Tisztelt Ügyfelünk! Rendkívüli karbantartás miatt 2024.03.04. 22:00 és 2024.03.05. 00:00 óra között kétszer 10 perces kiesést tapasztalhat a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásaiban, amennyiben a korábbi Budapest Bank által kibocsátott kártyával kezdeményez tranzakciót. A Fiók és ATM kereső (mbhbank.hu) oldal Lista nézetében tájékozódhat a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek címéről. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az ügyfélkiszolgálás egyes fiókjainkban átmenetileg ma hosszabb időt vehet igénybe. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! 2024.03.13 óta az MBH Bank által kezelt online áruhitel igényléseknél az átfutási idő hosszabbodhat. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban BB) felületünk működésében jelenleg fennakadásokat tapasztalhat. Munkatársaink már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban BB) felületünk és a Mobilapp működésében jelenleg fennakadásokat tapasztalhat. Munkatársaink már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban BB) felületünk és a Mobilapp működésében jelenleg fennakadásokat tapasztalhat. Munkatársaink már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! 2024.03.23-án az MBH Bank által kezelt online áruhitel igényléseknél az átfutási idő hosszabbodhat. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban MKB) felületünkön jelenleg egyes esetekben bejelentkezési hibát, lassulást tapasztalhat. A hiba kivizsgálását megkezdtük, elhárításáig szíves türelmét és megértését kérjük. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! 2024.03.27-én az MBH Bank által kezelt online áruhitel és online számlanyitás igényléseknél a videóhívás azonosítás átmenetileg nem elérhető. A szolgáltatás helyreállításáig kérjük válassza a visszahívás kérés lehetőséget a felületeken. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024.04.18. 22:00 és 04.19. 00:00 óra között az MBH Netbank (korábban MKB), az MBH Bank App (korábban MKB), valamint az MBH Bank App 103-as banki azonosító profiljában a szolgáltatásaink nem lesznek elérhetőek. További információért hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg a kimenő és beérkező SEPA-átutalásokban, valamint a Viber forint és deviza átutalási megbízások feldolgozásában, könyvelésében késést tapasztalhat. A hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük! Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2024.04.19-én az MBH Bank által kezelt online áruhitel igényléseknél az átfutási idő hosszabbodhat. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Ha a Direct Bank (korábban MKB) rendszert használja, kérjük lépjen be és a programon belül létesítsen kapcsolatot a bank központjával. Üdvözlettel: MBH Bank.

Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben a Direct Bank (korábban MKB) ügyfélprogram használatakor a banki központi programhoz történő kapcsolódás során hibát tapasztal, kérjük, hívja a Telebankot a 06 80 350 350-es telefonszámon vagy tekintse meg az alábbi linken található bővebb leírást

