Tisztelt Ügyfelünk! Rendkívüli karbantartás miatt 2024.03.04. 22:00 és 2024.03.05. 00:00 óra között kétszer 10 perces kiesést
tapasztalhat a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásaiban, amennyiben a korábbi Budapest Bank által
kibocsátott kártyával kezdeményez tranzakciót. A Fiók és ATM kereső (mbhbank.hu) oldal Lista nézetében tájékozódhat a
korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek címéről. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350
350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az ügyfélkiszolgálás egyes fiókjainkban átmenetileg ma hosszabb időt vehet igénybe.
Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH
Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! 2024.03.13 óta az MBH Bank által kezelt online áruhitel igényléseknél az átfutási idő hosszabbodhat. További
kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es
telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban BB) felületünk működésében jelenleg fennakadásokat tapasztalhat. Munkatársaink már
dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen
hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban BB) felületünk és a Mobilapp működésében jelenleg fennakadásokat tapasztalhat. Munkatársaink
már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről
díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban BB) felületünk és a Mobilapp működésében jelenleg fennakadásokat tapasztalhat. Munkatársaink
már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről
díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! 2024.03.23-án az MBH Bank által kezelt online áruhitel igényléseknél az átfutási idő hosszabbodhat. További
kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es
telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban MKB) felületünkön jelenleg egyes esetekben bejelentkezési hibát, lassulást tapasztalhat.
A hiba kivizsgálását megkezdtük, elhárításáig szíves türelmét és megértését kérjük. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában
elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! 2024.03.27-én az MBH Bank által kezelt online áruhitel és online számlanyitás igényléseknél a videóhívás
azonosítás átmenetileg nem elérhető. A szolgáltatás helyreállításáig kérjük válassza a visszahívás kérés lehetőséget a felületeken.
További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80
350 350-es telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024.04.18. 22:00 és 04.19. 00:00 óra között az MBH Netbank
(korábban MKB), az MBH Bank App (korábban MKB), valamint az MBH Bank App 103-as banki azonosító profiljában a szolgáltatásaink
nem lesznek elérhetőek. További információért hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat
a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg a kimenő és beérkező SEPA-átutalásokban, valamint a Viber forint és deviza átutalási megbízások
feldolgozásában, könyvelésében késést tapasztalhat. A hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük! Kérdés esetén hívja a 0-24
órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. MBH Bank
Tisztelt Ügyfelünk! 2024.04.19-én az MBH Bank által kezelt online áruhitel igényléseknél az átfutási idő hosszabbodhat. További
kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es
telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Ha a Direct Bank (korábban MKB) rendszert használja, kérjük lépjen be és a programon belül létesítsen
kapcsolatot a bank központjával. Üdvözlettel: MBH Bank.
Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben a Direct Bank (korábban MKB) ügyfélprogram használatakor a banki központi programhoz történő
kapcsolódás során hibát tapasztal, kérjük, hívja a Telebankot a 06 80 350 350-es telefonszámon vagy tekintse meg az alábbi linken található bővebb leírást
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Netbank (korábban BB Netbank) szolgáltatásai közül az élő chat funkció jelenleg
technikai okok miatt nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről
díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH
Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető az azonnali fizetési rendszer (AFR) és az MBH Netbank (korábban
Takarék) szolgáltatásai. Kollégáink már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről
díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH
Bank
Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2024.05.16 19:30 óra és 2024.05.16 23:59 óra között az MBH Netbank (korábban Takarék)
és az MBH Bank App (korábban Takarék) szolgáltatásunk nem lesz elérhető. További információért hívja az MBH Bank 0-24 órában
elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.Türelmét és megértését
köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Az MBH Bank tájékoztatja, hogy telefonos SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatunk telekommunikációs okból átmenetileg
nem elérhető, ezért kérjük, kérdés esetén szíveskedjen Kártyaközpontunkat hívni a 06-1-238-0361, vagy a 06-1-238-0362-es telefonszámokon,
ahol 8.00 és 20.00 között Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. Aktuális hirdetményeinkről bővebben tájékoztatást talál
a www.mbhszepkartya.hu
, valamint a www.mbhbank.hu oldalon. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmét és megértését köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Külső technikai okokból egyes, a korábbi Budapest Bank által kibocsátott MasterCard bankkártyákkal történő
online kártyás tranzakciók sikertelenek lehetnek. Türelmét és megértését köszönjük a hiba elhárulásáig! Kérdés esetén hívja
telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Külső technikai hiba miatt az Apple alkalmazásboltja június 26-án délután egyes ügyfeleink bankkártyáit tévesen megterhelte.
