A honlapon használt sütik beállítása
Ahogy más cégek, mi is használunk sütiket (cookie-kat) weboldalunkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást és magas szintű felhasználói élményt nyújtsunk látogatóink számára.
Ha egyetért a felhasználói élményt biztosító statisztikai és hirdetés célú sütik beállításával, kattintson az “Elfogadom az összeset” gombra, egyéb esetekben beállíthatja hozzájárulásait a “Sütik beállítása” gombra kattintva.
Alapműködéshez szükséges sütik
-
sa-cookie - rama
Ez a süti biztosítja a weboldal keresőjének megfelelő működését. A hozzá kapcsolódó süti a látogató azonosítása nélkül kerül tárolásra, garantálva a weboldal kényelmes használatát.
-
cookiePolicy - cookie elfogadas
A sütikezelés elfogadásának státusza biztosítja, a honlap zökkenőmentes használatát aszerint, milyen szintű beállítást fogadott el a felhasználó.
-
AWSALB, AWSALBCORS
Amazon Web Services loadbalancer süti a terhelés elosztásban segít, ami a gyorsabb, zökkenőmentes weboldal használatát biztosítja.
Statisztikai célú sütik
-
-
sa-cookie - rama
Ez a süti biztosítja a weboldal keresőjének megfelelő működését. A hozzá kapcsolódó süti a látogató azonosítása nélkül kerül tárolásra, garantálva a weboldal kényelmes használatát.
-
cookiePolicy - cookie elfogadas
A sütikezelés elfogadásának státusza biztosítja, a honlap zökkenőmentes használatát aszerint, milyen szintű beállítást fogadott el a felhasználó.
-
AWSALB, AWSALBCORS
Amazon Web Services loadbalancer süti a terhelés elosztásban segít, ami a gyorsabb, zökkenőmentes weboldal használatát biztosítja.
-
-
Google Analytics
A Google Analytics segítségével a felhasználói viselkedés főbb jellemzőiről kapunk teljesebb képet. A Google Analytics szolgáltatás sütikkel kapcsolatos további tudnivalókról az alábbi linkeken tájékozódhat: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage
-
Google TAG Manager
A Google Analytics használja a Google Tag Manager script címke betöltésére.
-
Hotjar
A Hotjar sütivel a felhasználói élményt és weboldalhasználatot vizsgáljuk. A Hotjar sütikről itt találhat további információkat: https://help.hotjar.com/hc/en-us/articles/115011789248-Cookies-on-hotjar-com
Hirdetés célú sütik
-
-
sa-cookie - rama
Ez a süti biztosítja a weboldal keresőjének megfelelő működését. A hozzá kapcsolódó süti a látogató azonosítása nélkül kerül tárolásra, garantálva a weboldal kényelmes használatát.
-
cookiePolicy - cookie elfogadas
A sütikezelés elfogadásának státusza biztosítja, a honlap zökkenőmentes használatát aszerint, milyen szintű beállítást fogadott el a felhasználó.
-
AWSALB, AWSALBCORS
Amazon Web Services loadbalancer süti a terhelés elosztásban segít, ami a gyorsabb, zökkenőmentes weboldal használatát biztosítja.
-
Google Analytics
A Google Analytics segítségével a felhasználói viselkedés főbb jellemzőiről kapunk teljesebb képet. A Google Analytics szolgáltatás sütikkel kapcsolatos további tudnivalókról az alábbi linkeken tájékozódhat: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage
-
Google TAG Manager
A Google Analytics használja a Google Tag Manager script címke betöltésére.