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Netbank (korábban BB Netbank) szolgáltatásai közül az élő chat funkció jelenleg technikai okok miatt nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető az azonnali fizetési rendszer (AFR) és az MBH Netbank (korábban Takarék) szolgáltatásai. Kollégáink már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2024.05.16 19:30 óra és 2024.05.16 23:59 óra között az MBH Netbank (korábban Takarék) és az MBH Bank App (korábban Takarék) szolgáltatásunk nem lesz elérhető. További információért hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon.Türelmét és megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Az MBH Bank tájékoztatja, hogy telefonos SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatunk telekommunikációs okból átmenetileg nem elérhető, ezért kérjük, kérdés esetén szíveskedjen Kártyaközpontunkat hívni a 06-1-238-0361, vagy a 06-1-238-0362-es telefonszámokon, ahol 8.00 és 20.00 között Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. Aktuális hirdetményeinkről bővebben tájékoztatást talál a www.mbhszepkartya.hu , valamint a www.mbhbank.hu oldalon. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmét és megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Külső technikai okokból egyes, a korábbi Budapest Bank által kibocsátott MasterCard bankkártyákkal történő online kártyás tranzakciók sikertelenek lehetnek. Türelmét és megértését köszönjük a hiba elhárulásáig! Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Külső technikai hiba miatt az Apple alkalmazásboltja június 26-án délután egyes ügyfeleink bankkártyáit tévesen megterhelte. Kollégáink jelezték a problémát az Apple felé és megtették a szükséges lépéseket, a téves tranzakciók jóváírásáról később tájékoztatjuk ügyfeleinket. Köszönjük ügyfeleink türelmét. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Kedves Ügyfelünk! Az Apple által tévesen terhelt tranzakciók visszatérítése teljeskörűen megtörtént, érintett ügyfeleink számlaegyenlegében rendeztük ezeket a tételeket. Ezúton is köszönjük türelmét! Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben ön az MBH Befektetési Banknál vezet értékpapír számlát, felhívjuk szíves figyelmét, hogy az MBH Befektetési Bank előre nem látható technikai okok miatt, átmenetileg fizetési tranzakciókat – azaz ügyfeleink fizetési számlái és a Bank által vezetett ügyfélszámlák közötti forint és deviza utalást, ügyfélszámlára történő be- és kifizetést - nem tud végrehajtani sem bankfiókban, sem online csatornákon (MBH Netbank, MBH Bank App, MBH Netbroker , MBH Mobilbroker ). Nem érinti a probléma az ügyfélszámlán lévő fedezet terhére és javára történő értékpapírok és más pénzügyi eszközök vételét és eladását, pozíciók nyitását és zárását. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Befektetési Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben Ön korábbi Budapest Bank ügyfél, és 2024. 07.12-én 19:00 és 0:00 óra között bejövő utalása volt, akkor az összeg számlaegyenlegében látszik, de kártyával és utalással jelenleg nem tudja elkölteni. A technikai hiba várhatóan 2024.07.14-re kerül javításra. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank

 Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben Ön korábbi Takarékbank ügyfél, tájékoztatjuk, hogy egyes, 2024.07.02-án és 07.03-án végzett bankkártyás tranzakciók 2024.07.18-án kerültek utólagos terhelésre – ezek a tranzakciók 2024.07.18. előtt nem terhelték az ügyfél elérhető egyenlegét. Amennyiben egyenlegében eltérést tapasztal, kérjük, ellenőrizze számlatörténetét. Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt elektronikus csatornáink (mobil bank, netbank) elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt elektronikus csatornáink elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2024.10.26 13:00 és 2024.10.27. 19:00 között tervezett karbantartás miatt a 101-es banki azonosítóval rendelkező Ügyfeleinknek a tranzakciós SMS szolgáltatás nem lesz elérhető. További információért kérjük, hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! Üdvözlettel, MBH Bank

Duplikált Apple tranzakciók kezelésén dolgoznak a bankok - az MNB és a kártyatársaságok együttműködésével. Részletes információk a Magyar Nemzeti Bank közleményében olvashatók:
Újabb Apple ügy: Az MNB és a Bankszövetség is szorosan figyelemmel kíséri az eseményeket | MNB.hu
Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024.10.04-én 22:00 óra és 10.05-én 06:00 óra között az MBH Bank App nem lesz elérhető. Kérjük, hogy az ügyintézést a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhető legyen a szolgáltatás. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy jelenleg az online kártyás tranzakciók utáni jóváhagyó SMS üzenetek technikai hiba miatt, egyes esetekben nem kerülnek kiküldésre. A szolgáltatás helyreállításán dolgozunk. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2024.10.22-én 22:00 óra és 2024.10.23-án 04:00 óra között az alábbi szolgáltatásinkban leállást tapasztalhat:
• Az MBH Netbank (korábban BB) és az MBH Bank App nem lesz elérhető.
• A felsorolt csatornákon a belépéshez és aláírási hitelesítéshez szükséges SMS jelszó, valamint a kártyatranzakciós tájékoztató SMS nem kerül kiküldésre.
• A korábbi Budapest Bank ügyfelek részére az online kártyás tranzakciók esetén az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő SMS kód (3DS) és a PUSH üzenet nem kerül kiküldésre.
Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt átmenetileg lassulást tapasztalhat az MBH Netbank (korábban Takarék) és az MBH Bank App (korábban Takarék) használatában. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az MBH Bank App elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat, Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az MBH Bank App és az MBH Netbank (korábban BB) elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! ⁣ 