Kollégáink jelezték a problémát az Apple felé és megtették a szükséges lépéseket, a téves tranzakciók jóváírásáról később
tájékoztatjuk ügyfeleinket. Köszönjük ügyfeleink türelmét. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen
hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Kedves Ügyfelünk! Az Apple által tévesen terhelt tranzakciók visszatérítése teljeskörűen megtörtént, érintett ügyfeleink számlaegyenlegében
rendeztük ezeket a tételeket. Ezúton is köszönjük türelmét! Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen
hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben ön az MBH Befektetési Banknál vezet értékpapír számlát, felhívjuk szíves figyelmét, hogy az
MBH Befektetési Bank előre nem látható technikai okok miatt, átmenetileg fizetési tranzakciókat – azaz ügyfeleink fizetési
számlái és a Bank által vezetett ügyfélszámlák közötti forint és deviza utalást, ügyfélszámlára történő be- és kifizetést
- nem tud végrehajtani sem bankfiókban, sem online csatornákon (MBH Netbank, MBH Bank App, MBH Netbroker , MBH Mobilbroker
). Nem érinti a probléma az ügyfélszámlán lévő fedezet terhére és javára történő értékpapírok és más pénzügyi eszközök vételét
és eladását, pozíciók nyitását és zárását. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Befektetési Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben Ön korábbi Budapest Bank ügyfél, és 2024. 07.12-én 19:00 és 0:00 óra között bejövő utalása
volt, akkor az összeg számlaegyenlegében látszik, de kártyával és utalással jelenleg nem tudja elkölteni. A technikai hiba
várhatóan 2024.07.14-re kerül javításra. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben Ön korábbi Takarékbank ügyfél, tájékoztatjuk, hogy egyes, 2024.07.02-án és 07.03-án végzett
bankkártyás tranzakciók 2024.07.18-án kerültek utólagos terhelésre – ezek a tranzakciók 2024.07.18. előtt nem terhelték az
ügyfél elérhető egyenlegét. Amennyiben egyenlegében eltérést tapasztal, kérjük, ellenőrizze számlatörténetét. Az okozott kellemetlenségekért
szíves elnézését kérjük. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat
a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt elektronikus csatornáink (mobil bank, netbank) elérésében és működésében átmenetileg
fennakadásokat tapasztalhat. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről
díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH
Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt elektronikus csatornáink elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat.
Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható
telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2024.10.26 13:00 és 2024.10.27. 19:00 között tervezett karbantartás miatt a 101-es
banki azonosítóval rendelkező Ügyfeleinknek a tranzakciós SMS szolgáltatás nem lesz elérhető. További információért kérjük,
hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.
Türelmét és megértését köszönjük! Üdvözlettel, MBH Bank
Duplikált Apple tranzakciók kezelésén dolgoznak a bankok - az MNB és a kártyatársaságok együttműködésével. Részletes információk
a Magyar Nemzeti Bank közleményében olvashatók:
Újabb Apple ügy: Az MNB és a Bankszövetség is szorosan figyelemmel kíséri az eseményeket | MNB.hu Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es
telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024.10.04-én 22:00 óra és 10.05-én 06:00 óra között
az MBH Bank App nem lesz elérhető. Kérjük, hogy az ügyintézést a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Kérdés esetén hívja
az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.
Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás szolgáltatásunk jelenleg
nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhető legyen a szolgáltatás. Kérdés esetén hívja az MBH
Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét
és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy jelenleg az online kártyás tranzakciók utáni jóváhagyó SMS üzenetek technikai hiba
miatt, egyes esetekben nem kerülnek kiküldésre. A szolgáltatás helyreállításán dolgozunk. Kérdés esetén hívja az MBH Bank
0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és
türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2024.10.22-én 22:00 óra és 2024.10.23-án 04:00 óra között az alábbi szolgáltatásinkban
leállást tapasztalhat: • Az MBH Netbank (korábban BB) és az MBH Bank App nem lesz elérhető. • A felsorolt csatornákon a belépéshez és aláírási hitelesítéshez szükséges SMS jelszó, valamint a kártyatranzakciós tájékoztató
SMS nem kerül kiküldésre. • A korábbi Budapest Bank ügyfelek részére az online kártyás tranzakciók esetén az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges
megerősítő SMS kód (3DS) és a PUSH üzenet nem kerül kiküldésre. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350
350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt átmenetileg lassulást tapasztalhat az MBH Netbank (korábban Takarék)
és az MBH Bank App (korábban Takarék) használatában. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank
0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és
türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az MBH Bank App elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat,
Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható
telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az MBH Bank App és az MBH Netbank (korábban BB) elérésében és működésében átmenetileg
fennakadásokat tapasztalhat. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről
díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt a korábbi MKB ügyfelek és a korábbi Budapest Bank vállalati ügyfelek esetében jelenleg
a bejövő utalások - csoportos beszedések, hatósági átutalások (IG1) valamint értéknapos utalások (IG2) – késve kerülhetnek
könyvelésre. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás ás az online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhetőek legyenek a
szolgáltatások. Az átmeneti időben kérjük, számlanyitásért és áruhitel kapcsán keresse fel az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat
(https://www.mbhbank.hu/fiokkereso). Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről
díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás szolgáltatásunk jelenleg
nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhető legyen a szolgáltatás. Kérdés esetén hívja az MBH
Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét
és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.09.07. (csütörtök) 20:00 és 20:30
között az MBH Info (korábban MKB SMS) szolgáltatás nem lesz elérhető. A kiesés időtartama alatt végzett tranzakciókról a tranzakciós
üzenetek a kiesési időszak után kerülnek kiküldésre. Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350
350-es telefonszámon! Üdvözlettel: MBH Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Direct Bank (korábban MKB) és a Vállalati Netbank (korábban MKB) szolgáltatások
új verzió kiadása miatt 2023. 09. 28. (csütörtök) 20:00 és 21:00 között nem lesznek elérhetőek. További információért kérjük,
keresse kapcsolattartóját, vagy hívja a Telebankot a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel:
MBH Bank Nyrt.
