás stb.)
  • Az MBH Vállalati Netbank (korábban MKB) és az MBH Vállalati App bankkártyás funkciói (bankkártya limit módosítás, aktiválás, tranzakciótörténet) nem lesznek elérhetőek.
  • Az onlinepinbeallitasok.mbhbank.hu oldalra nem lehet belépni.

Fontos, hogy a karbantartás ideje alatt is lehetőség lesz mind lakossági, mind vállalati ügyfeleink számára Netbankon keresztül átutalásokat végezni. Kérjük, lehetőség szerint még a karbantartás előtt gondoskodjon a költési szokásainak megfelelő mértékű készpénz felvételéről!

Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük!

2025.05.01-én 22:00 óra és 2025. 05.02-án 05.00 óra között

Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy rendszerkarbantartás miatt 2025.05.01-én 22:00 óra és 2025. 05.02-án 05.00 óra között legfeljebb 1 óra időtartamban kiesés lehet az alábbi szolgáltatásokban:

  • az MBH Vállalati Netbank (korábban MKB), az MBH Direct Bank (korábban MKB) és az MBH Vállalati App
  • az MBH Netbank (korábban MKB), valamint az MBH Bank App 103-as banki azonosító profilja
  • az MBH Netbank (korábban Takarék), az MBH Direct Bank (korábban Takarék e-Bank), az MBH Vállalati App (exTakarék), valamint az MBH Bank App 504-es banki azonosító profilja
  • az MBH Netbank (korábban BB) rendszerben és az MBH Bank App 101-es banki azonosító profilja 

⁣A karbantartás ideje alatt az MBH OpenAPI (korábban MKB), az MBH OpenAPI (korábban BB) és az MBH OpenAPI (korábban Takarék) szolgáltatásaiban esetenként kieséseket tapasztalhatnak.

Ugyanezen időszak alatt azonnali forint átutalási megbízások indítására - ideértve az egységes adatbevételi megoldás útján (qvik-QR, qvik-NFC, qvik-link) benyújtott azonnali utalásokat is -, a másodlagos számlaazonosítók kezelésére nincs lehetőség, továbbá a fizetési kérelem (qvik-kérelem) szolgáltatás sem lesz elérhető (fizetési kérelem indítására / elutasítására / jóváhagyására nem lesz lehetőség). Az azonnali utalások és a fizetési kérelmek (qvik-kérelem) fogadása szünetelhet, a megbízások visszautasításra kerülhetnek.

Internetes vásárlásnál a 3DS szolgáltatás az alábbiak szerint történik:

  • amennyiben Ön korábbi MKB Bank ügyfél, a kifizetés automatikusan megtörténik,
  • amennyiben Ön korábbi Budapest Bank ügyfél, SMS-ben kapott megerősítő kód használatára lesz szükség,
  • amennyiben Ön korábbi Takarékbank ügyfél, a megerősítés módja nem változik. 

⁣Egyéb push üzenetek fogadására a karbantartási időszak alatt nem lesz lehetőség.
Kérjük, utalását a karbantartási időszakon kívülre időzítse!
Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük!

2025.05.09-én 22:00 óra és 2025.05.10-én 04:00 óra között

⁣Tisztelt Ügyfelünk!
Tervezett karbantartás miatt 2025.05.09-én 22:00 óra és 2025.05.10-én 04:00 óra között az alábbi rendszerek nem lesznek elérhetőek:

  • az MBH Vállalati Netbank (korábban MKB), az MBH Direct Bank (korábban MKB) és az MBH Vállalati App
  • az MBH Netbank (korábban MKB), valamint az MBH Bank App 103-as banki azonosító profilja
  • az MBH Netbank (korábban Takarék), az MBH Direct Bank (korábban Takarék e-Bank), az MBH Vállalati App (exTakarék), valamint az MBH Bank App 504-es banki azonosító profilja
  • az MBH Netbank (korábban BB) rendszerben és az MBH Bank App 101-es banki azonosító profilja

⁣A karbantartás ideje alatt az MBH OpenAPI (korábban MKB), az MBH OpenAPI (korábban BB) és az MBH OpenAPI (korábban Takarék) szolgáltatásaiban esetenként kieséseket tapasztalhatnak.

Ugyanezen időszak alatt azonnali forint átutalási megbízások indítására - ideértve az egységes adatbevételi megoldás útján (qvik-QR, qvik-NFC, qvik-link) benyújtott azonnali utalásokat is -, a másodlagos számlaazonosítók kezelésére nincs lehetőség, továbbá a fizetési kérelem (qvik-kérelem) szolgáltatás sem lesz elérhető (fizetési kérelem indítására / elutasítására / jóváhagyására nem lesz lehetőség). Az azonnali utalások és a fizetési kérelmek (qvik-kérelem) fogadása szünetelhet, a megbízások visszautasításra kerülhetnek.

Internetes vásárlásnál a 3DS szolgáltatás az alábbiak szerint történik: ⁣

  • amennyiben Ön korábbi MKB Bank ügyfél, a kifizetés automatikusan megtörténik,
  • amennyiben Ön korábbi Budapest Bank ügyfél, SMS-ben kapott megerősítő kód használatára lesz szükség, 
  • amennyiben Ön korábbi Takarékbank ügyfél, a megerősítés módja nem változik.

⁣Egyéb push üzenetek fogadására a karbantartási időszak alatt nem lesz lehetőség.

Kérjük, utalását a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.
Türelmét és megértését köszönjük! ⁣


Az elmúlt időszak befejezett karbantartásai