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt a korábbi MKB ügyfelek és a korábbi Budapest Bank vállalati ügyfelek esetében jelenleg a bejövő utalások - csoportos beszedések, hatósági átutalások (IG1) valamint értéknapos utalások (IG2) – késve kerülhetnek könyvelésre. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás ás az online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhetőek legyenek a szolgáltatások. Az átmeneti időben kérjük, számlanyitásért és áruhitel kapcsán keresse fel az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat (https://www.mbhbank.hu/fiokkereso). Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhető legyen a szolgáltatás. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.09.07. (csütörtök) 20:00 és 20:30 között az MBH Info (korábban MKB SMS) szolgáltatás nem lesz elérhető. A kiesés időtartama alatt végzett tranzakciókról a tranzakciós üzenetek a kiesési időszak után kerülnek kiküldésre. Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon! Üdvözlettel: MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Direct Bank (korábban MKB) és a Vállalati Netbank (korábban MKB) szolgáltatások új verzió kiadása miatt 2023. 09. 28. (csütörtök) 20:00 és 21:00 között nem lesznek elérhetőek. További információért kérjük, keresse kapcsolattartóját, vagy hívja a Telebankot a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Az átállás kapcsán felhívjuk figyelmét, hogy megnőhet az adathalász kísérletek száma. További hasznos információkért és tanácsokért, kérjük, látogasson el a bank honlapjára.

A fúzióval 2023. május 1-jén létrejött MBH Bank Nyrt. egyesülési folyamatának következő lépése a jogelőd Budapest Bank vállalati ügyfelei teljes portfóliójának átemelése (továbbiakban: Átállás) a volt Budapest Bank informatikai rendszeréből az MKB Bank informatikai rendszerébe. Az Átállás tervezetten 2023. szeptember 29. (péntek) 12:30 és október 3. (kedd) 12:00 óra között fog zajlani.Részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy amennyiben Ön korábbi Budapest Bankos vállalati ügyfél, úgy az Ön új elektronikus csatornája az MBH Vállalati Netbank (korábban BB és MKB), amelybe az alábbi elérhetőségen tud belépni: https://vallalatinetbank.mbhbank.hu/

További információért hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon

Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy rendszerkarbantartás miatt a 2023.10.13.-án 00:00 és 01:00 között a weboldalon található űrlapokról küldött kérések korlátozottan érkeznek be a rendszereinkbe.

Tisztelt Ügyfelünk!Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.11.11. (szombat) 22:30 és 23:59 között az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatás PUSH értesítési funkciója nem lesz elérhető.Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon!Üdvözlettel:MBH Bank

Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.11.25. (szombat) 22:00 és 23:59 között az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatás PUSH értesítési funkciója nem lesz elérhető. Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2023.12.03-án és 2023.12.04-én 03:00 és 04:00 között a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai Mastercard kártyákkal nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más pénzintézet ATM szolgáltatásait ebben az időben is használni tudják. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy 2023.11.11-én 19:00 és 22:00 óra között a rendszereinkben rendkívüli karbantartást végzünk. A karbantartás ideje alatt a bank MBH OpenAPI (korábban BB) szolgáltatásaiban esetenként kieséseket tapasztalhatnak. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2023.11.12-én és 2023.11.13-án 03:00 és 04:00 között a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más pénzintézet ATM szolgáltatásait ebben az időben is használni tudják. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Figyelmeztetés adathalász kísérletre! Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az MBH Bank Nyrt. nevében küldött, felhasználói fiókok zárolásáról szóló adathalász e-mailekkel támadnak ismételten csalók. Kattintson a részletekért!

Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy egyes ügyfeleink hibát tapasztalhatnak az MBH Vállalati App-ba történő bejelentkezéskor, valamint az alkalmazásban történő bejelentkezési jóváhagyáskor. Amennyiben Ön a biometrikus azonosítási módot használja és hibát tapasztal, kérjük, hogy legyen szíves hívni az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2024.01.03-án 22:30 és 23:00 között a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai Mastercard bankkártyákkal nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más hitelintézet ATM szolgáltatásait ebben az időben is tudják használni. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

VideoBank Fiókok és ATM-ekKérj időpontot! TeleBank06 80 350 350 Írj nekünk! Árfolyamok

Az idő számít, légy résen, cselekedj!

Hasznos tanácsok pénzügyeid biztonságos kezeléséhez

Online csalással kapcsolatos információk

KiberPajzs

A pénzügyi fogyasztók védelmében összefogott a Magyar Nemzeti Bank, a Magyar Bankszövetség, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, a Nemzeti Kibervédelmi Intézet és az Országos Rendőr-főkapitányság.

Tudjon meg többet az intézmények és piaci szereplők által a digitális bűnözők ellen létrehozott átfogó oktatási programról!

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy készpénz-helyettesítő fizetési eszközzel (például bankkártyával, netbankkal, mobilapplikációval) való visszaélés esetén megvizsgáljuk a kárfelelősség kérdését. A kártérítési felelősség intézményünket nem terheli, ha a vizsgálat eredményeképpen az állapítható meg, hogy az ügyfél súlyosan gondatlan magatartásával hozzájárult a kár bekövetkezéséhez. A súlyos gondatlanság fennállásának kérdésében végső döntést a bíróság hozhat.

Bankolás biztonságosan

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét az egyre gyakoribbá váló adathalász kísérletekre, és a megelőzéshez hasznos legfontosabb tudnivalókra.

A csalók általában magyar vagy külföldi telefonszámok segítségével különböző szolgáltatók - Netflix, DHL, Magyar Posta, Foxpost stb. - nevében küldenek értesítéseket, és arra kérik az ügyfeleket, hogy az üzenetben megadott linkre kattintva adják meg bankkártya adataikat, vagy hamis banki oldalra terelve őket internetes bankolási felülethez szükséges azonosítóikat, jelszavaikat kérik.

A csalás egy másik gyakori formája, amikor az ügyfeleket telefonon, látszólag a bank nevében keresik meg, és sürgető indokkal – csalásra hivatkozva – arra kérik őket, hogy adják ki belépési adataikat, a jóváhagyó sms kódokat.

A pénzügyeink biztonságosan kezelhetőek ha néhány egyszerű védelmi praktikát elsajátítunk. Ügyfeleink pénzügyeinek mindenkori biztonságos kezelése érdekében szeretnénk néhány hasznos tanáccsal hozzájárulni a tudatos bankoláshoz. A visszaélések jelentős része megelőzhető, ha tisztában van az elkövetők szándékával, trükkjeivel és azzal, hogy a megelőzés az ön kezében van!

Az alábbiakban bemutatjuk a főbb csalás típusok jellemzőit és tanácsokat adunk a megelőzéshez, azonban ha Önben felmerül, hogy csalási esemény áldozata lett, kérjük haladéktalanul hívja a Bankját belföldről a 06 80 350 350, külföldről a +36 1 373 3399 telefonszámon.

Illetve, bűncselekmény észlelése esetén forduljon a rendőrséghez és tegye meg a csalókkal szemben a feljelentést.