Az átállás kapcsán felhívjuk figyelmét, hogy megnőhet az adathalász kísérletek száma. További hasznos információkért és tanácsokért,
kérjük, látogasson el a bank honlapjára.
A fúzióval 2023. május 1-jén létrejött MBH Bank Nyrt. egyesülési folyamatának következő lépése a jogelőd Budapest Bank vállalati
ügyfelei teljes portfóliójának átemelése (továbbiakban: Átállás) a volt Budapest Bank informatikai rendszeréből az MKB Bank
informatikai rendszerébe. Az Átállás tervezetten 2023. szeptember 29. (péntek) 12:30 és október 3. (kedd) 12:00 óra között
fog zajlani.Részletek
Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy amennyiben Ön korábbi Budapest Bankos vállalati ügyfél, úgy
az Ön új elektronikus csatornája az MBH Vállalati Netbank (korábban BB és MKB), amelybe az alábbi elérhetőségen tud belépni: https://vallalatinetbank.mbhbank.hu/
További információért hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a
06 80 350 350-es telefonszámon
Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy rendszerkarbantartás miatt a 2023.10.13.-án 00:00 és 01:00
között a weboldalon található űrlapokról küldött kérések korlátozottan érkeznek be a rendszereinkbe.
Tisztelt Ügyfelünk!Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.11.11. (szombat) 22:30 és 23:59 között az MBH Info
(korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatás PUSH értesítési funkciója nem lesz elérhető.Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon!Üdvözlettel:MBH Bank
Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.11.25. (szombat) 22:00 és 23:59 között az MBH Info
(korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatás PUSH értesítési funkciója nem lesz elérhető. Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.
Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2023.12.03-án és 2023.12.04-én 03:00 és 04:00 között a korábban a Budapest Bank által
üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai Mastercard kártyákkal nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más pénzintézet ATM
szolgáltatásait ebben az időben is használni tudják. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását
a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.
Tájékoztatjuk, hogy 2023.11.11-én 19:00 és 22:00 óra között a rendszereinkben rendkívüli karbantartást végzünk. A karbantartás
ideje alatt a bank MBH OpenAPI (korábban BB) szolgáltatásaiban esetenként kieséseket tapasztalhatnak. Megértését és türelmét
köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.
Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2023.11.12-én és 2023.11.13-án 03:00 és 04:00 között a korábban a Budapest Bank által
üzemeltetett ATM-ek nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más pénzintézet ATM szolgáltatásait ebben az időben is
használni tudják. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható
06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.
Figyelmeztetés adathalász kísérletre! Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az MBH Bank Nyrt. nevében küldött, felhasználói
fiókok zárolásáról szóló adathalász e-mailekkel támadnak ismételten csalók. Kattintson a részletekért!
Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy egyes ügyfeleink hibát tapasztalhatnak az MBH Vállalati App-ba
történő bejelentkezéskor, valamint az alkalmazásban történő bejelentkezési jóváhagyáskor. Amennyiben Ön a biometrikus azonosítási
módot használja és hibát tapasztal, kérjük, hogy legyen szíves hívni az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen
hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2024.01.03-án 22:30 és 23:00 között a korábban a Budapest Bank
által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai Mastercard bankkártyákkal nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más hitelintézet
ATM szolgáltatásait ebben az időben is tudják használni. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását
a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.
Ahogy más cégek, mi is használunk sütiket (cookie-kat) weboldalunkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást és magas szintű
felhasználói élményt nyújtsunk látogatóink számára.
Ha egyetért a felhasználói élményt biztosító statisztikai és hirdetés célú sütik beállításával, kattintson az “Elfogadom az
összeset” gombra, egyéb esetekben beállíthatja hozzájárulásait a “Sütik beállítása” gombra kattintva.