-
Hotjar
A Hotjar sütivel a felhasználói élményt és weboldalhasználatot vizsgáljuk. A Hotjar sütikről itt találhat további információkat: https://help.hotjar.com/hc/en-us/articles/115011789248-Cookies-on-hotjar-com
-
-
AdForm Programmatic
Ez a süti akkor lép használatba, ha egy felhasználó kapcsolatba lép egy Adform által elhelyezett hirdetéssel. A sütik nem tartalmaznak olyan információt, amellyel a felhasználó személyesen azonosítható lenne, de segít a felhasználó számára releváns hirdetések megjelenítésében. Az AdForm Programmatic-ról az alábbi linken olvashat részletesen: https://site.adform.com/privacy-center/platform-privacy/product-and-services-privacy-policy/
-
Google Ads
A Google Ads használ sütiket a display és keresőmarketing hirdetések méréséhez és retargeting funkciójához, melyek honlapunk meglátogatása után segít abban, hogy az Ön számára releváns hirdetéseket jelenítsünk meg, vagy Önnek nem tetsző hirdetéseket elnémíthassa. A Google Ads sütijeinek használatáról bővebb információt a következő linken olvashat: https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=hu#how-google-uses-cookie
-
Google Analytics
A Google Analytics segítségével a felhasználói viselkedés főbb jellemzőiről kapunk teljesebb képet. A Google Analytics szolgáltatás sütikkel kapcsolatos további tudnivalókról az alábbi linkeken tájékozódhat: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage
-
Facebook Pixel
Facebook Pixel, a Facebook hirdetési hatékonyságot segítő technológiája. Ezen süti segítségével tudunk személyre szabott ajánlatokat megjeleníteni a Facebook oldalain. A Facebook Pixelről az alábbi linken olvashat részletesen: https://developers.facebook.com/docs/facebook-pixel/
-
DoubleClick (Google)
A DoubleClick sütijének segítségével személyre szabott ajánlatokat és üzeneteket tudunk megjeleníteni különféle weboldalakon elérhető hirdetési felületeken. A DoubleClick-ről az alábbi linken olvashat részletesen: https://policies.google.com/privacy?hl=hu
-
Gemius
A Gemius sütikre vizuális és szöveges hirdetési funkciók épülnek, melyek a marketing tevékenységek hatékonyságát növelik. https://www.gemius.hu/cookie-szabalyok.html
-
Google CampaignManager360
A Google Campaign Manager360 sütijeit, olyan szolgáltatások méréséhez használjuk, amelyek az oldalaink meglátogatása után igyekeznek Önnel újra felvenni a kapcsolatot (pl. display vagy banner retargeting)
-
Zurvey
A felhasználói élményének javítása érdekében felhasználói kérdőívek kitöltésére kérjük felhasználóinkat. Ahhoz, hogy a megfelelő kérdőíveket a megfelelő oldalakon jeleníthessük meg, és szabályozzuk azt, hogy egy felhasználó mennyi és milyen kérdőívekkel találkozik, cookie-kban rögzítjük. https://zurvey.io/en/privacy-policy
-
Microsoft Ads (korábban Bing Ads)
A Microsoft Ads kattintás alapú hirdetési rendszer használatához szükséges sütik, amelyek a Microsoft Ads felhasználók viselkedésének mérését és a hirdetések személyre szabását segítik elő. A Microsoft Ads adatvédelmi tájékoztatóját az alábbi linken tekintheti meg: https://www.microsoft.com/hu-hu/privacy/privacystatement
Ha szeretne többet megtudni a sütik használatáról, olvassa el a tájékoztatónkat!
Tudástár volt MKB ügyfeleknek
Ezen az oldalon minden fontos információt megtalálsz az MBH Bank Appal kapcsolatos változásokról és tudnivalókról. Ha kérdés merült fel benned, akadályokba ütköztél az átállás során, esetleg van olyan funkció, melyet a régi alkalmazásban használtál, de az MBH Bank Appban nem találsz, válaszd ki az alábbiak közül a releváns kategóriát, vagy görgess tovább a keresett szekcióig. Amennyiben nem találsz itt megoldást, keress minket a megadott elérhetőségeinken, kollégáink készséggel segítenek!
Deviza átvezetés, átutalás
103-as banki azonosító profillal rendelkező felhasználók számára az MBH Bank App legújabb, 3.4.0 verziójától érhető el az azonnali, saját számlák közötti Devizaváltás (egyedi árfolyamon) funkció, a Menü > Devizaváltás pontjában.
A Devizaváltás funkciót csak 103-as banki azonosító profillal veheted igénybe az MBH Bank App 3.4.0 verziójától. Amennyiben a készülékeden ennél régebbi alkalmazás verzió van telepítve, abban az esetben ez a menüpont nem fog megjelenni számodra a felületen.
Az MBH Bank Appban jelenleg csak az azonnali devizaváltás funkció érhető el. Amennyiben a számláid között normál teljesüléssel, kereskedelmi árfolyamon szeretnél devizát átvezetni, arra az MBH Netbank (korábban MKB) felületen az Átutalás, befizetés > Deviza átutalás menüpontban a Saját számlára opciót választva van lehetőséged.
Az MBH Netbank (korábban MKB) felületen az Átutalás, befizetésen belüli Deviza átutalás menüpontban van lehetőséged deviza átutalást indtani. Az MBH Bank Appban egyelőre nem érhető el ez a funkció.
Legegyszerűbben és leggyorsabban a bankkártyáddal tudod feltölteni forint alapú Revolut számládat, mintha egy internetes vásárlási tranzakciót hajtanál végre. Ha ez nem lehetséges, akkor a MBH Netbank (korábban MKB) felületen, deviza átutalással töltheted fel a számlát. Ennek oka, hogy bár a Revolut számla forintban vezetett, de egy külföldi bankhoz tartozik, és külföldi számlaszáma van. Emiatt azonnali átutalással nem teljesülhet a tranzakció, csak deviza megbízásként, amelynek külön befogadási határideje, teljesítési rendje, teljesítési ideje és költsége van.