Ha Ön, ügyfélként egy fizetési műveletet nem hagyott jóvá, vagy jóváhagyta, de azt a bank hibásan teljesítette, abban az esetben helyesbítés iránti igényét haladéktalanul jelentse a bank irányába panaszbejelentés formájában, akár írásban, telefonon vagy személyesen a bankfiokokban (https://www.mbhbank.hu/kapcsolat/panaszkezeles). Erre vonatkozó igényét legkésőbb, a fizetési művelet napjától számított tizenharmadik hónap azonos napjáig jelentheti be.



Mit tehet a csalások megelőzése érdekében?

  • csak a bankok által elérhetővé tett hivatalos, biztonságos forrásból nyitja meg a Netbankot és alkalmazza az applikációt
  • óvja a bankkártya és netbankos személyes hitelesítési adatait (felhasználó név, jelszó),
  • körültekintően jár el, amikor személyes hitelesítési adatainak és SMS-ben kapott kódnak a megadására kérik,
  • átgondolja, hogy milyen műveletet kíván kezdeményezni, és ahhoz milyen adatok kiadása lehet indokolt, 
  • odafigyel és értelmezi a kapott SMS üzenet tartalmát,
  • kellően gyanakvó az ismeretlen személytől származó e-mailekkel, üzenetekkel szemben,
  • számítógépére, telefonjára nem tölt le ismeretlen személy kérésére távoli hozzáférést biztosító (sem „vírusirtó”) programot, még akkor sem, ha a bank nevében kérik,
  • kellően erős és komplex jelszót választ és azt fejben őrzi meg,
  • figyel a szokatlan, intő jelekre,
  • csalásra utaló legkisebb gyanú, személyes hitelesítési adatai kiadása esetén azonnal jelzi a bankja felé a történteket.

Fontos, hogy az Ön által használt többfunkciós eszközökön rendszeresen végezzen biztonsági frissítéseket, tartsa az eszközöket naprakész állapotban.

Figyeljen arra, hogy csak az indokolt mértékű limitet állítsa be. Amennyiben a magasabbra állított limitre már nincs szüksége, ne felejtse el azt visszaállítani az alacsonyabb összegre. 

Banki ügyintézést kizárólag a bank hivatalos weboldalán – tehát nem egy fiktív üzenetben kapott linken keresztül kezdeményezzen!

Amennyiben olyan tevékenységet észlelt, amit nem Ön kezdeményezett, azonnal hívja az ügyfélszolgálatot a ⁣06 80 350 350-es telefonszámon! A témában további hasznos tanácsokat oldalunkon talál.

Adathalászat

Az Adathalászat lényege, hogy az elkövetők a Netbank azonosítókat kívánják kicsalni hamis adathalász linken keresztül, ami legtöbbször megtévesztésig hasonló a megszokott Netbank felülethez, de akár szállító-, futár-, közműszolgáltatónak is álcázhatják magukat. Innen már csak egy lépés, hogy utalásokat indítsanak vagy kártyával elköltsék az egyenleget, de fontos, hogy mindez megelőzhető, ha betartja az alábbiakat:

  • E-mail-ben/SMS-ben kapott linket ne nyisson meg
  • Kurzort a link felé tartva ellenőrizze annak hitelességét
  • ⁣Mindig olvassa el figyelmesen a kapott SMS üzenet tartalmát és gyanú esetén ⁣haladéktalanul hívja a Bankját belföldről a 06 80 350 350, külföldről a +36 1 373 3399 telefonszámon⁣ ⁣
  • ⁣Győződjön meg arról, hogy ismeri azt a személyt/partnert/számlaszámot, ahová utalást indít.
  • Bankja Netbankját csak saját alkalmazásból vagy a böngésző fejlécébe a teljes oldal nevét begépelve (pl. www.mbhbank.hu) nyissa meg, linken keresztül soha