Alapműködéshez szükséges sütik
sa-cookie - rama
Ez a süti biztosítja a weboldal keresőjének megfelelő működését. A hozzá kapcsolódó süti a látogató azonosítása nélkül kerül
tárolásra, garantálva a weboldal kényelmes használatát.
cookiePolicy - cookie elfogadas
A sütikezelés elfogadásának státusza biztosítja, a honlap zökkenőmentes használatát aszerint, milyen szintű beállítást fogadott
el a felhasználó.
AWSALB, AWSALBCORS
Amazon Web Services loadbalancer süti a terhelés elosztásban segít, ami a gyorsabb, zökkenőmentes weboldal használatát biztosítja.
Statisztikai célú sütik
sa-cookie - rama
Ez a süti biztosítja a weboldal keresőjének megfelelő működését. A hozzá kapcsolódó süti a látogató azonosítása nélkül kerül
tárolásra, garantálva a weboldal kényelmes használatát.
cookiePolicy - cookie elfogadas
A sütikezelés elfogadásának státusza biztosítja, a honlap zökkenőmentes használatát aszerint, milyen szintű beállítást fogadott
el a felhasználó.
AWSALB, AWSALBCORS
Amazon Web Services loadbalancer süti a terhelés elosztásban segít, ami a gyorsabb, zökkenőmentes weboldal használatát biztosítja.
Ez a süti biztosítja a weboldal keresőjének megfelelő működését. A hozzá kapcsolódó süti a látogató azonosítása nélkül kerül
tárolásra, garantálva a weboldal kényelmes használatát.
cookiePolicy - cookie elfogadas
A sütikezelés elfogadásának státusza biztosítja, a honlap zökkenőmentes használatát aszerint, milyen szintű beállítást fogadott
el a felhasználó.
AWSALB, AWSALBCORS
Amazon Web Services loadbalancer süti a terhelés elosztásban segít, ami a gyorsabb, zökkenőmentes weboldal használatát biztosítja.
Ez a süti akkor lép használatba, ha egy felhasználó kapcsolatba lép egy Adform által elhelyezett hirdetéssel. A sütik nem
tartalmaznak olyan információt, amellyel a felhasználó személyesen azonosítható lenne, de segít a felhasználó számára releváns
hirdetések megjelenítésében. Az AdForm Programmatic-ról az alábbi linken olvashat részletesen:
https://site.adform.com/privacy-center/platform-privacy/product-and-services-privacy-policy/
Google Ads
A Google Ads használ sütiket a display és keresőmarketing hirdetések méréséhez és retargeting funkciójához, melyek honlapunk
meglátogatása után segít abban, hogy az Ön számára releváns hirdetéseket jelenítsünk meg, vagy Önnek nem tetsző hirdetéseket
elnémíthassa. A Google Ads sütijeinek használatáról bővebb információt a következő linken olvashat:
https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=hu#how-google-uses-cookie
Facebook Pixel, a Facebook hirdetési hatékonyságot segítő technológiája. Ezen süti segítségével tudunk személyre szabott ajánlatokat
megjeleníteni a Facebook oldalain. A Facebook Pixelről az alábbi linken olvashat részletesen:
https://developers.facebook.com/docs/facebook-pixel/
DoubleClick (Google)
A DoubleClick sütijének segítségével személyre szabott ajánlatokat és üzeneteket tudunk megjeleníteni különféle weboldalakon
elérhető hirdetési felületeken. A DoubleClick-ről az alábbi linken olvashat részletesen:
https://policies.google.com/privacy?hl=hu
A
Google Campaign Manager360 sütijeit, olyan szolgáltatások méréséhez használjuk, amelyek az oldalaink meglátogatása után igyekeznek
Önnel újra felvenni a kapcsolatot (pl. display vagy banner retargeting)
Zurvey
A felhasználói élményének javítása érdekében felhasználói kérdőívek kitöltésére kérjük felhasználóinkat. Ahhoz, hogy a megfelelő
kérdőíveket a megfelelő oldalakon jeleníthessük meg, és szabályozzuk azt, hogy egy felhasználó mennyi és milyen kérdőívekkel
találkozik, cookie-kban rögzítjük.
https://zurvey.io/en/privacy-policy
Microsoft Ads (korábban Bing Ads)
A Microsoft Ads kattintás alapú hirdetési rendszer használatához szükséges sütik, amelyek a Microsoft Ads felhasználók viselkedésének
mérését és a hirdetések személyre szabását segítik elő. A Microsoft Ads adatvédelmi tájékoztatóját az alábbi linken tekintheti
meg:
https://www.microsoft.com/hu-hu/privacy/privacystatement
Ha szeretne többet megtudni a sütik használatáról, olvassa el a
tájékoztatónkat!