Forint átvezetés, átutalás
A jogelőd MBH Bank App (korábban MKB)-hoz képest az átvezetés funkciót már nem külön, hanem egy menüpontban érheted el az átutalással. Az MBH Bank Appban a navigációs sávon koppints az Utalás funkcióra. A Honnan képernyőn ki kell választanod azt a számládat, amiről szeretnéd indítani az átvezetést, ezt követően pedig a Hova képernyőn a Saját fül alatt tudod azt a számládat kiválasztani, amire szeretnéd, hogy az átvezetés teljesüljön.
Ebben a menüpontban csak élő, forint devizanemű bankszámlák listázódnak. Ha csak egy forint bankszámlával, vagy csak egy hitelkártya számlával, vagy egy forint bankszámlával és mellette több deviza számlával rendelkezel, abban az esetben az Utalás menüpontban a Saját opció nem fog megjelenni, ugyanis ebben a menüpontban kizárólag forint átutalás és forint átvezetés indítható. Ehhez pedig minimum két élő forint folyószámlával, vagy egy élő forint folyószámlával és egy élő forint hitelkártya számlával szükséges rendelkezned.
Mert ebben a menüpontban kizárólag forint átutalás és forint átvezetés lehetséges. Saját számláid között azonnali deviza átvezetést a Devizaváltás menüpontban tudsz kezdeményezni, ezt azonban csak 103-as banki azonosító profillal teheted meg.
- Amennyiben a hitelkártyaszámlád száma még 103-as banki azonosítóval kezdődik, és még nem került megszüntetésre, abban az esetben kérjük, hogy hívd ügyfélszolgálatunkat Telebank azonosításban a 06 80 350 350-es telefonszámon, vagy Videóbank munkatársunkat, vagy fáradj be bármelyik bankfiókunkba, ahol kollégáink ellenőrizni, orvosolni tudják az MBH Netbank (korábban MKB) szerződésed beállításait.
- Amennyiben a 103-as banki azonosítóval kezdődő hitelkártyaszámlád szerződése már felmondásra került, és átszerződés történt a 101-es banki azonosítóra, abban az esetben a 103-as banki azonosító profil alatt már nem fogod látni a hitelkártya számládat. Az új hitelkártyát a 101-es banki azonosító alatt szükséges regisztrálnod az MBH Bank Appba, amit a Menü > Személyes beállítások > Új profil regisztrálása menüpontban tudsz megtenni (amennyiben rendelkezel a 101-es banki azonosító alatt e-csatorna szerződéssel).
Bankszámlák
Az MBH Bank Appban a Bankszámlák menüpontban az Egyenleg fülön van lehetőséged számlánként külön-külön megtekinteni az adott számlára vonatkozóan az elérhető, könyvelt és zárolt egyenleg, valamint a hitelkeret összege információkat.
Az MBH Bank Appban a főoldalon csak egy adott számlára vonatkozó információk jelennek meg. A főoldal jobb felső sarkában található számlaválasztó ikon segítségével tudsz váltani a számláid között. A számlaszám választás hatására az adott számlára vonatkozó információk töltődnek be a főoldalon.
- Koppints az MBH Bank App főoldalának jobb felső sarkában található számlaválasztó ikonra.
- Görgess a megjelenő Számlák beállításai képernyő aljára, és válaszd a Sorrend szerkesztése lehetőséget.
- A Számlák sorrendje blokk alatt megjelenő számlák prioritását alakítsd át az igényeidnek megfelelően. A sorrend módosítását a mező végén található dupla vízszintes vonalat hosszan érintve, húzva teheted meg.
- Ha végeztél a sorrend kialakításával, akkor koppints a képernyő alján található Rendben gombra.
- Lépj ki, majd lépj be újra az alkalmazásba, ezzel frissülnek a módosítások. Ezután minden belépéskor már a számlasorrendben legelőre helyezett számlád lesz az alapértelmezett.
Tehát mind a főoldalon, mind a számlatörténetben, mind utalás esetén az első helyre pozícionált számlád lesz az alapértelmezetten kiválasztott számlád is.
- Lépj be a honlapról elérhető MBH Netbank (korábban MKB) felületre.
- Válaszd a Beállításokon belül a Másodlagos azonosítók kezelése menüpontot.
- Válaszd ki az elnevezni kívánt számládat a listából.
- Kattints a Szerkesztés gombra.
- Add meg a Számlanév oszlopban az egyedi elnevezést.
- Kattints a képernyő alján a Rögzít gombra.
- Ismételd meg a műveletet minden olyan számlád esetén, amit szeretnél egyedi elnevezéssel ellátni.