Hirdetési csalás

A hirdetési csalás jelenleg az egyik legelterjedtebb csalási forma. Meghirdetett, eladásra kínált termékre érkeznek „érdeklődő” üzenetek olyan ismeretlenektől, akik nagyvonalúan felajánlják a futárral való ügyintézést, illetőleg a szállítási költség átvállalását. Az általuk illetőleg az ő közreműködésükkel küldött linken a gyanútlan értékesítőt minden szenzitív – így pl.felhasználónevek, belépési jelszavak, SMS-ben kapott jelszavak – információ megadására kérik, amit az értékesítő személy – kellő körültekintés hiányában – kitölt. Ezek a linkek adathalász céllal működnek, sokszor egy Netbank bejelentkezési felülethez hasonló oldalra vezetnek át. Szándékuk, hogy az adott személy kiadja a bankkártya vagy Netbank bejelentkezési adatait, amelyet felhasználva az elkövetők hozzáférnek a bankszámla teljes egyenlegéhez, amit rendszerint azonnal felhasználnak. Fontos jelek, amikre érdemes figyelni:

  • Amennyiben a hirdetésére azonnal érkezik akár belföldi, akár külföldi érdeklődő, ne higgyen el mindent
  • Az „érdeklődő” hamis indokkal történő kérésére ne kattintson az általa küldött adathalász linkre
  • A különböző szállítókra, futárra, bankokra, szolgáltatókra hivatkozó link mögött gyakran adathalász oldal rejtőzködik
  • Kurzort a link felé tartva ellenőrizheti, hogy az kötődik-e a szállítóhoz, futárhoz, bankhoz, szolgáltatóhoz
  • Bankja Netbankját csak saját alkalmazásból vagy a böngésző fejlécébe begépelve nyissa meg, linken keresztül soha
  • Szokatlan SMS esetén azonnal értesítse a bankját a ⁣beföldről hívható 06 80 350 350⁣ telefonszámon, vagy külföldről a +36 1 373 3399⁣ ⁣ telefonszámon

Telefonos csalás

A Telefonos csalás egyik típusa esetén szintén a gyanútlan személyek egyenlegét szeretnék az elkövetők kicsalni. Tipikus módszerük, hogy valamelyik bank nevében telefonálnak, és olykor átkapcsolnak másik bankhoz. Sürgető magatartással gyakorolnak pszichológiai nyomást a hívást fogadó személyre azzal a megtévesztéssel, hogy utalást kívánnak egyeztetni, mivel éppen abban a pillanatban „csalók” próbálják elvinni a számlán lévő egyenleget, ezért biztonsági okokból „védett számlára” kell áthelyezni azt. Az elkövetők így a gyanútlan személyt veszik rá arra, hogy a Netbankban rögzítse az utalást az általuk megadott, csaló célra létrehozott számlára. Mindez megelőzhető, ha figyel az alábbiakra és figyelmesen elolvassa és értelmezi a Banktól kapott SMS-eket:

  • Ne engedjen a pszichés nyomásnak, inkább legyen gyanakvó, ha a bankja vagy egyéb szolgáltató nevében hívják
  • A bankok munkatársai soha nem kérnek szenzitív adatokat, úgy, mint felhasználónév, belépési jelszó, vagy SMS-ben küldött kód,
  • Gyanú esetén azonnal szakítsa meg a hívást és hívja a bankját
  • A bankok nem tudják egymást (sem háttérosztályt) kapcsolni egy híváson belül,
  • „Védett számla” nem létezik, ezt az elnevezést megtévesztésként az elkövetők találták ki
  • Számlájáról indított utalás nem állítható meg SMS-ben kapott jelszóval.
  • A bankok munkatársai soha nem küldenek semmilyen formában, így e-mailben sem, a bank nevével és logójával ellátott igazolványnak látszó fényképet saját azonosításuk céljából. A feladó e-mail cím és igazolvány másolat is hamis, fiktív. Ne dőljön be neki!