Szeretnénk praktikus tanácsokkal segíteni Önt a bankszámlaváltás átgondolásában, megtervezésében és megvalósításában. Mielőtt
bankváltást kezdeményezne, javasoljuk, hogy az alábbi szempontokat gondolja át.
1. Határozza meg a bankváltás kiváltó okát vagy okait
Amennyiben valamely szolgáltatással kapcsolatban van problémája, esetleg az ára nem megfelelő, bonyolultnak találja a feltételeit,
vagy szívesen venne igénybe hasonló, de kedvezőbb feltételekkel bíró szolgáltatást, tájékozódjon a lehetőségekről. Fontos
szempont lehet, hogy a korábbi banknál vezetett fizetési számlája átvihető-e az újonnan választott bankhoz (pl. nyitható-e
közös tulajdonú számla). Ezúton hívjuk fel a figyelmét, hogy az MBH Bank közös tulajdonú bankszámla váltási kérelmet nem tud
befogadni, mert közös tulajdonú bankszámlát nem vezet.
Az interneten könnyedén, akár otthona kényelméből válogathat a bankok által nyújtott lehetőségek közül. Érdeklődjön az Ön
számára kedvezőbb szolgáltatáscsomagok, új szolgáltatások igénybevételének lehetőségeiről, hiszen az új termékek, termékcsomagok
között is találhat az Ön számára kedvezőbb megoldást a jelenleginél.
2. Ha a bankszámlaváltás mellett döntött, válassza ki az Ön igényeinek legjobban megfelelő szolgáltatást
Ne egyetlen bank ajánlata alapján döntsön, hasonlítsa össze a bankok kínálatát, amelyben segítségére lehet az MNB Bankszámlaválasztó programja
. A szolgáltatások díjaira, a teljesítési határidőkre különösen nagy figyelmet fordítson. Ezenfelül olyan, az Önnek leginkább
fontos dolgokra összpontosítson, mint például elektronikus banki szolgáltatások kínálata, bankfiók az Ön lakhelye, munkahelye
közelében, nyitva tartás.
3. Fontolja meg, hogy a bankszámlaváltás mely formáját választja
Teljes bankszámlaváltás
Az új banknál nyitott fizetési számlájára kerül át valamennyi, a korábbi banki fizetési számlán fennálló állandó átutalása,
csoportos beszedése, egyéb állandó fizetési megbízása és a megelőző 13 hónapban a korábbi banki fizetési számlára beérkező
rendszeres átutalások (jóváírások).
Amennyiben olyan rendszeres jóváírást szeretne átvinni az új bankhoz, ami a megelőző 13 hónapban legfeljebb 4 alkalommal teljesült,
erre vonatkozóan külön mellékletben rendelkezhet.
Teljes számlaváltás eseténkérheti a bankszámlaváltással egyidejűleg a korábbi banknál vezetett fizetési számlájának megszüntetését.
Részleges bankszámlaváltás
Az új banknál nyitott fizetési számlájára csak az Ön által a Számlaváltási meghatalmazáson megjelölt csoportos beszedési megbízásai,
egyéb állandó beszedési megbízásai, állandó átutalásai és rendszeres jóváírásai kerülnek át, és az nem jár a korábbibanknál
vezetett fizetési számla megszűnésével.
Felhívjuk figyelmét arra, hogy a teljes bankszámlaváltás és a részleges bankszámlaváltás egyidejű kezdeményezése nem lehetséges!
4. Gondolja át, hogy mely fizetési megbízásait szeretné átvinni az új bankhoz
A bankszámlaváltás során az alábbi megbízások áthozatalára nyílik mód:
csoportos beszedés
egyéb beszedés
állandó átutalás
rendszeres jóváírás
Új számlavezetőjénél a Számlaváltási meghatalmazás kitöltésével és - a jelenlegi számlavezetőnél bejelentett módon történő -aláírásával kezdeményezheti a bankszámlaváltást.
Javasoljuk, hogy tekintse átlegfeljebb 13 hónapra visszamenőleg a bankszámlakivonatait, és ennek alapján hozza meg döntését.
Amennyiben megtartja korábbi fizetési számláját, és fizetési megbízásainak csak egy részét szeretné áthozni (részleges bankszámlaváltás), akkor azt a Számlaváltási meghatalmazáshoz kapcsolódó mellékletben tételesen meg kell jelölnie, amihez szükség lesz az
adott megbízáshoz kapcsolódó azonosító adatokra.
Kérjük, hogy a nyomtatvány kitöltésekor kellő körültekintéssel járjon el, mert amegadott rendelkezései alapján kerül sor a
bankszámlaváltási folyamat véghezvitelére, attól a bank nem térhet el. A nyomtatvány kitöltésével kapcsolatos kérdés esetén
forduljon bizalommal fióki tanácsadóinkhoz.