Ha készen vagy, akkor nem csupán a Netbank felületen, hanem az MBH Bank Appban is az új elnevezéssel fog(nak) megjelenni a számlá(i)d.
Az IBAN számlaszámodat MBH Bank App Menü > Bankszámlák menüpontban, az adott számlaszámot kiválasztva az Adatok fülön, az IBAN mezőben találod meg.
Az MBH Bank Appban a Menü > Bankszámlák menüpontjában az adott számlaszámot kiválasztva a megjelenő képernyő jobb felső sarkában koppints a “…” ikonra, majd a megjelenő gyorsmenüben válassz a Számlaszám másolása vagy az IBAN másolása lehetőségek közül. Miután vágólapra másoltad a megfelelő számlaszámot, azt beillesztéssel másold be oda, ahol szeretnéd megosztani.
A Menü > Beállítások menüpontjában a Biztonság blokkban tudod ezt megtenni. Az Elrejtett egyenleg opció mellett a csúszkát jobbra húzva tudod bekapcsolni a funkciót. Ezt követően az MBH Bank Appban a számlaegyenlegek mindenhol kipontozva fognak megjelenni, de a kipontozott részre koppintva azt bármikor felfedheted, megtekintheted.
Bankkártyák
Az MBH Bank Appban a Menü > Bankkártyák menüpontban koppints arra az aktív kártyádra, amin a limitet módosítani szeretnéd, majd a Limitek fülön megjelenő paraméter mezők végén található nyilakra koppintva egyesével van lehetőséged a vásárlás-, készpénzfelvétel-, összeg- és darabszámlimit beállításokat az igényeidnek megfelelően megváltoztatni.
Amennyiben nem rendelkezel MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatással, akkor a standard költési limitek duplájánál magasabb érték beállítására nincsen lehetőséged az MBH Bank Appon keresztül, csak bankfiókban, Telebankon vagy Videóbankon keresztül!
Minden bankkártyához standard költési limitek tartoznak. A kártyahasználati limiteket a maximum költési limitek erejéig tudod meghatározni, módosítani. Alapértelmezetten minden kártya esetében a maximum költési limitek a standard költési limitek duplái. A standard költési limitek dupláját meghaladó összeg beállításának feltétele az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatásának igénybevétele. Az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatás igénybevétele mellett a költési limit napi maximuma minden kártyatípus esetén a következő:
- Napi vásárlás darabszám: maximum 20 db
- Napi vásárlás összeg: maximum 5 000 000 Ft
- Napi készpénzfelvétel darabszám: maximum 25 db
- Napi készpénzfelvétel összeg: maximum 5 000 000 Ft
Adott kártyádhoz (online kártyás vásárlásaidhoz) kapcsolódó hitelesítési módot egyelőre csak az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Bankkártyák > Bankkártyák és hitelkártyák kezelése menüpontban tudod módosítani. Fontos, hogy csak a saját nevedre szóló, és aktív státuszú kártyák esetében nyílik erre lehetőséged, a 3D Secure beállítások funkció gombra nyomva a hitelesítési módok közül választva.
Adott kártyádhoz (online kártyás vásárlásaidhoz) kapcsolódó hitelesítési telefonszámot egyelőre csak az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Bankkártyák > Bankkártyák és hitelkártyák kezelése menüpontban tudod módosítani. Fontos, hogy csak a saját nevedre szóló, és aktív státuszú kártyák esetében nyílik erre lehetőséged. A 3D Secure beállítások funkció gombra kattintva, a megjelenő képernyőn a Telefonszám mezőben lesz lehetőséged megadni az új telefonszámot.
Egyelőre csak az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Bankkártyák > Bankkártyák és hitelkártyák kezelése menüpontban tudod megtekinteni az Online PIN kódodat. Fontos, hogy csak a saját nevedre szóló, és aktív státuszú kártyák esetében nyílik erre lehetőséged, az Online PIN funkció gombra kattintást követően megjelenő képernyőn tudod leolvasni.
Két helyen is meg tudod ezt tenni:
- Az MBH Bank Appban a Menü > Bankkártyák menüpontban a Biztonság fület választva, az Internetes vásárlási jelszó mező végén található nyílra koppintva nyílik erre lehetőséged. Itt a jelenlegi biztonsági kódodat nem tudod megtekinteni, csak módosítani.
- Az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Bankkártyák > Bankkártyák és hitelkártyák kezelése menüpontban is tudsz módosítani. Fontos, hogy csak a saját nevedre szóló, és aktív státuszú kártyák esetében nyílik erre lehetőséged, az Online PIN funkció gombra kattintva megjelenő képernyőn a Módosítás gombra kattintva. Itt láthatod a jelenlegi biztonsági kódodat, és egyben meg is változtathatod.
