Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Bank App 103-as banki azonosító profilja átmenetileg nem elérhető. Kérjük, hogy ez idő alatt ügyintézéshez használja az „MBH Netbank (korábban MKB)” csatornát, ahol push helyett átmenetileg SMS-sel hitelesítheti a belépést és a tranzakciók jóváhagyását. A hiba teljeskörű elhárításáig szíves türelmét kérjük! További kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető TeleBankot a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Bank App 504-es banki azonosító profiljának működésében lassulás tapasztalható. Megértését és türelmét köszönjük. További kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető TeleBankot a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai hiba miatt az MBH Bank App 103-as banki azonosító profiljában, az MBH Netbank (korábban MKB), az MBH Vállalati Netbank (korábban MKB), az MBH Direct Bank (korábban MKB) és az MBH Vállalati App csatornákon a 2025.04.01-i (havi és napi) kivonatok PDF formátumban átmenetileg nem elérhetőek. A vállalati ügyfelek XML formátumban megtekinthetik a tranzakcióikat az MBH Vállalati Netbank (korábban MKB), az MBH Direct Bank (korábban MKB) és az MBH Vállalati App felületeken. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető TeleBankot a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük!

VideoBank Fiókok és ATM-ekKérj időpontot! Telebank06 80 350 350 Írj nekünk! Árfolyamok

Befektetések kezelése mobil eszközökön

Változás az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásainkban: Az MBH Bank App (korábban Takarék) 2025. január 15-től MBH Vállalati App (exTakarék) néven szolgálja ki a vállalati ügyfeleket és a befektetőket.

A változás nem érinti az alkalmazásban kezelt befektetéseit

2025. január 15-től a korábbi alkalmazás új nevet kapott, innentől fogva MBH Vállalati App (exTakarék) néven elérhető a Google Playen és App Store-ban. Ha a készülékén engedélyezte az automatikus frissítést, akkor megújul az alkalmazás ikonja. Amennyiben az automatikus frissítés nincs aktiválva, manuálisan kell frissítenie az applikációt.

A manuális frissítés lépései

Android eszközön

  1. Nyissa meg a Google Play Áruház alkalmazást.
  2. A jobb felső sarokban koppintson a profilikonra.
  3. Koppintson az Alkalmazások és eszközök kezelésén belül a Kezelés elemre.
  4. Koppintson a frissíteni kívánt alkalmazásra.
  5. Koppintson a Frissítés elemre.
Google Play Áruház

iOS eszközön

  1. Nyissa meg az App Store-t.
  2. Koppintson a Saját fiók gombra vagy a saját fényképére a képernyő tetején.
  3. Görgessen le a függőben lévő frissítések és a verzióismertető megtekintéséhez. Koppintson a Frissítés gombra a frissíteni kívánt app mellett, vagy koppintson az Összes frissítése gombra.
App Store

Ha több profilja is van

Lakossági számláját az MBH Bank Appban, vállalati számláját az MBH Vállalati App (exTakarék) alkalmazásban, befektetési számláját pedig az MBH Vállalati Appban (exTakarék) vagy átszerződést követően az MBH Mobilbrokerben kezelheti.

Az illusztráció március 20-át követően az azonosítás utáni képernyőt ábrázolja. A továbbiakban bemutatjuk az illusztráción lévő gombok funkcióit, sorrendben haladva.

Ügyfélváltás

Vállalati számlája eléréséhez nyissa meg az MBH Vállalati Appot (exTakarék), a bejelentkezéskor koppintson az Ügyfélváltás gombra, majd vállalati profiljával továbblép a megszokott felületre.

Átjelentkezés indítása

Lakossági profil esetén a korábban Takarék mobilalkalmazás már nem elérhető. Folytassa a mobil bankolást az MBH Bank App-ban, vagy ha még nem tette meg, jelentkezzen át az új appba az Átjelentkezés indítása gombra koppintva.

Befektetések kezelése

Befektetéseit az MBH Vállalati App (exTakarék) alkalmazásban éri el, ehhez koppintson a Befektetések kezelése gombra a bejelentkezési képernyőn.

Kijelentkezés

A Kijelentkezés gombra koppintva kiléphetsz az alkalmazásból.

A kivezetéssel kapcsolatos egyéb információk

Ha lakossági profilja van, jelentkezzen át az MBH Bank Appba!

Költözzön át egyszerűen az MBH Bank Appba még ma, és bankoljon mobilról 2025. március 20 után is!

lakossagi_profilom_van_taki_sunset_02

Ha vállalati profilja van, használhatja továbbra is a megszokott alkalmazást

2025. január 15. után a korábbi alkalmazás új nevet kapott, ezután MBH Bank Vállalati App (exTakarék) néven találja meg a Google Playen és az App Store-ban. Ha a készülékén engedélyezte az automatikus frissítést, akkor megújul az alkalmazás ikonja.

Vallalati_profilom_van_taki_sunset

Kapcsolódó digitális szolgáltatásaink

Online bankolás

Az MBH Netbank (korábban BB), az MBH Netbank (korábban MKB), az MBH Netbank (korábban Takarék), a Vállalati Netbank (korábban BB és MKB) és a Digitális fiók segítségével egyszerűen és biztonságosan intézheted a pénzügyeket.

Telebank

Telefonos ügyfélszolgálatunkat bármikor, akár hétvégén és ünnepnapokon is hívhatja.

Bankfióki időpontfoglalás

Bármelyik bankfiókunkba foglalhat időpontot, és csupán a mobilszámát vagy az e-mail címét kell megadnia.

Összes digitális szolgáltatás