Kérjük, hogy a Számlaváltási meghatalmazáson az Értesítési címre és Elérhetőségekre vonatkozó adatokat feltétlenül töltse
ki, mert a bankszámlaváltással kapcsolatban az érintett bank(ok) kizárólag ezen az elérhetőségen keresztül kommunikálnak Önnel!
Javasoljuk, hogy a bankszámlaváltás időszakában fokozottabban kísérje figyelemmel pénzügyei alakulását mind a korábbi, mind
az új bankszámláján.
Lényeges a bankszámlaváltás dátuma
A zÖn által megadott dátumtól a bankszámlaváltással érintett fizetési megbízásai és jóváírásai az újonnan nyitott fizetési
számlán teljesülnek. Felhívjuk figyelmét, hogy a bankszámlaváltás legkorábbi időpontja a Számlaváltási meghatalmazás benyújtását
követő 13. munkanap.
Az új számlavezető bank meghatalmazása
A Számlaváltási meghatalmazáson Ön felhatalmazást adhat az új számlavezetőjének arra, hogy a bankszámlaváltást a lehető legcsekélyebb
közreműködése mellett hajtsa végre. Praktikusan ez azt jelenti, hogy a bankszámlaváltási folyamatot az érintett számlavezetők
viszik végig, Önnel csak szükség esetén veszik fel akapcsolatot.
A zökkenőmentes lebonyolítás érdekében kérjük, hogy a Számlaváltási meghatalmazáson az elérhetőségi adatait mindig tüntesse
fel.
Lehetőség van arra, hogy a csoportos beszedések és egyéb állandó fizetési megbízások kedvezményezettjét és a rendszeres jóváírások
esetében a fizető felet személyesen értesítse a bankszámlaváltásról, az ehhez szükséges nyomtatványt kérje a választott új
számlavezető banktól. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy azértesítés elmulasztásának következményéért az új számlavezető
bank nem vállalfelelősséget!
Fontos, hogy a Számlaváltási meghatalmazással Ön feloldja a jelenlegi számlavezetőjét az ott rögzített körben a banktitok
megtartásának kötelezettsége alól, és hozzájárul ahhoz, hogy az újonnan választott hitelintézet a számlaváltási meghatalmazást
elektronikus úton átadja a korábbi számlavezetőnek, és azt a korábbi számlavezető elfogadja.
A bankszámlaváltásra vonatkozó határidők
a Számlaváltási meghatalmazás benyújtását követően az új számlavezetője 2 banki munkanapon belül megkeresi a korábbi számlavezetőjét,
a korábbi számlavezetője 5 banki munkanapon belül igazoljavissza a bankszámlaváltással érintett adatokat,
amennyiben a korábbi számlavezető visszaigazolásáig Ön nem vonja vissza a bankszámlaváltási kérelmét az új számlavezetőnél,
akkor a korábbi számlavezetője a bankszámlaváltási kezdőnappal beérkező átutalásokat nem írja jóvá, továbbá a beszedési megbízásokat
nem teljesíti, a rendszeres átutalásokat pedig törli a korábbi bankszámláján, illetve elvégzi az egyéb feladatokat (pl. bankszámla
megszüntetése),
az új számlavezetője a visszaigazolást követő további 5 banki munkanapon belül rögzíti és a bankszámlaváltási kezdőnaptól teljesíti az Ön által megjelölt fizetési megbízásokat, továbbá értesíti a
rendszeres jóváírást teljesítő feleket és a csoportos beszedési megbízás kedvezményezettjeit, ha Ön nem vállalta kifejezetten
ennek teljesítését.
A Számlaváltási meghatalmazás visszavonására a korábbi számlavezető részéről történő visszaigazolás megérkezéséig van lehetőség.
Útmutató a Számlaváltási meghatalmazás kitöltéséhez részleges bankszámlaváltás esetén
Milyen adatokra lesz szükség?
csoportos beszedés: kedvezményezett neve; kedvezményezett azonosítója; kötelezett neve; fogyasztó azonosítója a kedvezményezettnél;
limitösszeg (ha van); limitösszeg átadhatósága a kedvezményezettnek; érvényesség kezdete az új pénzforgalmi szolgáltatónál;
számlatulajdonos értesíti a kedvezményezettet
egyéb beszedés: kedvezményezett neve; kedvezményezett számlaszáma; szerződésazonosító; limitösszeg (ha van); érvényesség kezdete
az Új pénzforgalmi szolgáltatónál; érvényesség vége (ha van); számlatulajdonos értesíti-e a kedvezményezettet
állandó átutalás: kedvezményezett neve és számlaszáma (IBAN); összeg; devizanem; gyakoriság mértéke (periódus) és egysége
(nap, hét, hónap); első utalás dátumaaz új pénzforgalmi szolgáltatónál
rendszeres jóváírás: fizető fél neve; fizető fél számlaszáma (IBAN); összeg; devizanem; számlatulajdonos értesíti-e a fizető
felet. Amennyiben a fizető felet nem a számlatulajdonos értesíti, további adatok is szükségesek: fizető félországkódja, irányítószáma,
címe.