Az MBH Bank Appban jelenleg csak állandó kártyalimiteket lehet módosítani, amelyek addig maradnak érvényben, amíg újra nem módosítod őket. Ha ideiglenes, azaz átmeneti kártyalimitet szeretnél beállítani, amely csak egy bizonyos ideig érvényes, akkor azt az MBH Netbank (korábban MKB) felületén, a Bankkártyák > Bankkártyák és hitelkártyák kezelése menüpontban teheted meg. Aktív kártya esetén a Limitmódosítás gombra kattintva, a limitek megadása után, az Átmeneti limit jelölőnégyzet kipipálásával tudod megadni az ideiglenes limit érvényességi idejét. Ezután hagyd jóvá a módosítást.
Számlatörténet
Az MBH Bank App 103-as banki azonosító profiljában a jövőbeni utalási tranzakcióidat jelenleg még nem tudod megtekinteni a Történet menüpontban az óra ikonra koppintva. Csak az MBH Netbank (korábban MKB) felületen az Aktuális megbízások > Folyamatban lévő megbízások között van erre lehetőséged.
A navigációs sávon koppints a Történet menüpontra az MBH Bank Appban. Itt látni fogod az elmúlt 30 nap számlatörténetét, beleértve a könyvelt és függőben lévő kártyás tranzakciókat is. A függőben lévő, könyvelésre váró tranzakciókat a tranzakció dátuma alapján találod meg, míg a könyvelt tranzakciókat a könyvelés napja szerint. A jobb felső sarokban lévő számlaválasztó ikonnal válthatsz számlát, és újra lekérdezheted az adatokat. Az összes számlára vonatkozó részletes számlatörténetet csak az MBH Netbank (korábban MKB) felületen, a Számlák áttekintése > Számlatörténet menüpontban tudod megtekinteni.
Az MBH Bank Appban csak számlánként, külön-külön van erre lehetőséged, a navigációs sávon a Történet menüpontra koppintva a megjelenő képernyő jobb felső sarkában található számlaválasztó ikon segítségével.
Minden számládra vonatkozó számlatörténet lekérdezésére és megtekintésére az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Számlák áttekintése > Számlatörténet menüpontban nyílik lehetőséged.
A könyvelt kártyás tranzakciók esetében a számlatörténeti listában megjelenik a kereskedő neve, az adott tételre koppintva a közlemény mezőben pedig megtalálod a tranzakcióhoz kapcsolódó részetes információkat is, melyek között a tranzakció eredeti dátuma is szerepel.
A könyvelésre váró, függőben lévő kártyás tranzakciók esetében a számlatörténeti listában a kereskedő neve helyett csak annyi szerepel, hogy Vásárlás, annak részleteire koppintva pedig üres közlemény mezőt találsz.
Partnerek
103-as banki azonosító profil esetében egyelőre még nincsen lehetőséged az MBH Bank Appban új partner rögzítésére, partnereid szerkesztésre, módosítására, vagy törlésére. Amennyiben viszont az alkalmazásban új partner részére kezdeményezel utalást, automatikusan mentésre kerül a kedvezményezett a partnereid közé.
Új partnert az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Számlák áttekintése > Partnerek kezelése menüpontban rögzíthetsz.
Az MBH Bank App 103-as banki azonosító profilja esetében egyelőre csak az MBH Netbank (korábban MKB) felületen van lehetőséged a partnereidet kezelni, módosítani, törölni vagy újat felvenni a Számlák áttekintése > Partnerek kezelése menüpontban.
Egyelőre erre nincsen lehetőséged. A partnereid ABC sorrendben listázódnak, viszont a keresőablak segítségével gyorsan tudsz keresni a partnereid között.
Igen. Minden partner, amit az MBH Netbank (korábban MKB) felületen rögzítesz, megjelenik az MBH Bank Appban is a 103-as banki azonosító profilod alatt, és minden MBH Bank Appban automatikusan mentett partnered is megjelenik az MBH Netbank (korábban MKB) felületen.
A működés a partner szerkesztése és a partner törlése esetén is oda-vissza igaz.
Igen. A partnereid a navigációs sávon a Partnerek ikonra koppintva jelennek meg ABC sorrendben az MBH Bank Appban. A képernyő felső részén található kereső ablakban már pár betű megadásával is tudod szűrni, gyorsítani a partnereid közötti keresést.
Másodlagos azonosítók
Egyelőre a másodlagos azonosítóid megtekintésére csak az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Beállítások > Másodlagos azonosítók kezelése menüpontban van lehetőséged.
Egyelőre a másodlagos azonosítóidat csak az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Beállítások > Másodlagos azonosítók kezelése menüpontban van lehetőséged szerkeszteni, módosítani és törölni.
