A honlapon használt sütik beállítása
Az informatikai környezet továbbfejlesztése keretében 2025. január 15-e éjféltől az MBH Bank App (korábban MKB) alkalmazás és a Bank saját Android Mobilfizetési szolgáltatása megszűnik. Ezután az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásban, az MBH Bank Appban folytathatod a bankolást, melyet aktiválnod kell. A regisztráció lépéseiről részletes útmutatást itt találsz.
Mobilfizetés (korábban MKB)
Fizess Android készülékeddel az MBH Bank App (korábban MKB) segítségével
Érintéses fizetés egyszerűen, kényelmesen és biztonságosan.
Díjmentes kártya regisztráció és használat.
Mire van szükséged a Mobilfizetési funkció használatához?
- MBH Mastercard főkártyára, mely lehet betéti kártya, vagy hitelkártya, ami magánszemélyek részére szól,
- NFC képes Androidkészülékre, mely legalább 6.0 vagy annál újabb verzióval rendelkezik,
- MBH Bank App (korábban MKB) applikációra , melynek feltétele az aktív MBH Netbank (korábban MKB) szolgáltatás.
Hogyan használhatod a Mobilfizetési funkciót?
1. Állíts be képernyőzárat a készüléken (ha még nincsen beállítva)!
2. Digitalizáld MBH Mastercard betéti- vagy hitelkártyádat:
- Indítsd el a folyamatot az MBH Bank App (korábban MKB) Főoldalán a „Bankkártyák” panelről vagy a „Bankkártyák” / ”Kártya részletek” menüpontjából.
- Válaszd ki a digitalizálni kívánt kártyát és nyomj a „Hozzáadás a Mobiflizetéshez” gombra.
- Várd meg a visszajelzést a sikeres digitalizálásról.
3. Állítsd be az MBH Bank App (korábban MKB) applikációt alapértelmezett fizető alkalmazásnak.
4. A fizetések előtt mindig győződj meg róla, hogy készülékén be van kapcsolva az NFC-funkció (A készülék beállításait a Beállítások / Kapcsolatok / NFC és fizetés, illetve Érintéses fizetés menüpontokban ellenőrizheted.)
Hogyan használd fizetésre?
Készülék feloldása
Oldd fel a telefon-készülékeden a képernyőzárat!
Fizetés
Érintsd a készüléket a terminálhoz!
Visszajelzés
Várjd meg a visszajelzést!
További hasznos információk a mobilfizetéshez
- Az alkalmazásban több kártyát is digitalizálhatsz, de fizetésre mindig csak a mobilfizetésre kijelölt kártyát használhatod.
- A mobilfizetésre kijelölt kártyát bármikor módosíthatod másikra a „Kijelölöm Mobilfizetésre” gomb segítségével.
- Digitalizált kártyáidat bármikor törölheted az adott készülékről („Mobilfizetésből eltávolítás”).
- Vásárláskor mindig legyen bekapcsolva készülékeden az NFC, valamint legyen beállítva képernyőzár!
- Állítsd be alapértelmezett fizető alkalmazásnak az MBH Bank App (korábban MKB) applikációt.
- Aktív internetkapcsolat nélkül 10 alkalommal fizethetsz mobilkészülékeddel. Az applikáció felugró üzenetben jelzi, ha már csak 2 fizetési lehetőséged maradt, illetve ha már mind elfogyott. Ha készülékeddel csatlakozol az internethez, a 10 alkalom újra feltöltődik.
- Ugyanazt a bankkártyádat legfeljebb 10 másik Andorid készüléken digitalizálhatod.
- A digitalizált kártyák limitjei megegyeznek a fizikai kártyák limitjeivel.
Gyakran ismételt kérdések
Kapcsolódó anyagok
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.