A korábbi fizetési számla megszűnése
Teljes bankszámlaváltás esetén a korábbi fizetési számla megszűnik a kapcsolódó szerződési feltételek szerinti felmondási
idővel vagy az ügyfél által meghatározott időponttal, ami nem lehet korábbi, mint a rendszeres átutalási megbízásoknak és
a beszedési megbízásoknak az új számlavezető pénzforgalmi szolgáltatónál nyitott vagy vezetett fizetési számláról történő
teljesítésének első napja.
Javasolt ellenőrizni, hogy a korábbi fizetési számla mellett igénybe vett szolgáltatásokra vonatkozó szerződéseket külön kell-e
felmondania, vagy azok a bankszámlaszerződés alapján szintén megszűnnek (pl. bankkártya szerződés,elektronikus banki szolgáltatások,
betétlekötés).
Olvassa el figyelmesen az Ön által a korábbi bankjával kötött összes, a bankszámlaváltással érintett szerződés felmondási
rendelkezéseit, és annak megfelelően kérje régi számlavezetőjétől a megszüntetést írásban, személyesen,illetve ha a kapcsolódó
szerződési feltételek lehetővé teszik, akkor azonosított elektronikus úton. Vegye figyelembe azt is, hogy az egyes szolgáltatásokra,
termékekre vonatkozó szerződések felmondásának és az új szerződések meg-kötésének,valamint a bankszámlaváltásnak milyen költségei
vannak.
Felhívjuk figyelmét továbbá arra, hogy a korábbi számla megszüntetésének bankonként eltérő kizáró okai lehetnek. Ezen megszüntetési
akadályok például a következők lehetnek:
a bankszámla egyenlege a bankszámlaváltás során hagyatéki eljárás tárgyává válik, vagy akár az új, akára korábbi számlavezető
tudomást szerez a számlatulajdonos haláláról,
a bankszámla egyenlegét részben vagy egészében zárolták.
Kérjük, jelenlegi bankjánál tájékozódjék arról, hogy milyen kizáró okok vannak ésazokat hogyan lehet megszüntetni. A számlamegszüntetést
kizáró ok fennállásáról a korábbi számlavezető haladéktalanul értesítést küld Önnek a Számlaváltási meghatalmazáson megadott
elérhetőségre!
Bankszámla: Az új bankszámla megnyitásakor szükség lehet egy induló összeg befizetésére, amely az első jóváírás megérkezéséig a bankköltségek
fedezetéül szolgál. Javasoljuk, hogy olyan összeget fizessen be az új bankszámlára, amely fedezi az állandó megbízásait az
első esedékesség időpontjában. Teljes bankszámlaváltás gondoljon arra is,hogy a korábbi bankszámlán még el nem számolt tranzakciókra
és a bankköltségeire (számlavezetési díj a számlamegszüntetés időpontjáig) is fedezetet kellbiztosítani. A bankszámla megszüntetésével
kapcsolatos költségekről a felmondás előtt feltétlenül tájékozódjon. A korábbi bankszámla fennmaradó egyenlege a megszüntetéskor
átutalásra kerül az új bankszámlára.
Betét lekötés: Bankszámlaváltási szándéka esetén kérjük, vegye figyelembe a bankszámlájához esetlegesen kapcsolódó lekötött betétek lejáratát
is. Bankszámlájának megszüntetésével a kapcsolódó lekötött betétekre vonatkozó szerződések is rendszerint megszűnnek, tehát
ha nem körültekintően jár el - a lejárat előtti feltörés miatt - kamatveszteség érheti.
Folyószámlahitel: Amennyiben a megszüntetni kívánt bankszámlájához folyószámlahitelkeret kapcsolódik, és azt Ön részben vagy egészben igénybe
vette, akkor azigénybe vett összeget a bankszámla megszüntetésével, a bejelentésselegyidejűleg vissza kell fizetnie az esedékes
kamatokkal és díjakkal együtt. Mielőtt az újonnan választott hitelintézetnél számlát nyitna, feltétlenül tájékozódjon arról,
hogy az új számlájához kap-e és mekkora összegű hitelkeretet, amennyiben erre továbbra is szüksége van.
Bankszámlaváltás esetén előfordulhat az is, hogy lesz olyan időszak, amikor nem tud folyószámlahiteltigénybe venni – az első
bérjóváírás megérkezéséig. Előfordulhat az is, hogy a folyószámlahitel igénylésének díja van.