A másodlagos azonosítók érvényességi ideje 1 év. A lejárat előtt értesítést küldünk, így lehetőség nyílik annak megújítására, meghosszabbítására. Egyelőre a másodlagos azonosítóidat kizárólag az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Beállítások > Másodlagos azonosítók kezelése menüpontban van lehetőséged meghosszabbítani, megújítani.
Értesítések és jóváhagyások
- Az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár)-hoz kapcsolódó SMS vagy PUSH értesítéseket jelenleg csak az MBH Netbank (korábban MKB) felületen van lehetőséged megtekinteni az Ügyintézés > Info (korábban MKB Mobilbankár) SMS szűrés menüpontban. Válaszd ki a számlát vagy kártyát, amire vonatkozóan az értesítéseket meg szeretnéd tekinteni, majd kattints a Keresés gombra. Néhány pillanat múlva a megjelenő listában láthatod a kiküldött SMS és push értesítéseket, valamint azok tartalmát.
- A bank által küldött figyelmeztető üzeneteket és postaládaüzeneteket szintén csak az MBH Netbank (korábban MKB) felületen tudod megnézni az Ügyintézés > Értesítések menüpontban, vagy a fejlécben található Értesítések gombra kattintva.
Ellenőrizd a készüléked beállításaiban, hogy az MBH Bank App számára biztosan engedélyezted-e, hogy értesítéseket fogadhasson. Ha nincs bekapcsolva, akkor engedélyezned szükséges, ugyanis enélkül az értesítések nem fognak megérkezni.
- Engedélyezd a készülékeden, hogy az MBH Bank App értesítéseket fogadhasson.
- Lépj be az MBH Netbank (korábban MKB) felületre, majd navigálj az Ügyintézés > Info (korábban MKB Mobilbankár) szerződéskezelés menüpontba, és az Info (korábban MKB Mobilbankár) üzenetküldési csatorna mezőben a legördülő listából válaszd ki a Mobilértesítés lehetőséget. Amennyiben nem kívánsz egyebet módosítani a szolgáltatáson, hagyd jóvá a megbízást, mert csak ezt követően fognak életbe lépni a változások.
Amennyiben rendelkezel MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatással, és az üzenetküldési csatorna mobilértesítésre van állítva, akkor ellenőrizd:
- az MBH Netbank (korábban MKB) felületen az Ügyintézés > Info (korábban MKB Mobilbankár) szerződéskezelés menüpontban, hogy a szolgáltatáshoz biztosan hozzá van kapcsolva legalább egy számla vagy egy kártya, és be van-e kapcsolva legalább egy tranzakció figyelése (például számlaterhelés számlajóváírás, vásárlás, készpénzfelvétel stb.),
- a készüléken engedélyezted az MBH Bank App számára, hogy értesítéseket fogadhasson,
- és az MBH Netbank (korábban MKB) szolgáltatáshoz rendelt telefonszám megegyezik az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatáshoz rendelt telefonszámmal.
Az MBH Netbank (korábban MKB)-hoz rendelt telefonszámot az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Beállítások > Elérhetőségi adatok, az MBH Bank Appban pedig a Menü > Személyes beállítások > Elérhetőségek menüpont alatt nézheted meg, de módosítani csak bankfiókban, Telebankon vagy Videobankon keresztül tudod.
Az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár)-hoz rendelt telefonszámot az MBH Netbank (korábban MKB) felületen az Ügyintézés > Info (korábban MKB Mobilbankár) szerződéskezelés menüpontban tudod megtekinteni és módosítani is.
Az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatáshoz kapcsolódó push mobilértesítések csak akkor érkeznek meg, ha a fenti beállítások rendben vannak, és az SMS-ek helyett push értesítéseket állítottál be.
Ha nem engedélyezted az értesítések fogadását az alkalmazásunk számára a készülékeden, úgy előfordulhat, hogy nem kapsz értesítéseket. Ellenőrizd a készüléked beállításaiban, hogy az MBH Bank App értesítései engedélyezve vannak-e. Ha be vannak kapcsolva, és még mindig nem kapsz értesítést, akkor bizonyosodj meg róla, hogy az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Bankkártyák menüpontban, az adott kártya mellett a 3D Secure beállítások gombra kattintva, hogy a hitelesítés módjának PIN/Biometrikus aláírás van beállítva.
Ha az MBH Netbank (korábban MKB) belépéshez, tranzakció aláírásához vagy internetes vásárlás hitelesítéséhez szükséges jóváhagyás nem érkezik meg a készülékedre a megfelelő beállítások ellenére sem, akkor az MBH Bank Appba belépve, a főoldalon megjelenő jóváhagyó panel segítségével is elvégezheted a hitelesítést az alkalmazás 3.4.0 számú verziójától. A jóváhagyó panel csak akkor fog megjelenni, ha a megfelelő profilban vagy, és azon belül is a megfelelő fiók (ügyfél) van kiválasztva. Egyszerre mindig csak egy hitelesítés jelenik meg, és minden jóváhagyás után újra be kell jelentkezned az alkalmazásba a következő hitelesítés elvégzéséhez.
