VideoBank Fiókok és ATM-ekKérj időpontot! TeleBank06 80 350 350 Írj nekünk! Árfolyamok

Válaszd azonnali
fizetési
megoldásainkat!

Részletek

Qvik fizetés

Azokat a fizetési helyzeteket, amelyek korábban készpénzt, bankkártyát vagy sárga csekket igényeltek, már megoldhatja pár érintéssel, digitálisan a qvik fizetési opciókkal.

Az új qvik-QR, qvik-link, qvik-NFC használatával kezdeményezett azonnali átutalások különböző fizetési helyzetekben nyújtanak megoldást 2024. szeptember 1-től.


Online és fizikai térben történő vásárlásoknál, csekk befizetések a Kedvezményezettől (kereskedő, szolgáltató) kapott QR kód, NFC jel vagy deeplink felhasználásával indítható azonnali utalás az ellenérték megfizetésére.

A qvik fizetés kizárólag azoknál a kereskedőknél és szolgáltatóknál elérhető, amelyek csatlakoztak a szolgáltatáshoz, és ahol a qvik fizetési logót feltüntetik.

Díjmentes

Minden lakossági ügyfél számára törvényileg díjmentes a qvik használata.

Biztonságos

A GIRO Zrt. üzemelteti azt a fizetési ökoszisztémát, amelyhez a biztonsági kód ellenőrzéséhez szükséges tanúsítványkezelés tartozik, valamint az applikációk domain regisztrációja és az üzenetek zárt rendszerben való előállítása és ellenőrzése is.

Gyors

Azonnali utalással egyből kiegyenlíthető a vásárlás összege.

Qvik megoldások

A qvik márkajelzés 4 fajta fizetési megoldást nyújt, mindegyik opció azonnali átutalási megbízással teljesíti a kifizetést.

A qvik azonnali átutalási megbízásokon alapuló fizetési megoldások közül a QR-kód, NFC, illetve Deeplink alapú fizetések tartoznak az Egységes Adatbeviteli Megoldások (EAM) közé.

Qvik1

QR-kód alapú fizetés

Ebben az esetben egy papír alapú vagy digitális QR-kóddal találkozunk, amit a fizető félnek be kell olvasnia. Ez történhet a banki mobilfizetési alkalmazásába épített QR-kód olvasóval, vagy olyan módon is, hogy a QR-kód olvasása az okostelefon, vagy a tablet gyári kamerájával történik. A QR-kód beolvasását követően a Bank App átutalási felülete nyílik meg minden szükséges tranzakciós adattal. Amennyiben ezt megfelelőnek találja, úgy az átutalás jóváhagyását követően az pár másodpercen belül teljesül. Az átutalás teljesüléséről a fizető fél visszaigazoló üzenetet kap, valamint a számlatörténetében győződhet meg a vásárlás sikerességéről.

Qvik2

NFC-alapú fizetés

Ön, mint fizető fél az NFC jel sugárzására képes kereskedői eszközhöz érinti mobiltelefonját, vagy tabletjét az NFC előzetesen aktiválását követően. Ezt követően a Bank App automatikusan egy átutalási felületet jelenít meg Önnek, minden szükséges tranzakciós adattal. Amennyiben ezt megfelelőnek találja, úgy az átutalás jóváhagyását követően az pár másodpercen belül teljesül. Az átutalás teljesüléséről a fizető fél visszaigazoló üzenetet kap, valamint a számlatörténetében győződhet meg annak sikerességéről.

Qvik3

Deeplink alapú fizetés

A kereskedői weboldal vagy számlakibocsátó mobilbanki applikációja automatikusan meghívja a vásárló mobilbanki applikációját egy fizetési hivatkozáson (deeplink) keresztül. Az ügyfél számára megjelenik a Bank App átutalási felülete, amelyben minden fizetési adat szerepel. Amennyiben ezt megfelelőnek találja, úgy az átutalás jóváhagyását követően az pár másodpercen belül teljesül. Az átutalás teljesüléséről a fizető fél visszaigazoló üzenetet kap, valamint a számlatörténetében győződhet meg annak sikerességéről.

Qvik4

Fizetési kérelem

A fizetési kérelem egy olyan üzenettípus, amelyet a Kedvezményezett indít a fizető fél felé, saját részére történő átutalási megbízás kezdeményezése céljából. (Példa: a közműszolgáltató havi számlája alapján fizetési kérelmet küld, amit Ön elfogadhat, és a kérelemből generálandó átutalással megtörténik a számla kiegyenlítése). Bővebben a fizetési kérelemről ITT olvashat.


Gyakori kérdések

qvik-QR, qvik-NFC és qvik-link fizetési megoldások