Bankkártya: Mivel a bankkártya a hitelintézetek tulajdonát képezi, előfordulhat, hogy a korábbi bank már a számlaváltási meghatalmazás
kézhezvételekor visszakéri azt Öntől s egyúttal érvénytelenítik is azt. A kizárólag elektronikus úton használható bankkártyák
esetében előfordulhat, hogy jelenlegi számlavezetője nem kéri vissza Öntől a kártyát, de amennyiben a felmondást követően
azt használni szeretné, a készpénzkiadó automata bevonja azt, illetve vásárlásra sem tudja már használni. Összefoglalva elmondható,
hogya számla megszűnését követően sem a fő-, sem a társkártyák nem használhatók. Fontos számba vennie a jelenlegi számlavezetője
által kibocsátott bankkártyájával kifizetett összegeket abból aszempontból, hogy számláján a költött összeg terhelésre vagy
zárolásra került-e. Kis összegű költések esetében előfordulhat, hogy számláján még sem terheléssel, sem zárolással nem találkozik.
Ügyeljen arra, hogy a megszüntetendő bankszámlán ezekre az összegekre is hagyjon megfelelő fedezetet. A vásárlási és készpénzfelvételi
bizonylatok áttekintésével ellenőrizhető és kiszámítható, hogy mekkora összeget szükséges tartania jelenlegi bankszámláján.
A kártyaműveletek bizonylatait célszerű a bankszámlakivonat megérkezéséig megőriznie, hogy ellenőrizhesse a bankszámláján
végzett tranzakciókat. Amennyiben az interneten történő vásárlásra használta kártyáját, minden esetben nyomtassa ki a vásárlás
tényét és összegét igazoló számlát, vagy a visszaigazolásról küldött e-mail-t.
Általános banki gyakorlat az, hogy a bankok a felmondásra tekintettel a bankkártya használatát letiltják,de a szerződésben
foglalt, 30 napos felmondási határidőtől nem tekintenek el,mivel a számlához tartozó bankkártyával kapcsolatos terhelések
a tényleges vásárlás időpontjához képest akár 3-4 héttel később is beérkezhetnek a bankba,azokat pedig a bankkártya használatának
fedezetéül szolgáló – megszüntetni kért– bankszámla terhére kell elszámolniuk.
Beérkező jóváírások: Vegye számba az összes olyan szervezetet és személyt, amelyek vagy akik rendszeresen utalnak (pl. fizetés, nyugdíj, támogatás)
az Ön számlájára, valamint azokat az egyedi utalásokat is, amelyek jövőbeli érkezéséről tudomása van. Amennyiben csak egyes
rendszeres jóváírásokat szeretne átvinni, értesítse az utaló feleket arról, hogy a továbbiakban ne az Ön jelenlegi számlavezetőjénél,
hanem az újonnan választott hitelintézetnél nyitott számlaszámára utaljanak. Kifejezett rendelkezése értelmében az értesítést
az új számlavezető is lebonyolíthatja. A változás regisztrálása, különösen szervezetek esetében hosszabb időt vehet igénybe,
ezért is javasoljuk, hogy a bankszámlaváltási időpontot ennek figyelembevételével határozza meg.
Hiteltörlesztés:Tájékoztatónk nem foglalkozik a hitelekkel kapcsolatos bankszámlaváltással (a folyószámla hitel kivételével), mivel az a bankok
egyedi hitelezési és kockázatvállalási döntésén múlik és a számlavezetési szolgáltatásokhoz képest más jellegű intézkedéseket
igényel mind az Ön, mind az abban résztvevő hitelintézetek oldaláról. Ugyanakkor a hitelintézetek az Önnek nyújtott hitel
feltételeként sok esetben előírják azt, hogy bankszámlát kell náluk vezetnie. Amennyiben ez vonatkozik Önre is, a következőket
teheti.
Kezdeményezi a hitelszerződés módosítását. A hitel visszafizetésének módját más, a számlavezető által elfogadott módon biztosítania
kell.
Megtartja a bankszámlát a hitelvisszafizetéséig. Új bankszámlájáról a törlesztés összegét időben át kell utalnia erre a számlára,
ez azonban költséggel járhat.
A kiválasztott új számlavezetőjével egyezteti a hitel átvételének feltételeit, majd jelenlegi, hitelezőjével az átadás feltételeit.
Fontos, hogy a hiteltörlesztésének folytonosságát biztosítani kell.
Elektronikus szolgáltatások: Jelenlegi számlavezetőjénél Ön rendelkezhet internetbank és/vagy mobilbank szolgáltatással is. Amennyiben ezekre továbbra
is szüksége van, fontos, hogy újonnan választott hitelintézet kínálatában is megtalálja ezeket, és az Ön által használt funkciók,
szolgáltatások ott is elérhetők legyenek. A számlanyitással egyidőben kössön szerződést ezekre a szolgáltatásokra is.
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április
30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől
MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április
30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől
MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április
30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől
MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.