Ha a jóváhagyó értesítés és a jóváhagyó panel sem jelenik meg az Appban, akkor SMS kóddal is hitelesítheted a tranzakciót.
Ha ez a probléma rendszeresen előfordul, kérjük, jelezd részünkre a kivizsgálás és mihamarabbi megoldás érdekében az app@mbhbank.hu címen, vagy Ügyfélszolgálatunkon a 06 80 350 350-es telefonszámon!
Győződj meg róla, hogy az MBH Netbank (korábban MKB) belépést és tranzakciók jóváhagyását 2 percen belül, a kártyás vásárlások jóváhagyását pedig 5 percen belül végrehajtod az alkalmazásban. Ha túlléped ezeket az időkorlátokat, a jóváhagyás érvényét veszti, és újra kell kezdened a folyamatot. Ugyanez igaz akkor is, ha megszakítod a jóváhagyási folyamatot; ilyenkor a jóváhagyás szintén érvényét veszti.
Ha a jóváhagyást az előírt időn belül végezted el, de a művelet mégsem sikerült, próbáld meg a következőket:
- Netbank belépés: Ismételd meg a műveletet, vagy kérj SMS kódot a belépéshez.
- Netbank utalás: Ne ismételd meg a tranzakciót, amíg nem ellenőrizted, hogy az valóban nem történt meg! Ezt a számlatörténetedben, a számlaegyenlegedben és a tranzakciós értesítéseid között nézheted meg. Ellenőrizd a sorban álló és a nem teljesült megbízások között is az MBH Netban (korábban MKB) felületen. Ha biztos vagy benne, hogy a tranzakció nem sikerült, próbáld újra a jóváhagyást az MBH Bank Appal, vagy használd az SMS kódot.
- Internetes vásárlás: Mielőtt újra próbálkoznál a vásárlás hitelesítésével, ellenőrizd, hogy az valóban nem történt meg. Ha nem teljesült, használj SMS kódot és a kártyádhoz tartozó Online PIN kódot a tranzakció elvégzéséhez. Az Online PIN kódodat az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Bankkártyák > Online PIN menüpontban tudod megtekinteni.
Amennyiben a készüléked beállításai rendben vannak, és az előző pontokban felsorolt lehetőségek sem vezettek eredményre, azaz ennek ellenére sem kapod meg a mobilértesítéseket, vagy a műveletekhez kapcsolódó jóváhagyásokat, abban az esetben vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a 06 80 350 350-es telefonszámon a probléma mihamarabbi kivizsgálása és megoldása érdekében!
Ellenőrizd, hogy az MBH Bank App legfrissebb verzióját használod-e, ugyanis a jóváhagyó panel csak a 3.4.0 verziótól érhető el. A jóváhagyó panel csak akkor fog megjelenni, ha a megfelelő profilban vagy, és azon belül is a megfelelő fiók (ügyfél) van kiválasztva.
- Engedélyezd az értesítéseket a készülékeden az MBH Bank Apphoz.
- Tranzakció indítása: Amikor online vásárolsz, vagy bármilyen banki műveletet el szeretnél végezni (Netbank belépés, Netbank tranzakció aláírás), a megfelelő felületen add meg a szükséges információkat.
- Jóváhagyó push értesítés: Kapsz egy push értesítést, amelyre koppintva automatikusan megnyílik az MBH Bank App felülete.
- Jóváhagyó panel: nem csak a push-ra koppintva, hanem az MBH Bank Appba belépve (a megfelelő profil és fiók kiválasztását követően) a főoldalon megjelenő jóváhagyó panelen is lehetőséged van a hitelesítést elvégezni.
- Hitelesítés: Az App felületén azonosítsd magad mPIN kódoddal vagy biometrikus azonosítással (pl. ujjlenyomat, arcfelismerés), majd a megjelenő képernyőn nyomj a jóváhagyásra.
- Tranzakció befejezése: Miután jóváhagytad a műveletet, megtörténik a Netbank belépés, vagy a Netbank tranzakció aláírás. Online kártyás vásárlás esetén térj vissza a kereskedő oldalára, és fejezd be a tranzakciót.
Mobilfizetés
Az MBH Bank Appon belül a kártyák digitalizációjára az Android rendszeren a Google Pay, iOS rendszeren az Apple Pay mobilfizetési szolgáltatás használható.