Csalás távoli hozzáféréssel

Ez a telefonos csalási forma abból áll, hogy a csalók telefonon keresik meg az áldozatot (a bank nevében, vagy befektetési céllal, nyeremény kiutalásának céljából) és távoli hozzáférést biztosító applikációt telepíttetnek a gyanútlan személy laptopjára/mobiljára, például fordító- vagy vírusirtó programra hivatkozva. Ezt követően az elkövetők szabadon garázdálkodnak az adott eszközön, és hozzáférhetnek az Ügyfelek Netbankjához, különösen, ha rábeszélik a sértettet a netbanki belépési adatok megosztására, vagy megkérik az Ügyfelet, hogy lépjen be a Netbankba. Ezt követően könnyedén hozzáférnek az Ügyfél számlájához, és gyorsan el tudják költeni a számla egyenlegét. Megelőzésként az alábbiakra kell figyelni:

  • Távoli csatlakozást, korlátlan hozzáférést biztosító applikációt vagy „vírusirtót” ne telepítsen ismeretlenek kérésére
  • „Fordító program” telepítését ne végezze el ismeretlenek kérésére
  • Ne jegyeztesse meg a jelszavait az Ön által használt számítástechnikai eszközein.
  • SMS-ben kapott kódokat mindig alaposan olvassa, értelmezze és gondolja át, mielőtt felhasználja 
  • Szokatlan SMS esetén azonnal hívja a bankját
  • Szokatlan SMS esetén azonnal hívja a bankját
  • Gyanú esetén haladéktalanul hívja a bankját, és azonnal módosítsa a Netbank belépési jelszavát, illetőleg tiltsa ki magát szándékosan a Banki applikációból.

Befektetési csalás

A Befektetési csalás trükkje, hogy az elkövetők közismert személyek neveivel reklámoznak soha vissza nem térő befektetési lehetőséget irreálisan magas hozammal. Ebben az esetben a gyanútlan személy saját maga végzi el a tranzakciót, később jön csak rá, hogy az ígéretből semmi nem valósul meg, átverték. Bizonyos esetekben a csalók távoli elérést biztosító program letöltését is kérik az Ügyféltől arra hivatkozva, hogy ezen keresztül segítik az Ügyfelet a befektetések kezelésében. Legyen résen, ha az alábbiakat tapasztalod:

  • Legyen gyanakvó az ismert emberek „ajánlásával” reklámozott befektetési lehetőségekkel szemben
  • Külföldi kapcsolattartó esetén legyen szkeptikus
  • Többszörös megtérülési ajánlat esetén legyen résen, irreálisan kedvező ajánlat nem létezik
  • Olvasson alaposan utána a lehetőségeknek hiteles weboldalakon, fórumokon
  • Ha túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, az valószínűleg csalás

Szerelmi csalás

A Szerelmi csalás, mint csalási forma az érzelmekre hat. Az álprofil mögé rejtőző személyek gyakran egyedülálló vagy érzelmileg kiszolgáltatott személyeknek ígérnek szerelmet, lelki biztonságot, romantikus jövőt. Amikor az elkövetők érzékelik, hogy sikerült behálózni az adott személyt, megpróbálják különböző sürgető módszerrel rávenni arra, hogy jelentős összeget utaljon át, tulajdonképpen csalási célra nyílt számlára. Előfordult, hogy valaki személyi kölcsönt igényelt, hogy „megmentse szerelmét”. Kérdőjelezze meg a helyzetet, ha az alábbiakat tapasztalja:

  • Csalók vonzó profil mögé bújva szerelmet ígérnek áldozataiknak
  • Tört magyarral, fordítón keresztül kommunikálnak
  • Pénzt csalnak ki különböző indokokkal, megsajnáltatva magukat
  • Különböző csalási céllal létrehozott számlákra kérnek átutalásokat
  • Gyanú esetén azonnal szakítsa meg az illetővel a kapcsolatot és tiltsa le a profilját

Gyakori kérdések