Android készülékek esetében az Appban a Menü > Mobilfizetés menüpontra tapintva érheted el a Google Wallet alkalmazást és indíthatod el a digitalizációt, míg iOS készülékek esetében az Appban a Menü > Bankkártyák menüpontban a Hozzáadás Apple Tárcához gombra koppintva is elvégezheted.
A régi alkalmazásban digitalizált kártyák 2025.01.15-e éjféltől megszűnnek, a továbbiakban azok mobilfizetésre nem leszenek használhatóak, sem pedig láthatók az új alkalmazásban. Annak érdekében, hogy az MBH Bank saját Android Mobilfizetési szolgáltatásának megszűnését követően is használni tudd kártyádat mobilfizetésre, azt a kivezetés időpontjáig szükséges újra digitalizálnod az elérhető Google Pay mobilfizetéshez.
Google Pay és Apple Pay.
Általános
Lépj be az MBH Bank Appba, és görgess a főoldal aljára. Koppints a Főoldal átrendezése opcióra, majd a megjelenő képernyőn húzd a nem kívánt elemeket az Elrejtett elemek közé. Ha végeztél, koppints a Rendben gombra, ezzel tudod elmenteni a beállításaidat.
Koppints a navigációs sávon a Menüre. A jobb felső sarokban a Lakat segítségével kiléphetsz az alkalmazásból.
A Kijelentkezés gombot használva az alkalmazás töröl minden adatot, így újból be kell jelentkezned, ha használni szeretnéd az alkalmazást. Ebben az esetben a Netbank azonosítód, a Netbank jelszavad és az aktivációs kód megadásával tudsz újból regisztrálni az alkalmazásba.
Amennyiben az adott Netbank felhasználói azonosítódhoz különböző fiókok is kapcsolódnak, úgy a Menü > Személyes beállítások > Felhasználói fiókok gomb segítségével tudod előhívni az ügyfélváltó menüt, ahol a felhasználóhoz kapcsolt fiókok listája látható.
Amennyiben már minimum két tagbanki hozzáférést regisztráltál az alkalmazásban, úgy a Menü > Személyes beállítások > Profilok menüt választva tudsz váltani a már regisztrált profiljaid között.
Ha egy másik tagbankunkban is rendelkezel Netbank azonosítóval és a hozzá kapcsolódó számlahozzáféréssel, akkor a Menü > Személyes beállítások > Új profil regisztrálása gombra koppintva lehetőséged nyílik új profil (tagbank) hozzáadására. Innentől a folyamat meg fog egyezni a Bejelentkezéssel, annyi különbséggel, hogy a művelet végén a gyorsbeállításokra, illetve mPIN kód megadásra itt már nem lesz szükség, mivel azt az alkalmazás minden profilra egységesen kezeli.
Úgy tűnik, hogy a dátum és az idő beállítása miatt nem tudtad megnyitni az alkalmazást. Ahhoz, hogy az MBH Bank App megfelelően működjön, győződj meg róla, hogy a készüléked dátum- és időbeállításai helyesek.
- Ellenőrizd az időzónát: győződj meg róla, hogy a készüléked időzónája helyesen van beállítva (CET – közép-európai idő, Budapest).
- Állítsd be az automatikus dátum- és időbeállítást: navigálj a készüléked beállításaihoz, keresd meg a Dátum és idő beállításait, és kapcsold be az Automatikus dátum- és időbeállítás lehetőséget. Ha már be van kapcsolva, akkor kapcsold ki, majd kapcsold be újra az „Automatikus dátum- és időbeállítás” lehetőséget.
- Indítsd újra a készüléket: miután ellenőrizted a beállításokat, indítsd újra a készüléket.
Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj a Telebank ügyfélszolgálatunkhoz további segítségért.
Jelenleg csak az MBH Netbank (korábban MKB) felületen a Számlák áttekintése > Számlakivonatok, dokumentumok menüpontban érheted el a bankszámlakivonatokat.
Kapcsolódó digitális szolgáltatásaink
Online bankolás
Az MBH Netbank (korábban MKB), az MBH Netbank (korábban Takarék), a Vállalati Netbank (korábban MKB) és a Digitális fiók segítségével egyszerűen és biztonságosan intézheted a pénzügyeidet.
Telebank
Telefonos ügyfélszolgálatunkat bármikor, akár hétvégén és ünnepnapokon is hívhatod.
Bankfióki időpontfoglalás
Bármelyik bankfiókunkba foglalhatsz időpontot, és csupán a mobilszámodat vagy az e-mail címedet kell megadnod.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. – a Takarékbank Zrt. beolvadásával – 2023. április 30-án egyesült, és az így létrejött kereskedelmi bank, mint a Magyar Bankholding bankcsoport anyabankja 2023. május 1-jétől MBH Bank Nyrt. (a továbbiakban: MBH Bank) név alatt működik tovább.